Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#701 Re: BB Hobby & Downloads » Ultimate Halfling Team » 18-06-2013 15:19

Oi, der var mange fede figurer der! En Slaan Coach!!! smile

#702 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Tilmelding » 17-06-2013 15:16

Vi snakkede om at holde finalen i samspil med en spise samling i Kafax, som der er tradition for... smile

#703 Re: Nyheder! » Juniorbræt IV 2013 - og fremover. » 17-06-2013 08:24

Det ser rigtig fint ud. Hvis man skal gå i petitesserne, så indsæt måske et 'kl.' foran tiden, det er lidt mindre slang smile

#704 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 12-06-2013 08:41

Cappendish spillede Norse, og det blev 2-2. Goblins tabte en ellers tight kamp til Wood Elves (mobo), Norse vandt 2-1 over Dwarves (mrnuffle), Chaos Dwarf vandt 1-0 over Pro-elves og Vampire tabte i sidste sekund til Skaven 2-3.

#705 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 10-06-2013 20:43

Jeg vil gerne lige understrege inden Bennis tømmermandsord bliver til virkelighed, at jeg ikke umiddelbart kan være stand-in (hvilket jeg også sagde til ham) smile

#706 Re: Find spillere » Nyt nurgle bb hold søger en hyggekamp på tirsdag » 09-06-2013 18:21

Beklager. Vil gerne spille nogle små-spil, men der er også klub-mod-klub Blood Bowl kamp hos os på tirsdag, så vil også gerne kunne følge lidt med der. Men man kan sige at der er al mulig grund til at dukke op! smile

#707 Re: BB Hobby & Downloads » Star Bowl Indiegogo » 06-06-2013 20:42

Kan en mod ikke låse denne tråd inden der kommer flere forbudte imitationer ud i æteren?

#708 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 05-06-2013 11:43

Det er super fedt Anders. Nogengange lidt langt, da predictions godt kan blive meget det samme - men med afbræk fra Ghimli så kører det. Ked af at jeg (eller Siri) ikke fik skrevet noget fra vores kamp, som faktisk var rigtig rigtig spændende, og sjov og fuld af vold og mål smile Men nogengange kommer man til at skrive kampene ind, hvor man ikke har tid til at skrive ekstra hejs, og så kommer man ikke lige tilbage til det. Keep it up.

#709 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 02-06-2013 00:05

Også hvis man har 3 bonus skills? Så får de jo 6 skills....?

#712 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 30-05-2013 00:19

Du kunne også overveje Dodge til en blitzer. Det gør ham temmelig resilient overfor catcher-typer og andre der ikke selv har block - og som han typisk gerne vil holde i.

#714 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 29-05-2013 19:33

Tror også godt jeg kunne dukke op d. 11. Hvornår ved vi om det er 3 eller 6 skills?

#715 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 29-05-2013 19:31

Nu er jeg ikke Tom Anders, men jeg ville sku ikke gå til en turnering uden mindst en blitzer! Hvis jeg ikke havde haft dem på mit hold i ligaen, var det gået endnu endnu værre end det har gjort. Den mængde af pitch-control de giver er fænomenal. Krox'en kan jeg se for og imod, men personligt er jeg meget meget glad for den. Jeg ville dog nok gå en ned, for at få det 4. reroll. Kampen igår, selvom jeg tabte, viste mig at forskellen på 3 og 4 rerolls for det hold, er helt voldsom.

Jeg er lidt ulden på SF til Krox, tror ikke det er nødvendigt, og tror den skills kan bruges bedre andre steder. Men omvendt er SF på Krox bare rigtig rigtig lækker.

#716 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 29-05-2013 13:46

Jeg forstår ikke helt reglerne. Får man 3 eller 6 skills i bunden? Og hvor meget skal der spilles?

#717 Re: Alt om Blood Bowl » Touring Nordic Teambowl [Kamp Tirsdag d. 4 februar] » 29-05-2013 13:16

? Spørger du mig om du må stille op med Squighoppers...? Det kan man da kun svare ja til.

#718 Re: Alt om Blood Bowl » Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013 » 24-05-2013 15:08

Spændende [læs: har ikke taget stilling til noget som helst].

#719 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 23-05-2013 15:09

Kills er kun kills hvis apoen siger det er kills! Som Anders ganske rigtig viser ovenover.

#721 Re: Find spillere » Nyt nurgle bb hold søger en hyggekamp på tirsdag » 18-05-2013 22:35

Jep. Tjekkede lige lidt op på det forleden, og det virker sku ikke rigtig endnu... det skal vi snart have tjek på!

#723 Re: BB Arkiv » DM 2013 18-19 maj Århus » 15-05-2013 18:23

Hah! Mens jeg lige lavede en kop kaffe, fik jeg en endnu bedre ide!

Turnerings-udfordringen

Bugge har jo vist vejen for crazy builds, og jeg udfordre dig hermed til at stille et pro-elf hold efter holdets sande natur. Ergo, et pro-elf hold med kun forskellige AG skills!

#724 Re: BB Arkiv » DM 2013 18-19 maj Århus » 15-05-2013 18:19

Pro-Elves og alle elves kan da lave blodgers, men det er rigtigt at du ikke kan få en wrodger. Men man kunne jo have 2x blodge (blitzer), 2x wrestle (catcher) og 1x dump-off (catcher), så har du stadig to mand der kan angribe cage og samtidig dump-off til at sikre mål. Med dump-off gør det heller ikke så meget at de to andre har wrestle, da modstanderen jo alligevel ikke kan slå på alle 3 i sin tur.

#725 Re: BB Arkiv » DM 2013 18-19 maj Århus » 15-05-2013 08:19

Du kunne overveje Dump-Off på en af catcherne, det gør det stort set umuligt at tage bolden fra dig.

Board footer

Powered by FluxBB