You are not logged in.
Kasper er go!
Husk at der bliver lavet kamp program imorgen aften, så det er ved at være sidste frist!
Det gælder også folk der har meldt sig til, men endnu ikke har lavet deres hold!
Tror bestemt at løbe der, var det rigtige når nu du havde givet plads. Men at engagere sig i at skubbe orker ud over kanten, var nok ikke så givtigt som jeg først tænkte. Et play for en scoring der, havde noget været bedre. Den tur jeg har mellem billede 5 og 6, kunne have været spillet bedre mener jeg.
Det blev selvfølgelig også værre af at ingen af mine KOs ville ud. Havde jeg haft 11 på banen efter halveg, havde jeg måske syntes bedre om mit play. ![]()
Fedt. Damn. Næste gang lader jeg mig ikke lokke ud i det sideline ræs. Kostede mig en scoring... men jeg sendte en ork på hospitalet... hmm... måske var det ikke så dumt alligevel. ![]()
Bare fordi den måske tager prisen for bedste flavor.

jeg er klar ![]()
Opdateret for November.
Husk at det er liga dag i aften ![]()

Englene står klar til den nye sæson. I kan stadig nå at løbe...
Det virkede som en mere logisk tiebreaker, ligesom vi ofte har haft casualties før TDs således at hvis tæskehold kunne skaffe lige så mange point som boldspiller hold, fortjente de også at vinde.
Det er jo netop så 'de hårdeste odds'.
Ja, som skrevet i et tidligere indlæg skal coaches fra sæson 1 være opmærksom på at dette bliver holdets sidste sæson hvis det videreføres. Dette gælder selvfølgelig for alle hold senere hen. 3 strikes and you are out! ![]()
Ja lige præcis. Den der har lige så mange point som de andre, men har haft den hårdeste vej, fortjener at vinde. Bemærk at det jo kun er aktuelt ved 3-way tie, da første tiebreaker er internt opgør stadig.
Kære coaches, så er det nu det sker! Tredje sæson af ligaen skal sparkes igang, og tempoet skal op!
Efter vores møde igår, er der besluttet følgende.
Tilmelding:
Hvis man ønsker at spille med i BSL sæson 3, skal man senest 20. november give kommissæren (mig) besked om sin deltagelse, og hvilket hold man stiller med. Stiller man med et nyt hold, skal dette være oprettet i OBBLM inden jeg får besked om det (man skal også have færdiggjort sit starting roster!).
Tilmelding kan ske til mig personligt. Eller man kan skrive en sms til 3027 3834.
Når man tilmelder sig BSL forpligter man sig til at spille 1 Blood Bowl kamp hver 14. dag. Det er ens eget ansvar (og sin modstanders) at få arrangeret kampen. Mere om det senere.
Regler:
Der spilles i et fast skema, som bliver oprettet på OBBLM (link) hvor man kan se alle sine kampe for sæsonen.
Man skal spille 1 kamp hver 14. dag. Har man ikke spillet sin kamp indenfor de to uger (ink. at få skrevet kampen ind i OBBLM) og ikke lavet en aftale med kommissæren om udskydelse, bliver kampen registreret som 0-0 med 0 xp, winnings etc. Dette sker på den første dag efter den pågældende kampuge. Kommissæren kan vælge at afgøre en sådan kamp 2-0 istedet, hvis der er belæg for at kun den ene part ikke har været villig til at finde en spille dag.
Udskydelse af kamp kan kun ske ved at spillerne har en fast aftale om hvilken dato der så spilles, og denne information er i kommissærens hænder senest på den sidste kampdag. En kamp kan aldrig udskydes til den 2. kampuge i en runde.
Der spilles efter almindelige blood bowl regler (med andre ord: ingen reduktion for skade, alle skills er optional). Ikke så meget pis.
Sejr giver 3 point, uafgjort 2 point og et tab giver 1 point. Ligesom altid.
Tiebreakers:
1. Tiebreaker er antal uspillede kampe. Den med færrest uspillede kampe, vinder.
2. Tiebreaker er internt opgør.
3. Tiebreaker er 'De hårdeste odds'. Den spiller der har fået flest tæsk og ladet flest mål gå ind, vinder.
Play-offs:
Planen er at spille om 4 play-off pladser og derved holde en lille finale weekend. Enten på Støberiet hvis muligt, eller andetsteds. Datoen for play-off findes snarest muligt, når jeg ved hvor mange vi er og hvor mange runder der skal spilles etc. Vinderen af play-off er denne sæsons vinder!
