You are not logged in.
Mange gode ideer at gå videre med Benni. Jeg tror jeg ville foretrække at vi holder det til omkring 4-5 awards, for ikke at udvande ideen.
+1 til Daniel.
![]()
Anders for fanden, jeg troede du var i afrika... det der ligner jo nogenlunde Ærø sidste sommer!
Jeg vil nu godt tjekke de internationale priser alligevel, når vi har besluttet os for spillene. Køber vi for fx 2-3000 kan der godt være gode penge at spare. På Gameslore koster spillene omkring 20-30% mindre end i danske butikker. Så kan Fantask være nok så venlige mennesker.
Hvis vi køber fra en ikke-dansk netbutik som ikke har gratis forsendelse, så skal det godt nok være voldsomt meget billigere, før vi får en reel rabat. Jeg vil personligt hellere smide vores penge i en af de lokale butikker, det behøver som end ikke være Fantask, men det er så min holdning.
Jeg mener også vi lige så godt kan støtte de lokale forretninger. Måske gør Fantask ikke noget direkte aktivt for at støtte os, men de har da gjort mere for spil og nørdemiljøet i DK end nogen anden forretning. Desuden har de jo så faktisk vores flyer liggende, det er der ikke nogen netbutikker der har.
Sidst vi købte ind, købte vi for ca. 5000, og der købte vi meget! Rigtig meget. Så tror ikke det er noget problem at beholde lidt på bunden, hvilket jeg også synes er en god ide.
Skulle man måske skifte talisman ud med Relic? De erfarne siger Relic har lidt på talisman, og så slipper vi for at skulle købe et hav af udvidelser pt.!?
Feedt! Rotter er broken!
Det lyder funky. Det vil jeg gerne være med til. Er ligeglad med tidspunktet.
Synes bestemt skorstensfejerne ligger en god stil for dagen! I øvrigt har mange fået maling på deres figurer, og selvom EA ikke er 100% færdige endnu, er de nået langt, og er super fede. 49 Orcs er også dukket op i fuldt farvede udrustning og frøerne spillede deres første 100% malede kamp mod MAD i tirsdags (var en base kant fra at have haft dem klar mod 49 Orcs). Der er allerede lavet 'hater' fans eller 'lover' fans om man vil. The Court er blevet speed paintet fra 0 til 100 på 2 uger. Med undtagelse af en lille minoritet, synes jeg faktisk at ligaen ser rigtig godt ud 'look wise' og fluff wise er det også helt i top!
Thumbs up fra kommisæren!
Lækre lækre write-ups! Jeg forstår dog ikke helt grafen ovenover. Holdnavnene i bunden har ikke nogen relevans vel? Ellers forstår jeg det ikke.
Best Defensive Coach - Træneren der har lukket færrest TD ind.
Best Offensive Coach - Træneren der har scoret flest TD.Knuzzer,
Lord ManHammer
'Player' awards Anders. PLAYER awards ![]()
kan desværre ikke, har ellers slet ikke fået det prøvet endnu
Lækre sager. Er vild med den meget Bad Moon ork style.
Helt i top, og fint med de hårde analyser. Vi kan jo tage det, ellers spillede vi vel ikke blood bowl ![]()
Det er korrekt at vi ikke spiller med skade reglen, men den er ved en fejl kommet ind i systemet. Ingen ved rigtig hvordan, og hvorfor. Men indtil den fjernes igen, er der ligesom ikke noget at gøre ved det, andet end at regne baglæns.
Er der i øvrigt nogen der ved hvem der har skrevet koden ind? Vidir siger at han ikke har gjort det...
God ide med lidt mere fremadrettet tilmelding. Desværre er det ofte faldet sammen med de weekender jeg har Joelina, måske fordi det også er blevet lidt mere struktureret
Jeg vil tjekke min kalender, for jeg synes stadig det er både en god ide og en sjov formiddag.
Slap af de er store! ![]()
Optur!
Man kan lave et jump up tema. Sådan et: Det er ligemeget om du slår mine folk... jeg har stadig maks i move! ![]()
Na. Det nærmeste jeg kender nogen der kommer, er X-wing.
Der er tale om GWs metal Ork hold, med: 2 Black Orcs, 3 Blitzers, 1 Thrower, 5 Lineorcs.
Har også den nye Varag Ghoul-chewer.
Holdet: 150, 200 med Varag. Det er vidst ca. ½ pris.
Tror ikke vi stiller et hold, så vidt jeg ved.
En Pro-Elf Catcher: Catch, Nerves of Steel, Dodge, Block, Side Step, Fend, Diving Catch!
Heh. Nice. Kunne da være grineren at prøve missionen, men ja, modellen ser ikke tip top ud... ![]()