Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 26-09-2014 17:46

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Descent v.2 Power Creep

Power creep i labyrinth of ruin ved ser åbenlyst ud;
rune-plate:    http://www.descentinthedark.com/2nd/tag/rune-plate/
bearded-axe: http://www.descentinthedark.com/2nd/bearded-axe/


Det virker som om de to items kan ødelægge en kampagn, da de er act 1 items og for billige.
Hvad har folk i klubben gjort for at nerf dem.??

Fjerne dem fra spillet?
Eller rykke dem til act 2 items?

En måde man kan nerf dem på er:
brown/gray die istedet for gray/black die på rune-plate
&
bearded axe skal exhaust'et efter man lavet 1 attack med den (eller ændre den røde terning til gul eller grøn)


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#2 27-09-2014 22:14

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Descent v.2 Power Creep

Runeplate er ordentlig hård. Indtil videre har vi bare spillet med den. Har overvejet om man skulle lade være med at give heltene adgang til 'alle' items efter Interlude. Hvis man gør det, bliver den mere og mere sjælden efterhånden som man bunker expansions på smile. Bearded Axe ser da ikke så god ud. Du kan få bedre act-2 våben.

Desuden er Labyrinth of Ruin meget bedre for OL end Shadowrune var. Ikke at den er OL favoriseret, men den er langt mere spændende og langt langt mere balanceret end base game.

Hvis de er et problem, så prøv at gå omkring det på en anden måde. Du vinder sjældent i decent ved bare at slå heltene ihjel (dermed ikke sagt at det ikke er godt). Kør på dem der ikke har runeplate. Giv dem conditions der er svære at komme af med. Brug Wither som slår direkte igennem armor (læs: En af de bedste monster abilities!). Brug trap kort!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB