Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 04-12-2018 18:24

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Der er møde for de brætspilsinteresserede i Folkets Hus nu på torsdag, d. 6 december, klokken 16.30. Jeg regner med at dukke op der, men der bliver opfordret til at man gerne må tage andre med - så hvis nogen har lyst til at hilse på Folkets Hus folket kunne det være hyggeligt smile

Der er vist to punkter for mødet - køb af nye spil (der er nogen penge på budgettet der skal bruges) og planer for næste år (ikke umiddelbart mere konkret end det).

Offline

#2 04-12-2018 20:05

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Fedt Daniel. Du må meget gerne høre om der er mulighed for at arbejde med lukketidapunktet. Kan forstå at det er et af udfordrende punkter nogle har med Folkets Hus

Offline

#3 17-12-2018 00:38

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Lidt forsinket opfølgning på dette, for dem der ikke var der i tirsdags.

Med hensyn til lukketid skulle det nok kunne lade sig gøre at finde ud af noget. Der er lidt forskellige muligheder:

1) Det kan være jeg og/eller andre kan få en nøgle ved at være aktive i Folkets Spilgruppe.
2) Det kunne også være en mulighed hvis nogle af os har lyst til at tage barvagter, så kunne vi selv beslutte at holde længere åbent.
3) Alternativt kunne vi måske komme fast i kalenderen til at bruge første sal (nogle folkemusikere har en lignende aftale - de bruger lokalet onsdag, med mindre det skal bruges til noget politisk). Dette er nok mest relevant hvis der begynder at dukke flere folk op om tirsdagen, nye eller gamle.

Under alle omstændigheder er der nogle grupper vi skal snakke med, for eksempel dem der står for baren om tirsdagen.

Udover snak om nøgler blev der også planlagt en event i januar, en søndag efter brunch. Hertil er der brug for folk der kan stå for at sætte spil i gang - forklare regler osv. Hvis nogen har lyst, så sig til smile

Offline

#4 20-12-2018 08:37

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Hvis man ikke er på facebook, kan man også se 'eventet' på dukop.dk smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#5 31-12-2018 16:44

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Der er møde d. 3. klokken 17 for at få de sidste ting på plads til arrangementet. Hvis nogen her har lyst til at stå for at introducere et spil, så giv gerne besked her inden da, eller kom med til mødet smile

Planen er at der skal være folk parat til at præsentere en 3-5 spil ad gangen. Jeg er ikke helt sikker på om der helst skal fokuseres på de spil huset har, eller om det også er okay at medbringe sit yndlingslivsstilsspil, men jeg har spurgt i Spilgruppen hvad folk tænker.

Offline

#6 03-01-2019 08:55

Pelle
Veteran
Registered: 04-11-2013
Posts: 203

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Jeg kunne godt finde på at dukke op, hvis ikke lige der kommer noget i vejen. I så fald, præsenterer jeg gerne spil. Jeg kommer ikke til mødet i dag.


Faith is stronger than Zombies my son.

Offline

#7 10-01-2019 22:34

Pelle
Veteran
Registered: 04-11-2013
Posts: 203

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Regner I med at tage til arrangementet på søndag? Jeg kunne stadig godt finde på at komme nemlig, men det afhænger også af om I kommer..

Last edited by Pelle (10-01-2019 22:34)


Faith is stronger than Zombies my son.

Offline

#8 11-01-2019 17:27

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Daniel har vist lovet at komme. Jeg har ikke helt fået det clearet med familien.. der sker lidt meget i denne måned

Offline

#9 12-01-2019 15:09

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Jeg kommer, ja. Har lovet at hjælpe med regelintroduktion til nogle simple spil for folk der er helt nye, så jeg tænker at jeg nemmest kan spille to-personers spil hvor de kan pauses nogle minutter en gang i mellem. Enten noget medbragt, ellers har huset også Star Realms som er et kortspil hvor man smadrer hinanden i rummet.

Offline

#10 12-01-2019 20:34

Pelle
Veteran
Registered: 04-11-2013
Posts: 203

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Det lyder hyggeligt. Jeg bliver hjemme for at brygge en stor spand øl, men I må hygge og hilse jer det kommer smile Jeg kommer gerne på tirsdag, hvis I har lyst til et spil et eller andet der.


Faith is stronger than Zombies my son.

Offline

#11 13-01-2019 08:56

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Møde i Brætspilsgruppen i Folkets Hus

Jeg er desværre ikke helt på toppen, så bliver hjemme. Kommer desværre heller ikke tirsdag

Offline

Board footer

Powered by FluxBB