Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 24-05-2013 14:28

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Halløjsa,

Opsnappede denne nyhed fra mine kilder i indenrigsministeriet:

'Lide mere dårligt nyt.

Arrangørerne af Giant Fanatic, har netop meddelt mig at Giant Fanatic ikke bliver til noget.
De understreger at arrangementet er sat på pause, og at man efter sommerferien vil tage stilling til om det i fremtiden skal blive til noget.

Dette betyder at vi ikke kan afholde Mermaid Bloodbowl Cup 2013, men mindre vi kan finde egnede lokaler og de skal "koste gratis".

Det er ærgerligt, men jeg kan godt forstå Giant Fanatic drengene og vil gerne rose dem for deres hidtil kæmpe store indsats for at føre Giant Fanatic frem til hvad det var/er.'

DBBA er allerede begyndt at snakke om BBK kunne hjælpe med lokaler og turneringsarrangement. Jeg synes personligt det ville være supernice hvis BBK kunne stå for den turnering? Simon og Casper hvad siger I?

Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister i Eksil


"Frankie, make him gone..."

Offline

#2 24-05-2013 15:08

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Spændende [læs: har ikke taget stilling til noget som helst].


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#3 24-05-2013 17:09

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Var til Mermaid Bloodbowl Cup sidste år og det var super fedt. Så hvis Giant Fanatic16 ikke bliver til noget, vil jeg gerne være med til at arrangerer det hos os (Mermaid Bowl) .
...

Plus, til DM i Århus sagde jeg at vi gerne vil afholde Dm til næste år i pinsen hvis muligt, som bestyrelsen besluttet på sidste møde...


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#4 24-05-2013 18:35

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg holder op som vikar når jeg om snart flytter til Fyn. Det betyder nok, jeg er ikke sikker, at det er slut med at vi får lov til at holde vores weekend turneringer og arrangementer uden for åbningstid uden at skulle betale for det.. hvilket jo er rigtig ærgerligt men jeg tænker det måtte jo ske på et tidspunkt.

Et overslag på standart pris for en dag på støberiet uden for normal arbejdstid er ca 5200 kr. Det er uden at man har haft Simon charmetrold på banen, så det kan nok blive billigere men ikke gratis. Det er mit bud


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#5 24-05-2013 20:11

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Det var super fedt sidst vi afholdte DM i Støberiet og skønt med de positive ord om klubben, så jeg er umiddelbart positiv overfor at holde noget igen. Give lidt tilbage til samfundet wink

Det skal self undersøges hvad det evt vil koste eller hvad vores muligheder er. Måske det fx er nemmere/ bedre/ billigere at holde et arrangement på Kapelvej eller andet steds? Jeg antager at med Giant Fanatic, så menes der kun BB delen, som andre også skriver om. Ellers bliver det en noget svær stafet at løfte tongue

Offline

#6 27-05-2013 09:12

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

2 ting:

Troels jeg synes du skal snakke med Casper/Simon/andre om at BBK laver en arrangør gruppe frem for du siger du gerne vil arrangere det. Jeg synes det skal være noget BBK gør frem for du gør, ikke fordi dit engagement ikke er super nice men mere fordi at det kunne være en fed klub ting at afholde Mermaid Blood Bowl med BBK som arrangør. Det samt at hvis du smutter til uzbekistan på et tidspunkt er det fedt at klubben kan fortsætte med at afholde arrangementet og det ikke hænger på et navn.

Den anden ting er at man måske kunne overtale Støberiet til at vi køber alkohol/sodavand for et vist beløb hos dem for at de holder åbent? Dermed kan man tage en entrance-fee (50 kr?) og så sælge øl og vand for en pris ligeså. Det er selvfølgelig at foretrække vi selv køber øl/vand/mad og sælger det billigt i gratis lokaler, men hvis det ikke kan lade sig gøre så...

Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister i Eksil


"Frankie, make him gone..."

Offline

#7 27-05-2013 10:30

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Hvis det bliver holdt i klubregi, er der så ikke en mulighed for at vi stadig kan bruge stedet uden for åbningstid. Vi er jo faste brugere af huset - og så vidt jeg forstår også rimeligt afholdte.

Ellers er der jo ikke andet for at der er en fra klubben som søger Guldagers stilling som vikar smile


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#8 27-05-2013 12:53

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Well, det lyder som en karriere for Propagandaministeren! Det eller forfatter af Blood Bowl noveller!


"Frankie, make him gone..."

Offline

#9 27-05-2013 13:47

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Du kan helt sikkert gøre det bedre end her

Den var ikke særlig oprivende.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#10 27-05-2013 13:49

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

Jeg tror det ikke.. i gamle dage kunne det nok godt lade sig gøre men de har strammet op på hvordan man kan låne ting deroppe. Jeg tror det er en bedre idé at få erstattet mig . Jeg stemmer for propaganda ministeren


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#11 27-05-2013 16:07

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Giant Fanatic/Mermaid Bowl 2013

@1millionmonkeys! He, nej den var sgu ikke noget at skrive hjem om. Hvis den så bare havde haft spillet i centrum, men nej, den skulle absolut handle om noget helt andet... Suk!


"Frankie, make him gone..."

Offline

Board footer

Powered by FluxBB