Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#726 Re: BB Arkiv » BSL Pro-awards » 14-05-2013 08:02

Mange gode ideer at gå videre med Benni. Jeg tror jeg ville foretrække at vi holder det til omkring 4-5 awards, for ikke at udvande ideen.

#728 Re: Forslag og feedback » Rygter om kup... » 13-05-2013 15:18

big_smile

Anders for fanden, jeg troede du var i afrika... det der ligner jo nogenlunde Ærø sidste sommer!

#730 Re: Forslag og feedback » Nye spil » 12-05-2013 16:04

Simon wrote:

Jeg vil nu godt tjekke de internationale priser alligevel, når vi har besluttet os for spillene. Køber vi for fx 2-3000 kan der godt være gode penge at spare. På Gameslore koster spillene omkring 20-30% mindre end i danske butikker. Så kan Fantask være nok så venlige mennesker.

Hvis vi køber fra en ikke-dansk netbutik som ikke har gratis forsendelse, så skal det godt nok være voldsomt meget billigere, før vi får en reel rabat. Jeg vil personligt hellere smide vores penge i en af de lokale butikker, det behøver som end ikke være Fantask, men det er så min holdning.

#731 Re: Forslag og feedback » Nye spil » 12-05-2013 09:07

Jeg mener også vi lige så godt kan støtte de lokale forretninger. Måske gør Fantask ikke noget direkte aktivt for at støtte os, men de har da gjort mere for spil og nørdemiljøet i DK end nogen anden forretning. Desuden har de jo så faktisk vores flyer liggende, det er der ikke nogen netbutikker der har.

Sidst vi købte ind, købte vi for ca. 5000, og der købte vi meget! Rigtig meget. Så tror ikke det er noget problem at beholde lidt på bunden, hvilket jeg også synes er en god ide.

#732 Re: Forslag og feedback » Nye spil » 11-05-2013 08:57

Skulle man måske skifte talisman ud med Relic? De erfarne siger Relic har lidt på talisman, og så slipper vi for at skulle købe et hav af udvidelser pt.!?

#734 Re: Find spillere » Hybrid Brætspil - Nu på tirsdag » 06-05-2013 09:01

Det lyder funky. Det vil jeg gerne være med til. Er ligeglad med tidspunktet.

#735 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 03-05-2013 00:09

Synes bestemt skorstensfejerne ligger en god stil for dagen! I øvrigt har mange fået maling på deres figurer, og selvom EA ikke er 100% færdige endnu, er de nået langt, og er super fede. 49 Orcs er også dukket op i fuldt farvede udrustning og frøerne spillede deres første 100% malede kamp mod MAD i tirsdags (var en base kant fra at have haft dem klar mod 49 Orcs). Der er allerede lavet 'hater' fans eller 'lover' fans om man vil. The Court er blevet speed paintet fra 0 til 100 på 2 uger. Med undtagelse af en lille minoritet, synes jeg faktisk at ligaen ser rigtig godt ud 'look wise' og fluff wise er det også helt i top!

Thumbs up fra kommisæren!

#736 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 01-05-2013 20:17

Lækre lækre write-ups! Jeg forstår dog ikke helt grafen ovenover. Holdnavnene i bunden har ikke nogen relevans vel? Ellers forstår jeg det ikke.

#737 Re: BB Arkiv » BSL Pro-awards » 24-04-2013 02:56

Lord Manhammer wrote:

Best Defensive Coach - Træneren der har lukket færrest TD ind.
Best Offensive Coach - Træneren der har scoret flest TD.

Knuzzer,
Lord ManHammer

'Player' awards Anders. PLAYER awards smile

#738 Re: Find spillere » Here I Stand d. 28 april » 18-04-2013 22:32

kan desværre ikke, har ellers slet ikke fået det prøvet endnu

#739 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 16-04-2013 09:00

Lækre sager. Er vild med den meget Bad Moon ork style.

#740 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 11-04-2013 20:41

Helt i top, og fint med de hårde analyser. Vi kan jo tage det, ellers spillede vi vel ikke blood bowl smile

#741 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 07-04-2013 18:55

Det er korrekt at vi ikke spiller med skade reglen, men den er ved en fejl kommet ind i systemet. Ingen ved rigtig hvordan, og hvorfor. Men indtil den fjernes igen, er der ligesom ikke noget at gøre ved det, andet end at regne baglæns.
Er der i øvrigt nogen der ved hvem der har skrevet koden ind? Vidir siger at han ikke har gjort det...

#742 Re: Nyheder! » Juniorbræt IV 2013 - og fremover. » 04-04-2013 08:01

God ide med lidt mere fremadrettet tilmelding. Desværre er det ofte faldet sammen med de weekender jeg har Joelina, måske fordi det også er blevet lidt mere struktureret smile Jeg vil tjekke min kalender, for jeg synes stadig det er både en god ide og en sjov formiddag.

#745 Re: BB Strategi » Jump up » 22-03-2013 19:49

Man kan lave et jump up tema. Sådan et: Det er ligemeget om du slår mine folk... jeg har stadig maks i move! big_smile

#747 Re: Køb og salg af bræt og figurer » BB Orc Hold » 21-03-2013 15:15

Der er tale om GWs metal Ork hold, med: 2 Black Orcs, 3 Blitzers, 1 Thrower, 5 Lineorcs.

Har også den nye Varag Ghoul-chewer.

Holdet: 150, 200 med Varag. Det er vidst ca. ½ pris.

#749 Re: BB Strategi » Diving Catch... » 21-03-2013 13:26

En Pro-Elf Catcher: Catch, Nerves of Steel, Dodge, Block, Side Step, Fend, Diving Catch!

#750 Re: Alt om bræt » Battlefoam - Starwars X-wing » 21-03-2013 10:05

Heh. Nice. Kunne da være grineren at prøve missionen, men ja, modellen ser ikke tip top ud... smile

Board footer

Powered by FluxBB