You are not logged in.
Pages: 1
Jeg har meldt mig til turneringen på Viking-con i dag. Er der andre herinde, som også tager af sted?
Tror Pelle gør. Da jeg skal forsvare mit trofæ i swccg weekenden efter i tyskland, har jeg barn den weekend der er viking con - så det er højt utænkeligt at jeg selv kommer, desværre! Siri er i venedig, men måske Troels? Daniel?
In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!
"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG
Ja jeg gør helt klart! jeg har også en andenplads fra sidste år jeg skal forsvare
Faith is stronger than Zombies my son.
uhh det er længe siden jeg har set gwenn til den tid, måske er vi taget afsted og kigge på fugle i det mørkeste af jylland...
er det lørdag eller fredag?
Never tell me the odds! - Han Solo
Det er lørdag fra 10-16. Kan I ikke bare se på nogle fugle på fælleden ? Du skal komme og vise dit Haarpsichord frem!
Hør troels har du fundet ud af om du kommer på con'en? Har tænkt på at (/om?) jeg kunne tage dit Haarpsichord med hvis du ikke kommer Synes det kunne være sjovt at få prøvet det i en turnering.
det må du gerne jeg har det med i dag så kan vi lige kigge på det.
uhh jeg kan ikke lige få det til at passe med den ferie, vi snakker om den i aften
Never tell me the odds! - Han Solo
Vi havde egentlig planer om at tage til Essen, som ligger samtidig, men det har vi droppet.
Dvs. jeg kommer på connen, tvivler dog på om jeg vil prøve at deltage i Netrunner turneringen, dels er mine kort ikke up to date, og dels ligger den på det tidspunkt hvor det er mest tænkeligt at jeg har Silas og måske resten af familien med
Pages: 1