You are not logged in.
Oi, der var mange fede figurer der! En Slaan Coach!!! ![]()
Vi snakkede om at holde finalen i samspil med en spise samling i Kafax, som der er tradition for... ![]()
Det ser rigtig fint ud. Hvis man skal gå i petitesserne, så indsæt måske et 'kl.' foran tiden, det er lidt mindre slang ![]()
Cappendish spillede Norse, og det blev 2-2. Goblins tabte en ellers tight kamp til Wood Elves (mobo), Norse vandt 2-1 over Dwarves (mrnuffle), Chaos Dwarf vandt 1-0 over Pro-elves og Vampire tabte i sidste sekund til Skaven 2-3.
Jeg vil gerne lige understrege inden Bennis tømmermandsord bliver til virkelighed, at jeg ikke umiddelbart kan være stand-in (hvilket jeg også sagde til ham) ![]()
Beklager. Vil gerne spille nogle små-spil, men der er også klub-mod-klub Blood Bowl kamp hos os på tirsdag, så vil også gerne kunne følge lidt med der. Men man kan sige at der er al mulig grund til at dukke op! ![]()
Kan en mod ikke låse denne tråd inden der kommer flere forbudte imitationer ud i æteren?
Det er super fedt Anders. Nogengange lidt langt, da predictions godt kan blive meget det samme - men med afbræk fra Ghimli så kører det. Ked af at jeg (eller Siri) ikke fik skrevet noget fra vores kamp, som faktisk var rigtig rigtig spændende, og sjov og fuld af vold og mål
Men nogengange kommer man til at skrive kampene ind, hvor man ikke har tid til at skrive ekstra hejs, og så kommer man ikke lige tilbage til det. Keep it up.
Også hvis man har 3 bonus skills? Så får de jo 6 skills....?
Gogogogogo!
Godt team. Hvis nogen skal træne, så sig til ![]()
Du kunne også overveje Dodge til en blitzer. Det gør ham temmelig resilient overfor catcher-typer og andre der ikke selv har block - og som han typisk gerne vil holde i.
Så er det sku da svært at vælge hold...
Tror også godt jeg kunne dukke op d. 11. Hvornår ved vi om det er 3 eller 6 skills?
Nu er jeg ikke Tom Anders, men jeg ville sku ikke gå til en turnering uden mindst en blitzer! Hvis jeg ikke havde haft dem på mit hold i ligaen, var det gået endnu endnu værre end det har gjort. Den mængde af pitch-control de giver er fænomenal. Krox'en kan jeg se for og imod, men personligt er jeg meget meget glad for den. Jeg ville dog nok gå en ned, for at få det 4. reroll. Kampen igår, selvom jeg tabte, viste mig at forskellen på 3 og 4 rerolls for det hold, er helt voldsom.
Jeg er lidt ulden på SF til Krox, tror ikke det er nødvendigt, og tror den skills kan bruges bedre andre steder. Men omvendt er SF på Krox bare rigtig rigtig lækker.
Jeg forstår ikke helt reglerne. Får man 3 eller 6 skills i bunden? Og hvor meget skal der spilles?
? Spørger du mig om du må stille op med Squighoppers...? Det kan man da kun svare ja til.
Spændende [læs: har ikke taget stilling til noget som helst].
Kills er kun kills hvis apoen siger det er kills! Som Anders ganske rigtig viser ovenover.
Velkommen så ![]()
Jep. Tjekkede lige lidt op på det forleden, og det virker sku ikke rigtig endnu... det skal vi snart have tjek på!
Uping the ante
Hah! Mens jeg lige lavede en kop kaffe, fik jeg en endnu bedre ide!
Turnerings-udfordringen
Bugge har jo vist vejen for crazy builds, og jeg udfordre dig hermed til at stille et pro-elf hold efter holdets sande natur. Ergo, et pro-elf hold med kun forskellige AG skills!
Pro-Elves og alle elves kan da lave blodgers, men det er rigtigt at du ikke kan få en wrodger. Men man kunne jo have 2x blodge (blitzer), 2x wrestle (catcher) og 1x dump-off (catcher), så har du stadig to mand der kan angribe cage og samtidig dump-off til at sikre mål. Med dump-off gør det heller ikke så meget at de to andre har wrestle, da modstanderen jo alligevel ikke kan slå på alle 3 i sin tur.
Du kunne overveje Dump-Off på en af catcherne, det gør det stort set umuligt at tage bolden fra dig.