Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 22-12-2013 10:28

goldbaek
Journeyman
Registered: 22-12-2013
Posts: 4

TRC og TNT ruller stadig!

Ohøj alle Blood Bowl'ere fra BBK!

Hvis I ikke allerede har været omkring dbba.dk og set nyheden, så vil jeg hermed benytte lejligheden til at informere jer om, at undertegnede har overtaget TRC's anførerbind fra Lasse (lac1983dk) i forb. med TNT - i hvert fald for resten af denne sæson.

Det vil sige, at de tre hold, som TRC endnu ikke har spillet mod (deriblandt JER), stadig har chancen for at score masser af point mod os fra Tåstrup - uden at vi skal ud i en masse bøvl med walk-overs, "gratis" points eller hvad man nu kunne forestille sig, hvis TRC havde trukket sig fra turneringen.

For dem af jer, der ikke lige kan sætte et ansigt på mit nickname, kan jeg fortælle at mit nick her på forumet er det samme som mit NAF-nick - altså 'goldbaek' - og at jeg bl.a. spillede mod Benni og Bugge ved Mermaid '13 i Tåstrup.

Jeg håber vi får en bunke sjove og spændende kampe fremover! Måske endda også udenfor TNT-regi smile

/Kim


?uid=19221%5B%2Fimg%5D%5B%2Furl%5D

Offline

#2 22-12-2013 12:13

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: TRC og TNT ruller stadig!

Fedt. Har ikke fulgt helt med i hvad der er sket, og det er nok også ligemeget, men fedt du melder ud. Vi ser frem til at spille med jer!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB