Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 12-05-2016 12:25

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Town rules

Hej alle,

Til at gøre det lidt nemmere til næste gang har jeg llige taget billeder af hvad man kan i byen:

http://s1286.photobucket.com/user/LordM … 0Brimstone

Det er ikke sikkert at alle locations er der dog (det er faktisk sikkert de ikke er der) - så det er en god ide at have to eller flere forskellige planer. Man kan godt besøge forskellige steder under et by besøg.

Billederne viser ikke alt (hver location er dobbeltsidet) men viser det meste da den anden side er et event chart til hver location... Ja... Flere charts...!

Knuzzer,
Marshall ManHammer


"Frankie, make him gone..."

Offline

#2 14-05-2016 17:19

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Town rules

Synes det er lidt begrænset hvor meget man kan gøre som party? Tænker ikke vi bruger en hel aften i byen? Der er os meget som man kan gøre samtidig.
Er det rigtig at vi healer op og får 1 Grit til næste adventure, for det undrer mig at der er flere steder, hvor man kan heale eller bruge fx Grit. Jeg skrev ikke ned hvad jeg havde tilbage..

Offline

#3 16-05-2016 23:09

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Town rules

Du har hektisk ret Benni. Min fejl. Jeg tjekker lige op på reglerne til i morgen...


"Frankie, make him gone..."

Offline

#4 16-05-2016 23:27

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Town rules

Interessant.

Nogen af tingene er lidt spøjse, for eksempel vejer et spil kort eller et par terninger mere end en hat, en stang dynamit eller et telt smile

Men der er i hvert fald nok at tage sig til. Fedt at Town aktiviteter kan føre til et eventyr hvor possen skal befri én fra at blive hængt - måske kan det alligevel tage hele aftenen...

Offline

#5 17-05-2016 11:57

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Town rules

Det er jo fordi æsken til dine kort er pænt lag stål, omkrænset af et pænt lag bly. Således at den kan ligge i brystlommen og rede dig fra at blive skudt eller udsat for radioaktive stråler, lige der hvor man ved de rammer. I modsætning til dit telt, som ikke er andet end et stykke tyndt stof på et par pinde.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB