Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 04-10-2011 14:09

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Da man som almindeligt menneske åbenbart ikke kan skrive i den tråd der er lavet for generalforsamlingen, laver jeg straks denne alternative mulighed! (om årsagen til at den anden tråd er låst, kan man jo kun gisne! Er der allerede ved at danne sig en elitær grupering af spillere omkring bestyrelsen der ikke ønsker at lytte til pøblens ryster?, ja jeg spørger bare!).

Stil jeres forslag og spørgsmål!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#2 04-10-2011 14:13

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Og så vil jeg da gerne igen have lov at foreslå at generalforsamlingen afholdes kl 1d6+9

På vejene af Daniel. Synes det er et fint og velovervejet forslag! Måske det skal uddybes. Er det f.eks. sådan at der skal slås for hver enkelt deltager, eller er det et fælles slag? Nogle folk ruller jo bedre end andre så at sige. Anders ruller formegentligt 1, og skal derved starte GF kl 10, hvorimod jeg godt kunne finde på at rulle 6 og skal så først komme kl 15 smile

Tør slet ikke tænke på hvornår Troels så dukker op, han kan vel slå 11 selv på én terning!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#3 05-10-2011 10:38

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Udemærket forslag! terning slaget ligger selvfølgelig hos bestyrelsen.
Til Caspers ( nu med c) henvendelse så har vi i bestyrelsen, vist aldrig lagt skjul på vi ikke lytter til pøbelens ryster så er ikke helt med på hvor problemet ligger..?

Det sagt så kom endelig med forslag!


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#4 23-10-2011 20:27

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Jeg ved ikke om det decideret er et punkt til generalforsamlingen, men jeg synes det kunne være fedt med nogle flere fælles arrangementer - ud over Blood Bowl wink.
Et eller andet der involverer flere end 3-6 spillere, og med lidt kontinuitet. Afhængig af spillet kunne det være en turnering, en kampagne, en high-score- eller rangliste eller noget helt fjerde.

Offline

#5 23-10-2011 20:45

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

God ide! Synes klart det er værd at bruge noget generalforsamlingstid på at få det ind i folks hoveder - om der skal vælges en til at stå for at lave arrangementer er måske lige voldsomt, men det er en god ide at få folk til at tænke på det smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#6 24-10-2011 21:53

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Måske i stedet for at diskutere hvor vidt der er interesse for det kan vi springe hurtigt videre til forslag til hvad der kunne være interesse for af turneringer el. lign.? Det tror jeg bliver en sjovere og mere interessant diskussion smile

Offline

#7 25-10-2011 23:54

Simon
Bagmanden
Registered: 08-08-2011
Posts: 595

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

I klubben på jagtvej har de et system, hvor man simpelthen noterer resultatet af alle spil, der spilles, så man altid har friske ranglister at blære sig med.

Man kunne godt lade en eller to personer stå for at notere den slags. Man kunne.

Offline

#8 26-10-2011 09:17

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Resultatlister: Så tror jeg det vil være nemmere at tapesere indersiden af den ene skabsdør, hvorpå folk selv kan skrive resultaterne i en lang liste. Elektronisk vil self være bedst, men det kan ikke ske med det samme. Hvis det ikke bliver gjort med det samme, sker det ikke eller bliver oftest glemt.

Offline

#9 26-10-2011 16:48

Simon
Bagmanden
Registered: 08-08-2011
Posts: 595

Re: Generalforsamling - Stil dine spørgsmål her!

Genial idé. En simpel liste med en kuglepen i en snor på indersiden af skabsdøren(e).

Offline

Board footer

Powered by FluxBB