Ugeskema:
En runde starter på en mandag og slutter på en søndag. Pauser er indlagt, således at vi kan samle op på evt. forsinkelser (og give Hark og Alfred et pusterum).
Runde 1: 24.11 - 7.12
Runde 2: 8.12 - 21.12
-Julepause
Runde 3: 5.1 - 18.1
Runde 4: 19.1 - 1.2
Runde 5: 2.2 - 15.2
-Pause
Runde 6: 16.3 - 29.3
Runde 7: 30.3 - 12.4
Runde 8: 13.4 - 26.4
Runde 9: 27.4 - 10.5
Sæson 2 kampe
De der fortsætter med deres hold fra sæson 2 og stadig mangler at spille kampe i sæson 2, har til d. 20. november til at spille de kampe de mangler. Det er ikke nødvendigt at have spillet dem, for at deltage i sæson 3. Det er en mulighed, hvis man f.eks. gerne vil have den sidste skill med ![]()
Sidst men ikke mindst. Håber folk er friste på en omgang mere i manegen. Jeg håber ikke de strammere kampregler afskrækker eller kommer til at genere nogen, men sidste sæsons 'slack' har generet kommissæren helt og aldeles meget.
Lad os tæve hinanden på blood bowl banen!
Tilmeldte
Casper - Lustria's Engle - Amazons (1st)
Troels - Raider Nation - Chaos (3rd)
Bugge - Les Ramoneurs de la Mort - Underworld (3rd)
Benni - Assistens Kirkegård - Vampire (1st)
Anders - Grüne Armee Fraktion - Orks (1st)
Andreas - Old Ones Old Boys - Lizardmen (1st)
Daniel - MAD - Humans (3rd)
Mikkel - Graveyard Revival - Necromantic (1st)
Kasper N - ??? - Ogres (2nd)
Potentielle?
Capendish
Bagmanden?
Hold øjne og ører åbne. Der kommer snart nyt! Det bliver episk.
Der er også parkeringspladsen på den gamle Bazooka grund på Stengade.
Skal man gøre noget for at få et bord? Jeg vil gerne have et bord, evt. dele med en eller to andre? Har ikke så meget.
Lad os holde et sæsonmøde på tirsdag 28. oktober ved klub start. Tænk over om der er noget der bør være anderledes.
Nogle punkter kan være:
-2x Round-robin hvis vi ikke er ret mange i denne sæson?
-Tiebreaker (som altid)
-Hvordan undgår vi at ligaen løber ud i vandet som i år?
For sæson 1 hold, så husk også at dette er sidste sæson i kan spille det hold!
Tja. Snart ![]()
Anders, var han ikke tyskland?
Nej tak. ![]()
Jeg tror vi er mange på Viking Con i år.
Off the top of my head: Mig, Troels G, Andreas, Siri, Kristian, Mikkel(?), Daniel kommer med ungerne, Benni, flere dværge, Troels P måske?
Så er der opdateret med oktober
Runeplate er ordentlig hård. Indtil videre har vi bare spillet med den. Har overvejet om man skulle lade være med at give heltene adgang til 'alle' items efter Interlude. Hvis man gør det, bliver den mere og mere sjælden efterhånden som man bunker expansions på
. Bearded Axe ser da ikke så god ud. Du kan få bedre act-2 våben.
Desuden er Labyrinth of Ruin meget bedre for OL end Shadowrune var. Ikke at den er OL favoriseret, men den er langt mere spændende og langt langt mere balanceret end base game.
Hvis de er et problem, så prøv at gå omkring det på en anden måde. Du vinder sjældent i decent ved bare at slå heltene ihjel (dermed ikke sagt at det ikke er godt). Kør på dem der ikke har runeplate. Giv dem conditions der er svære at komme af med. Brug Wither som slår direkte igennem armor (læs: En af de bedste monster abilities!). Brug trap kort!
Jeg melder mig gerne som Turk. Det kan være jeg kan få langdistance assistance af Oberst Mortensen.
Hvis man nu synes Netrunner er fedt, men at købe 10+ expansions ikke er fedt, hvad gør man så?
Bad Publicity har interviewet sig selv i tre små korte klip hvor de giver hver deres svar på top 3 expansions:
http://www.youtube.com/watch?v=qgxCykPI … fSCv8KpxGA