You are not logged in.
Pages: 1
Det er ved at være op over at arrangere et blågaarden hold til world cup.
Vi skal være 6 spillere med forskellige racer. (Hvis vi ikke kan samle 6, så kan vi hverve eller joine andre for at lace et helt hold).
Hvem har interesse?
Regler: http://www.thenaf.net/wp-content/upload … s-Pack.pdf
Goblin, halfing, Ogre, Vampire, Underworld kan få starplayers.
Necro kan få en dobbelt skill på første dagen.
Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden
Underworld kan få starplayers... Can't resist...
Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows
Chaos pact kan få claw eller på første dagen
- Drizzt Do'Urden
Jeg er frisk. Synes vi skal tage derhen først og fremmest for at have det enormt sjovt dernæst for at tæve eliten med sekundære hold. Holdnavn? Anarchy In Italy? Black Block United? Hmm... Dips for Chaos Pact eller Ogres...
"Frankie, make him gone..."
Det lyder super fedt at tage til Italien og spille lidt bold
Reglerne er mindre spændende, men det betyder mindre.
Vil lige komme med et veto. Ingen hold t-shirts eller lignende. Hvis I vil uniformeres er det my way or the highway!
Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
Hvis I tager afsted i BBK-regi, skal i selvfølgelig have ens t-shirts på. Måske med logoet fra den kommende, nye hjemmeside?
hva' med ens hatte, Bugge?
Eller BBK haler i kan spænde om livet?
In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!
"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG
Hvorfor ikke white shirt and black tie?
- Drizzt Do'Urden
Der skal som minimum være et logo på slipset. Så ville det til gengæld være ret cool.
Haler er acceptabelt.
Synes du skal tage med Simon, med et dværgehold bestående af 10 Longbeards, 1 Deathroller plus et par bribes.
JA! Formandens hurtigløbere til Worldcup!
lige nu koster det ca. 1300kr. fra torsdag til mandag retur til Pisa
- Drizzt Do'Urden
Hvem kommer på tirsdag, så vi kan ligge nogen mere faste planer og finde de to sidste spillere.
Tilmelding er startet til world cup og slutter d. 8 marts - så vi har en måned til at få styr på tingene.
- Drizzt Do'Urden
Jeg kommer på tirsdag.
Vil bliver nød til holde en møde om hvad vi gør snart.. Jeg nominere næste tirsdag kl. 17.30
- Drizzt Do'Urden
Jeg kan desværre ikke være med til møde, men hvis vi er et hold, hvor Anders er på, så tager jeg gerne den en plads
Lige nu er vi:
Andreas
Anders
Bugge
Benni
Troels P
Mangler den 6. spillere
- Drizzt Do'Urden
Pages: 1