Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 05-03-2015 11:47

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Nyttige links

Howdy gunslingers,
som en skøn overspringshandling har jeg samlet flere links til DT sider, der kan hjælpe dit posse!

Hvis jeg har glemt nogle, så post den nedenfor og jeg kopierer dem op ved lejlighed. Anders kan med fordel mod-edit direkte ind smile

------------------
Alderac. Den officielle hjemmeside for Doomtown. Du kan downloade regelsættet som pdf og det er oftest her spoilers mv. kommer først. Officiel FAQ

Officiel(?) DT facebook side. Meget aktiv facebookgruppe med flere diskussioner, konstruktive som fjollede.

DT deck database. Formentlig den mest brugte deckbuilder hjemmeside. Rigtig praktisk til at sidde og konstruere decks på, specielt hvis man ikke lige har alle kortene ved hånden. Der bliver også delt rigtig mange decks, men rigtig mange er langt fra afprøvet, så man skal ikke tage alle ideer for gode varer.

Gomorragazette.com. DT resurse hjemmeside. Her er også decklists, men opdateres ikke vildt ofte. Forummet er dog aktivt. Forumpost til Turneringsplanlægningsprogram!

gameskinny.com Har haft flere gode reviews og kommentarer på spoilers. Søg på doomtown oppe i hjørnet.

BoardGameGeek

Køb DT:RD
Faraos Cigarer
Snydepels.dk Billig doomtown spil. Der er lidt at sparer hvis du skal have hele pakken ellers spiser fragten det meste.
------------------

Offline

Board footer

Powered by FluxBB