Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 25-12-2014 16:31

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Netrunner Liga V2

Samme koncept som sidst. Mere eller mindre. Bare længere tid, og med en turnering til sidst smile

Datoer

Januar (d. 6.)
Casper 3
Daniel 0
Harris 2
Pelle 2
Siri 3

Februar (d. 3.)
Casper 7
Daniel 1
Harris 4
Pelle 3

Siri 3

Marts (d. 3.)
Casper 10
Daniel 3

Harris 4
Pelle 6
Siri 3

Bonus Draft (d. 31/3)
Casper 11
Daniel 3
Harris 5
Pelle 7
Siri 5

April (d. 7.)
Casper 14
Daniel 4

Harris 5
Pelle 7
Siri 7

Maj (d. 5.)
Casper 16
Daniel 5

Harris 5
Pelle 9
Siri 10

Juni (d. 2.)


L00t er på vej, så jeg ved endnu ikke helt hvad det er, ud over at være det samme som sidst, men med andet art.

Last edited by aermet69 (06-05-2015 09:54)


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#2 25-03-2015 14:04

Pelle
Veteran
Registered: 04-11-2013
Posts: 203

Re: Netrunner Liga V2

Vi snakkede kort om en gang draft i næste uge. Skulle det så være en del af turneringen med samme pointsystem måske? Skal nok lige fange Harris og høre om han er frisk.


Faith is stronger than Zombies my son.

Offline

#3 25-03-2015 14:32

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Netrunner Liga V2

Ja ideen var at det skulle være en del af turneringen. Shake it up en smule smile Troede faktisk at det var den første tirsdag på tirsdag... hm, åbenbart ikke. smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#4 25-03-2015 22:47

Pelle
Veteran
Registered: 04-11-2013
Posts: 203

Re: Netrunner Liga V2

Nææ det er da rigtigt.. Hvis Daniel ville være med til at drafte, kan vi vel vente en uge hvis det er. Jeg kan i hvert fald godt den 7. For min skyld kan det også være en ekstra dag i turneringen.


Faith is stronger than Zombies my son.

Offline

#5 02-04-2015 10:21

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Netrunner Liga V2

Da vi endte med at spille mere end 4 kampe i tirsdagens draft, og det var et lidt vel kort varsel at inkludere den i ligaen, har jeg taget en hurtig Kommissær beslutning om at Draften gav 1 point for at være med, +1 point til Siri for at vinde den.

Desuden kan vi måske begynde at tænke i en afsluttende turnering. Min umiddelbare plan er, at holde den, den sidste af tirsdagene (altså d. 2. Juni) så vi kan gå til sommerferie med en afsluttet liga smile Jeg tænker her at man spiller som i en normal turnering: et af hver deck, samme deck hele aftenen. Man spiller begge veje mod hver modstander. Men istedet for kun at give 1 point for at vinde, tænker jeg at det også kunne give -1 for at tabe. På den måde er der lidt mere på spil smile

I såfald ville man have 1½ time til en hel match (begge sider) og 3 runder tænker jeg. Det giver 4½ times Netrunner smile Hvis vi starter måske lidt tidligere, kl 17 eller 17.30, så skulle tiden ikke være et problem. smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#6 13-04-2015 23:26

Pelle
Veteran
Registered: 04-11-2013
Posts: 203

Re: Netrunner Liga V2

God ide at holde turnering d. 2. juni så vi er færdige før sommerferie. Jeg kan ikke rigtig gennemskue om de -1 point vil være for stor en straf, det er trods alt en risiko for -6 point i alt. Men giver selvfølgelig meget at spille for når dem der ligger tæt mødes.. Men kan man lave et turneringssystem hvor dem med flest point er sikre på at spille mod hinanden og så fremdeles nedad i rækken? tænker at det må være sjovest og mest fair.


Faith is stronger than Zombies my son.

Offline

#7 14-04-2015 07:19

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Netrunner Liga V2

Man kunne godt bruge liga pointene som en slags tiebreaker for at parre folk op, således at hvis folk har vundet lige meget i turneringen, så er det dem med flest liga point der mødes. F.eks: Runde 1 (hvor alle har 0 VP) ville jeg spille mod enten Pelle eller Siri som det ser ud nu. Og den jeg ikke spiller mod, ville spille mod Harris. Daniel ville sidde over i runde 1 (med mindre der kom en sjette person til turneringen).


En af grundene til at jeg tænkte på +1/-1 var at med mindre det går helt galt d. 5. maj, så ville jeg ikke kunne andet end blive nr. 1 f.eks. Selvom jeg tabte alle spillene i turneringen. Det ville måske være sjovere, også for mig, hvis der var mere på spil i den sidste runde.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB