Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#51 14-10-2013 20:03

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Mermaid Blood Bowl Cup 2013

One Million Monkeys wrote:

Thumb's up til dig Panduro, for at lade øglerne tage deres tur færdig på et essentielt tidspunkt.

+1

Offline

#52 14-10-2013 21:51

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Mermaid Blood Bowl Cup 2013

x2 på Bugge! Og gode post Bugge og Anders.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#53 15-10-2013 09:15

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Mermaid Blood Bowl Cup 2013

Hurra for os alle ! Så blev det juleaften alligevel!

Super Panduro at du lader ham gøre sin tur færdig og at du selv er opmærksom på hvad der tager lang tid. Jeg er enig i at et ur ikke altid er en god ting - Skaven spilleren jeg spillede mod havde en tur hvor han blev nødt til at sidde 3 - 5 minutter og tænke over sit spil fordi jeg havde fået tvunget ham ud i noget møg. Woodelf spilleren havde kodyle tømmermænd fra 80erne som han stadig prøvede at komme sig over så han var heller ikke altid den hurtigste, hvilket blev bemærket hvortil hans svarede de skulle tage og klappe kaje.

Men, det er vigtigt for mig at jeg selv er ok til det med tiden, ialfald på de ture jeg ikke sidder og beregner chancer i. Der er for mig at se en simpel grund til dette og det er fordi at turneringer er et sted hvor vi alle sammen har et ansvar for at vi alle sammen skal have det sjovt - sammen. Det vil sige at vi skal prøve at overholde tiden for at runderne ikke bliver skubbet, at vores kamp ikke bliver stoppet midt i, osv.

Det er noget som jeg gerne vil træne og som jeg synes alle os der kan være lidt sløve godt kan øve os på før næste turnering.

Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister Debil


"Frankie, make him gone..."

Offline

Board footer

Powered by FluxBB