Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 08-11-2011 11:06

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Fremtidens mestre! (nye hold..)

Hej drenge og piger,
der er efterhånden flere og flere rygter om diverse nye hold på vej til BBBL. Derfor tænkte jeg det kunne være sjovt med en lille "rygtebørs". Jeg tænker at coaches selv kan skrive hvad de har i tankerne, så det er måske ikke så meget rygter om andre nødvendigvis. Man kan måske også skrive, hvis man har gode idéer, til hvad andre burde/kunne starte af hold, som man synes ligaen mangler smile


----------------
- og passende kan jeg jo selv lægge ud wink
Jeg går og leger med ideen om et Dark Elf hold. Primært fordi jeg har figurerne, men self også fordi jeg synes det er et fedt hold.
Temaet bliver højst sandsynligt punkere og holdfarve måske sort/gul.. nogen gode ideer til holdnavn og navne til spillere? Jagtvej 69? Punk bands måske?...

Offline

#2 08-11-2011 14:12

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Fremtidens mestre! (nye hold..)

Oi Benni! Skarpretter er et dansk punkband og navnet ville passe godt med Dark Elves. Hvis du ikke allerede ved det, så er en skarpretter en bøddel, som kun uddeler straffen med økse! En slags øksebøddel. I fordums tid var dette et særligt erhverv som så vidt jeg husker var nogenlunde højt estimeret.

Rygterne har desuden længe svirret om en gruppe af imperiets fineste og mest dekadente personager der for en del måneder siden arrangerede en skovtur langt langt... langt oppe nordpå. Indtil videre har ingen hørt fra dem, og rygtet siger at det ikke så meget var en skovtur men snarere en kult tur. Men det er tvivlsomt om den guide som er vendt tilbage med disse rygter blot stak af inden de nåede så langt, eller om hans fortællinger om gruppens hengivelse til Slaanesh stemmer overens.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#3 08-11-2011 15:15

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Fremtidens mestre! (nye hold..)

Fra det massive krater i de Darklands, Plain of Zharr har dens ubestridte Herre og High Sorcerer af hovedstaten Zharr-Naggrund "Ghorth the cruel", beordret de Immortals martial art Kommandørkaptajn Belichick, at gøre et warband klar til et Dungeon siege! Warbandet, altså Zharr-Naggrund's Evil Empire kerne er et elite Ironguard, dernæst et corps af tyvagtige Hobgoblins  - og sidst har tempelvagterne af Hashut, de mægtige Bull Centaurs blevet beordret til at yde støtte til Belichick skumle planer...

BULLS ON PARADE!


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#4 05-10-2012 07:46

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Fremtidens mestre! (nye hold..)

Samtidig forlyder det at Brettonias fineste Blood Bowl hold 'Les Paladins de Quenelles' er taget på turné uden for Brettonnia. De er først taget mod syd til det mørke Southlands, og vil nok vende tilbage til the Olde World og Imperiet i løbet af vinteren...

Andre siger at Les Paladins de Quenelles blev bortvist fra Brettonia grundet deres opførsel på Blood Bowl banen! Tre ting blev bemærket, for det første at de lod deres squires (catchers) score Touch Downs, hvilket er uhørt i Brettonia, for det andet at de løb væk fra modstanderen (endnu mere uhørt i Brettonia) og for det tredje at de sparkede modstandere der lå hjælpeløse på banen (allermest uhørt i Brettonia)! Les Paladins de Quenelles' svar på tiltale var at de var på en 'hellig' mission for La Femme du Lacque, og at det var en godhed at besejre enhver ondskab de skulle møde på vejen. Brettonias svar var at så kunne de passende møde ondskab uden for Brettonia, indtil de kommer hjem med en ordentlig Gral...

Heldigvis er der jo tale om en mystisk Gral i nærheden af det gamle kvarter Blågården i Altdorf, en gral en troldmand lige har fået fat i... Hvem ved hvad der sker med den...


"Frankie, make him gone..."

Offline

#5 05-12-2014 14:34

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Fremtidens mestre! (nye hold..)

Weii arrghh BOOM!
WAAAGH!


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

Board footer

Powered by FluxBB