Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 07-11-2021 20:30

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Root

Hej folkens.

Jeg fik Root for nylig, og prøvede det første gang i mandags hos Anders - det vil jeg virkelig gerne spille mere af smile

Det virker som et spil hvor det er godt at følges lidt ad i starten, så man lærer det i cirka samme tempo. Og så vidt jeg kunne forstå på Anders er der en hel del her på forum der har prøvet det en enkelt gang eller to (inklusive visse folk der ikke er på facebook). Så jeg tænker forum er et godt sted at arrangere flere spil, hvis vi kan genoplive en lille del af det. Både Anders, Bagmanden og jeg har spillet, så der skulle være gode muligheder der.

Jeg kunne godt tænke mig at spille allerede i den kommende uge (og ugen efter, og den næste igen ...). Normalt vil Silas også gerne være med, men han har lagt sig syg, og har desuden en større opgave han skal lave. Så jeg tænker det ikke er så smart hvis jeg lægger hus til lige denne gang. Men jeg medbringer gladeligt spillet, hvis det skal være.

Er der nogen der er friske på lidt krig i skovbunden?

Edit: Hvis nogen ikke kender det er det her på BGG

Last edited by Daniel Lundsby (07-11-2021 20:36)

Offline

#2 08-11-2021 21:08

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Root

For at have noget lidt mere konkret, er der nogen der har lyst til at spille nu på torsdag, d. 11/11, cirka klokken 19?

Og ellers plejede tirsdag jo at være en god dag, så hvad med d. 16, igen ved syv-tiden.

Offline

#3 09-11-2021 07:26

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Root

Tirsdag d. 16 lyder som noget jeg godt kan. smile Sorry jeg aldrig lige fik svaret på sms. Har spillet det 1 gang.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#4 09-11-2021 21:23

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Root

aermet69 wrote:

Tirsdag d. 16 lyder som noget jeg godt kan. smile Sorry jeg aldrig lige fik svaret på sms. Har spillet det 1 gang.

Fint nok - jeg tænkte det kunne være du havde skiftet nummer smile

Silas vil måske være med, afhænger af hvordan det ser ud med skoleopgaver for ham. Så vi mangler bare halvanden spiller mere wink

Offline

#5 17-11-2021 22:45

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Root

Nyt forsøg: I stedet for at jeg foreslår tilfældige datoer har jeg lavet en doodle, hvor folk selv kan sætte hak ved de dage der passer. Den kræver ikke profil at bruge - lægger nok en cookie, men det er vist også det.

Jeg kunne godt tænke mig at spille hver eller hver anden uge i en periode, for rigtig at lære spillet at kende. Så jeg har sat de næste fjorten dage på (jeg havde tænkt mig at lave den for de næste to uger, men blev snydt af den engelske kalender, så det er søndag til lørdag). Efter det kommer vi ind i juletiden, så må vi se om folk har tid da.

Jeg har også sat nogle dage på hvor jeg ikke selv kan - jeg tænker med adgang til flere spil kan det jo godt være der kan arrangeres noget alligevel smile

Offline

Board footer

Powered by FluxBB