You are not logged in.
Så skal der drikkes kaffe!!!!! Blodkaffe!
In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!
"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG
Apropros kaffe. Kan vi arrangere at der kan brygges kaffe til DM? Hva siger Troels? Tror du vi kan få lov at sætte en kaffemaskine til på 3. sal? Ville uden tvivl være et stort hit blandt alle deltagere
vi bruger bare de to 10 liters maskiner der står i køkkenet, men vi skal måske købe noget kaffe... det finder jeg lige ud af men kaffe det er et must!
Never tell me the odds! - Han Solo
Super fint Troels, men der er aldrig noget "bare". Slet ikke når vi ved der er folkekøkken eller lignende samme dag. Men dejligt du vil undersøge med kaffen. Vi må hellere snakke med Morten inden vi køber ind, da de måske allerede har tænkt på doping
Super fint Troels, men der er aldrig noget "bare". Slet ikke når vi ved der er folkekøkken eller lignende samme dag. Men dejligt du vil undersøge med kaffen. Vi må hellere snakke med Morten inden vi køber ind, da de måske allerede har tænkt på doping
He! Jeg tror mest de tænker på øl... Men! Superfin ide med krus, men jeg vil gerne have en t-shirt med mit hold på. Hvornår er Vidir færdig og kan folk der er med på den ikke smide mig et billede af deres hold samt lidt tekst de vil have på t-shirten, så vi kan få dem bestilt? Vi kan evt. lige tage en debat tirsdag når jeg kommer om hvad der skal stå på t-shirten?
Knuzzer,
Lord Manhammer
"Frankie, make him gone..."
Lad os det. Jeg rykker lige Vidir igen.
Personligt synes jeg det kunne være fedt med bare BBKBBL-logo front og Coach Andersen bag (så kan den også bruges til flere hold!).
Fyi, det koster dobbelt op for dobbelt tryk aka for- og bagside
Vi når da nærmest ik at få besluttet og bestilt de krus hva?... Vi mangler os logo..
Vidir er ved at have nogle rigtig fede logoer på plads (og arbejder på en ny hjemmeside!).
Vil den der står for t-shirts og den der står for logo ikke tage direkte kontakt til Vidir (51 95 13 37) og sige til ham, hvilket format I skal bruge logerne i?
OG så bare træffe nogle hurtige beslutninger om, hvad der skal være på koppen og hvad der skal trykkes på T'en?
Jamen Simon, det er jo netop problemet. Vi har jo ikke besluttet noget omkring T-shirts og knapt nok krus.. Jeg er desværre ikke typen der smider 300kr efter krus når kun 4-5 personer har givet udtryk for at de vil betale for et
Æh yes...derfor: beslutninger.
Jeg mener t shirts kan vente og vi laver en liste over folk der vil have krus.
Hvad siger i til man har til på tirsdag til klub til at beslutte om man vil have en kop og så bestiller vi onsdag
jeg prøvede lige at smide logoet op som det ser ud nu men kan ikke finde ud af det vi kan lige se det på tirsdag eller få vidir til at smide det op her
Never tell me the odds! - Han Solo
Jeg vil have t-shirt! Seriøst, den koster 70 kr, vi smider ens holdnavn, billede, coachnavn og BBKBBL logo på og vupti, så har vi noget der kan bruges i alle turneringer fremover! Om ikke andet bestiller jeg til mig selv...
"Frankie, make him gone..."
Jeg er også frisk på T-shirt, hvis minimum 5 andre er (det skal føles som en klub-ting før jeg gider..), men jeg vil IKKE have holdnavn eller billede på. Jeg vil NETOP have at den kan bruges til alle turneringer fremover uanset hvilket hold jeg bruger
Jeg er også på, så længe andre tager ansvar og jeg bare skal smide guld efter nogen!
“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett
Husk nu for helvede ogs at betale alle sammen! Det er sidste dag i morgen for tilmelding til DM!
“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett