You are not logged in.
Hvad så kommet nærmere om der skal ske noget i løbet af Januar ? Bare så jeg kan begynde at reklamere ;-)
"Jeg græder ikke, jeg sveder bare ud igennem øjnene"
Hvad så blågårdens ?
Ok, jeg er frisk Januar, men da jeg bor i Kenya og kun er hjemme i Januar kan jeg kun afsætte en dag til det. Er der nogen der har nogle forslag?
Ellers har vi jo vores egen turnering i Januar, så det kan være det bliver for pres for folk?
Knuzzer,
Lord Manhammer
Propagandaminister i Eksil
"Frankie, make him gone..."
Som antydet så tvivler jeg på at jeg har overskud til mere i Januar. Den er allerede godt pakket med håbet om Twilight osv, hehe.
Men for at hjælpe processen, så foreslår jeg lørdag d. 12 januar!
Ps. Der skal nok arbejdes lidt ekstra på folk, Anders, hvis det ska lade sig gøre... BBK drengene er ikke blevet hurtigere mens du har været væk
Jeg aner ikke hvornår jeg har barn efter nytår, så jeg kan ikke sige noget nu.
In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!
"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG
We all hope to see the Twilight, but only a few are selected to do so ;D
Lige nu ser Januar sådanher ud for mig (weekender kun, da jeg regner med det passer jer bedst?):
5-6. januar, Ditte er her men tager afsted mandag d. 7, så regner med at jeg skal lege med familien der.
12-13. Januar, foreløbig ingen planer.
19-20. Januar, Foreløbig ingen planer.
26-27. Januar, 26. Blood Bowl Turnerings, og regner med familie middag/frokost d. 27 (sidste søndag i DK).
Derudover skal vi selvfølgelig få spillet min. en gang Twilight (Benni du har førstevalg til dato her), samt jeg skal have set familie en gang imellem , og skal have spillet mine 8 kampe før finale. Ud over alt det andet bræt og spil der skal ordnes... Puha!
Så man kunne evt. sige at vi foreløbig leger d. 12, og Twilight så er den 13, så må folk melde tilbage stille og roligt om de kan!
Knuzzer,
Lord Manhammer
@Anders, det er nok bedre vi tager din datekalender et andet sted end denne tråd, men godt at se der er lidt plads på balkortet
Ps. Vi holder barnedåb for Mille d. 13 januar... så den weekend kan jeg ikke (med mindre, der er Twilight fredag d. 11... ), hvilket er hvorfor jeg foreslår I holder BB der, hehe.
Så lad os sige d. 12, og så ser jeg hvor mange af Blågårdsdrengene jeg kan skrabe sammen.
Så jeg skal begynde at gøre folk klar på d. 12 Januar ?
Ja, indtil videre er vi 2, Bugge og jeg og jeg vil vædde med jeg kan tage min. 2 mere med...
Jeg er game...
- Er hjemme
Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden
Indtil videre på Blågårdsholdet:
Jesper Mortensen
Anders Kernel
Troels Panduro
Bugge Lützhøf
Ok, slight change of plans(!). Det bliver d. 13 istedet for. D. 12 skal Sverige have tæv. Hvad er dit tlf. nummer Lasse?
Så jeg skal sigte efter af få 4 coaches afsted ? Spiller vi efter samme regler ? Hvor mange runder tænker i ? Skal i have mit excel ark ? Mit nummer er 60 81 42 93
Hej igen Lasse,
Vi er 5 der gerne vil spille så hvis du kan finde det ville det være cool. Samme regler som sidst, 4 runder og jeg vil gerne have dit excel ark, min mail er akernk snabel-a ruc punktum dk.
Klokken 9 et sted på nørrebro!
Knuzzer,
Lord Manhammer
Er nu posted på vores forum og skal nok lykkedes at finde 4 coaches udover jeg selv.
Og så er holdet helt på plads (!!!):
Simon
Troels P.
Bugge
Jesper
Og mig...
Gæt nogle racer til hver...
Knuzzer,
Lord Manhammer
Propagandaminister i skjul
Vi desværre kun 4 coaches fra TRC der kan på søndag men vi har brætspilsaften idag så håber at hente en sidste coach der. Ellers hører i fra mig.
Har fundet en 5 coach så vi kommer 5
Hvis Lord Manhammer, Propagandaminister i skjul ikke har fortalt det, så spiller vi på Vesterbrogade 24B tæt på Hovedbanegården. I skal ind gennem en port. Hvis den er låst, så ring til mig på 27 13 21 27.
Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows
Havde fået adressen men skriver lige telefon nummeret ned og vi ses imorgen vi kører her fra TRC 0815 imorgen så der også skulle være lidt tid til at finde parkering
Så er alle resultater inde, og her er the final verdict (jeg har fået resultaterne tilsendt fra Lasse).
Vi stillede op med:
Anders - Humans
Bugge - Underworld
Jesper - Orks
Simon - Dværge
Panduro - Kaos Dværge
Vi spillede mod:
Rasmus - Vampyrer
Lasse - Kaos Dværge
Niels - Norse
Mads - Ogre
Martin - Dværge
Det endte med følgende resultat:
BBK vandt over TRC med 18 - 2 points. Vi scorede 34 TD mod 4. Vi lavede 44 CAS mod 48. Final tiebreaker var på 78 mod 53 (TD + CAS).
Vi vandt 16 ud af 20 kampe, og spillede 4 uafgjort.
Individuel Coach standing endte følgende:
Jesper og Bugge fik 4 point hver.
Panduro og Anders fik 3,5 point hver.
Simon fik 3 points.
Jesper var holdets elver med 9 TD,
Bugge var holdets Best Defence med 0 TD mod sig.
Individuel tiebreaker endte følgende (TDfor - TDagainst + CASfor - CASagainst):
Jesper 13
Panduro 8
Anders 7
Bugge 2
Simon -4
Her under er rundernes resultat hvor numrene betyder følgende:
Point, TD, CAS - CAS, TD, Point
Round 1
Panduro1 3 3 0 0 0 Rasmus
Anders 0,5 0 1 0 2 0,5 Lasse
Simon 1 1 3 0 2 0 Niels
Jesper 1 2 3 0 2 0 Mads
Bugge 1 2 0 0 3 0 Martin
Total 4,5 8 10 0 9 0,5
Round 2
Bugge 1 1 1 0 0 0 Rasmus
Pand. 1 1 4 0 1 0 Lasse
Anders 1 1 4 0 2 0 Niels
Simon 0,5 0 1 0 4 0,5 Mads
Jesper 1 2 1 0 1 0 Martin
Total 4,5 5 11 0 8 0,5
Round 3
Jesper 1 3 5 1 0 0 Rasmus
Simon 1 3 0 0 3 0 Lasse
Bugge 1 1 0 0 3 0 Niels
Troels 1 1 3 0 6 0 Mads
Anders 1 3 0 1 4 0 Martin
Total 5 11 8 2 16 0
Round 4
Anders 1 4 6 0 3 0 Rasmus
Jesper 1 2 0 0 1 0 Lasse
Troels 0,5 1 4 1 4 0,5 Niels
Bugge 1 2 5 0 4 0 Mads
Simon 0,5 1 0 1 3 0,5 Martin
Total 4 10 15 2 15 1
Og sidst men ikke mindst, thumbs up til TRC for at ville lege med os, for at stille et vampire team OG et ogre team, samt til Martin for at være helt ny og tage slagene super godt!
Knuzzer Lord Manhammer
Porpagandaminister debil
Ja tak for en hyggeligt omgang tørre tæsk, skal nok prøve at yde bedre modstand en anden gang ;-)
NØRRE BRONX 4TW.
Flot flot flot!
Ubesejret i så mange kampe er vel det man kan kalde for en reel afklapsning til TRC.
Dejligt at i kunne vise de forstads-tosser på hvilken hylde Bloodbowl pokalen står, her i hovedstaden.
Hehehe, ja det kunne være vi skal have en CBBA mod BBK næste gang?