Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#376 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League: Playoffs » 06-10-2015 15:27

Så skal vi bare vide om Bugge kan... Buuuuuugge?

#377 Re: Find spillere » Hjælp til at lære Mage Wars » 05-10-2015 17:14

Fedt. Velkommen til. Jeg har aldrig prøvet det, så kan ikke hjælpe så meget med regler, og lige imorgen skal jeg spille Netrunner, men jeg ved der er nogen i klubben der har spillet det en del. Kom ihvertfald forbi og si' hej smile


Casper

#378 Re: Doomtown Reloaded LCG » Regler og spørgsmål... » 05-10-2015 12:02

Ok. Ja det kan jeg godt se. Men i den almindelige regelbog er det ret tydeligt at det kun handler om Value. Desværre vil jeg sige, kan man ikke have en Value højere end K. Hvilket er lidt mærkeligt, fordi Zorro med sin hest og sin kårde potentielt har en Value på 15. Det er selvfølgelig fint hvis han får reduceret sin Value, men stadigvæk.

#379 Re: Doomtown Reloaded LCG » Regler og spørgsmål... » 04-10-2015 12:04

Det gælder kun for Value som der jo står. Du har vidst fået morgenkaffen lidt galt i halsen. Det betyder desværre også at man aldrig kan have en value over K, og dermed aldrig kan blive immun/svær at ramme med Paralysis Mark.

#380 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 02-10-2015 09:35

Det havde ihvertfald været mere interessant med noget der supportede Mystical. Måske gør det dog, jeg ved det ikke. Den kan jo give Valencia mere Huckster til at kunne lave Mystical Gadgets. Jeg ved det ikke helt. Er enig i at det ikke er bedre end det originale Home til spell control. Det er bare for god en evne. 4R Core Home er DTRs Haas Bioroid Core Home.

#381 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 01-10-2015 21:02

Så den godt, men hvis man skal have de negative briller på, så er jeg ikke imponeret. For mig ligner det mest bare mere af det samme klovn. Oddities var og er fedt, det gave klovene en potentiel ny vinkel, synes desværre bare dette home giver dem endnu mere på control delen.

#382 Re: Android: Netrunner » http://www.jinteki.net/ » 29-09-2015 07:18

Jeg synes det er bedre (og mere lækkert) end octgn. Man kan godt lave en hvis mængde copy/paste over it jinteki builderen, men det skal gås efter i sømmene.

#383 Re: Android: Netrunner » http://www.jinteki.net/ » 28-09-2015 18:44

Fik spillet med Troels igår. Må sige at det virker rigtig godt. Der er nogle kort der endnu ikke virker (f.eks. Gagarin og World Plaza fandt jeg ud af) men med lidt samarbejde kan man godt få det til at virke. Desuden er der nogen mængder af lag, så man skal ikke trykke for hidsigt på ting, så er ens tur bare slut før man ved af det og alt hvad man har lavet er at spille sine tre Diesel. Men ud over det (som er væsentligt mere i småtingsafdelingen end jeg får det til at lyde) så er det rigtig rigtig fedt!!

#384 Re: Android: Netrunner » Viking-con, anyone? » 28-09-2015 18:41

Tror Pelle gør. Da jeg skal forsvare mit trofæ i swccg weekenden efter i tyskland, har jeg barn den weekend der er viking con - så det er højt utænkeligt at jeg selv kommer, desværre! Siri er i venedig, men måske Troels? Daniel?

#385 Re: Doomtown Reloaded LCG » The League of Extraordinary Gunslingers - Season I » 28-09-2015 16:03

Det gode er at jeg heller ikke gider spille 108. Så til sidste runde er jeg jo nødt til at lave et eller andet, nok Morgan smile

#386 Re: Doomtown Reloaded LCG » The League of Extraordinary Gunslingers - Season I » 28-09-2015 12:29

Det håber jeg da man må, det havde jeg ihvertfald tænkt mig smile

Mest fordi jeg ikke lige gider at spille 4R og har ikke noget Morgan deck for tiden smile

#387 Re: Android: Netrunner » HB i Holland » 28-09-2015 08:13

Har set episode 1 og 2 igår, og må også sige at det virker super svedigt. Man får jo næsten lyst til at spille noget Noise smile

#388 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League: Playoffs » 25-09-2015 15:50

Det er desværre en rigtig dårlig dag, idet det er Netrunner dag. Jeg foreslår derfor den næste tirsdag, d. 13. istedet. smile

#389 Re: Android: Netrunner » HB i Holland » 25-09-2015 15:49

Fedt, det må tjekkes ud!

#390 Re: Nyheder! » Nye spil? » 17-09-2015 12:40

Ikke uenig, men så skal vi vidst til at hive nogle nye penge hjem ! smile

#391 Re: Android: Netrunner » Netrunner i aften? » 15-09-2015 16:54

Måske. Har ikke de store planer. Smider nok et par deck i tasken, men kan også være jeg hellere vil spille noget andet smile

#392 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League: Playoffs » 15-09-2015 07:16

Tænker en dag kunne være hyggeligt.

#393 Re: Android: Netrunner » http://www.jinteki.net/ » 13-09-2015 13:02

Tja. I morgen er det jo også mandag, så der kommer jeg heller ikke i klub smile Lad os se på det smile

#394 Re: Android: Netrunner » http://www.jinteki.net/ » 10-09-2015 22:06

Kunne da godt tænkes man skulle kigge på det en gang. Det bliver dog ikke lige nu smile

#395 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 09-09-2015 18:22

David er ikke en ICE breaker og kan derfor bruges i alle tilfælde. Ellers bliver der for mange mærkelige undtagelser. Faerie tæller som en one-shot breaker, selvom den ikke har [Trash]. Det samme gælder i øvrigt Crypsis, som jo trasher sig selv.

#396 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 09-09-2015 16:44

Ja. Kun in-faction. Og husk, at det skal gælde for dit deck, ikke kun det du rent faktisk putter i spil. smile

#397 Re: Nyheder! » Nyt skab til vores spil » 04-09-2015 16:01

Fedt! Sig til når skabene er der, så kan vi måske lave en lille arbejdsweekend og få det sat ordentligt op?

#398 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 02-09-2015 20:27

Så er september resultatet oppe. Troels ligger sig i spidsen med sit surprise ICE-less deck smile

#399 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, V3 - Nu med Achievements! » 01-09-2015 07:23

Bemærk også at ting some David og Grappling Hook er fine at spille i alle 'breaker' achievements. Også selvom der er en af dem der specifikt siger at det er tilladt. Det er en gammel rest smile

Board footer

Powered by FluxBB