You are not logged in.
Pages: 1
er der nogen der har erfaring med at spille på jinteki.net?
jeg var lige inde og kigge og det ser sgu meget fedt ud. hvis der er nogen der har lyst til at tage et spil derinde er jeg frisk
Never tell me the odds! - Han Solo
Kunne da godt tænkes man skulle kigge på det en gang. Det bliver dog ikke lige nu
In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!
"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG
min reaktions tid på forum er MEGET langsom, så det var fint du ikke kunne der, jeg kommer ikke i klub imorgen da vi har bestyrelses møde på skolen. så måske i løbet af ugen er jeg i underskud på at nørde :-)
Tja. I morgen er det jo også mandag, så der kommer jeg heller ikke i klub Lad os se på det
Fik spillet med Troels igår. Må sige at det virker rigtig godt. Der er nogle kort der endnu ikke virker (f.eks. Gagarin og World Plaza fandt jeg ud af) men med lidt samarbejde kan man godt få det til at virke. Desuden er der nogen mængder af lag, så man skal ikke trykke for hidsigt på ting, så er ens tur bare slut før man ved af det og alt hvad man har lavet er at spille sine tre Diesel. Men ud over det (som er væsentligt mere i småtingsafdelingen end jeg får det til at lyde) så er det rigtig rigtig fedt!!
Bedre end octgn eller hvad? kan man convertere sine netrunnerdb/octgn decks og bruge dem eller skal man starte forfra med at bygge?
Faith is stronger than Zombies my son.
Jeg synes det er bedre (og mere lækkert) end octgn. Man kan godt lave en hvis mængde copy/paste over it jinteki builderen, men det skal gås efter i sømmene.
jeg stiller gerne op til nogle flere prøve spil på et tidspunkt!
Der er helt klart nogle ting der mangler men det er meget nemmere at gå til end octgn.
Pages: 1