Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 04-04-2013 00:38

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

Pga. påskeferien har jeg ikke rigtig fået holdt øje med tiden, men det er altså nu på lørdag, 10-14 i Blågårdens Bibliotek.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at der kommer lidt mere struktur på hvordan vi griber disse arrangementer an. For eksempel har jeg ikke rigtig gjort det store ud af opreklameringen endnu fordi jeg har tænkt vi skulle have styr på vores eget fremmøde først. Det vil være ret uheldigt hvis der pludselig stod tyve forventningsfulde unger (med eller uden forældre) og kun en af os til at styre det hele.

Så jeg kunne godt tænke mig at vi finder ud af hvor mange der rent faktisk vil dukke op, og så laver en vagtplan for eksempel frem til og med sommerferien. Det kunne være fedt hvis der er minimum tre på hver lørdag. De datoer det så vil dreje sig om er:

d. 6/4, d. 4/5, d. 1/6 og d. 6/7.

Jeg satser selv på at være der alle gangene, men med det forbehold at mine ferieplaner ikke er fastlagt endnu.

Offline

#2 04-04-2013 08:01

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

God ide med lidt mere fremadrettet tilmelding. Desværre er det ofte faldet sammen med de weekender jeg har Joelina, måske fordi det også er blevet lidt mere struktureret smile Jeg vil tjekke min kalender, for jeg synes stadig det er både en god ide og en sjov formiddag.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#3 04-04-2013 11:23

Andreas "Jakel"
Kasserer
Registered: 13-08-2011
Posts: 199

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

Jeg vil også meget gerne hjælpe med, og tage ansvar. Den 4/5 må du gerne skrive mig på!


“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett

Offline

#4 04-04-2013 13:14

Gubbie
Experienced
Registered: 14-11-2011
Posts: 81

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

jeg kommer på lørdag i de første 2 timers tid, derefter skal jeg til konfirmation.

jeg vil også godt umiddelbart melde mig på den 4/5. Men jeg ved ik hvordan mine weekendvagter kommer til at ligger på det tidspunkt endnu, så kan være jeg melder fra. men nu må vi se :-)


UPDATE: jeg ender med at melde fra til den 4/5, da jeg er blevet inviteret til en god venindes fødselsdag, som begynder fra kl 11.

Last edited by Gubbie (15-04-2013 11:59)

Offline

#5 02-05-2013 14:06

Andreas "Jakel"
Kasserer
Registered: 13-08-2011
Posts: 199

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

Hej Daniel
Jeg må desværre melde fra på lørdag da jeg skal arbejde det meste af dagen.
Er sku ked af at jeg ikke for taget det ansvar jeg havde lovet.


“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett

Offline

#6 04-05-2013 00:37

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

Andreas "Jakel" wrote:

Hej Daniel
Jeg må desværre melde fra på lørdag da jeg skal arbejde det meste af dagen.
Er sku ked af at jeg ikke for taget det ansvar jeg havde lovet.

Det går nok, arbejde sker... wink

Offline

#7 16-06-2013 23:40

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

Vi aftalte for nogle uger siden at lægge lidt ekstra kræfter i JB til efteråret. I den forbindelse snakkede jeg med børnebibliotekaren der var der d. 1 juni, og det viste sig det er hende der står for at lave folderen med aktiviteter. Så jeg skal skrive et par linier og sende til hende i løbet af ugen, hvis det skal nå at komme med til september. Jeg tænker at skrive noget i retning af:

Blågårdens Juniorbrætspil er et månedligt tilbagevendende arrangement. Her kan børn og unge fra 10 år opleve brætspillenes eventyrlige verdener. Lad dig udfordre i venskabelig dyst, med og mod venner, familie og frivillige fra Blågårdens Brætspilsklub. Vi spiller den første lørdag i måneden, fra 10 til 14 i biblioteket.

Hvis nogen har rettelser, omformuleringer eller bedre forslag så kom med dem her, jeg regner med at sende det på onsdag.

Offline

#8 17-06-2013 08:24

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Juniorbræt IV 2013 - og fremover.

Det ser rigtig fint ud. Hvis man skal gå i petitesserne, så indsæt måske et 'kl.' foran tiden, det er lidt mindre slang smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB