Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 17-11-2014 14:27

Andreas "Jakel"
Kasserer
Registered: 13-08-2011
Posts: 199

Præsentation af efterforskere

Hvis i er søde at præsentere jeres karakterer her, samt at nævne deres pillars of sanity og sources of stability - så har jeg også mulighed for at holde styr på dem.


“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett

Offline

#2 15-12-2014 12:02

Andreas "Jakel"
Kasserer
Registered: 13-08-2011
Posts: 199

Re: Præsentation af efterforskere

Og så er der nogen der har været søde at lave en trailer for scenariet: https://www.dropbox.com/sh/d4b3eilz2v80 … s.mp4?dl=0


“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett

Offline

#3 03-01-2015 04:11

Simon
Bagmanden
Registered: 08-08-2011
Posts: 595

Re: Præsentation af efterforskere

Micahel Astor

Forfatter. Drive: Curiosity.

Occupational benifit: Reset Academic pool point up to 4 times per game session.

Forfatter til følgende bøger om det okkulte og overnaturlige:

1)    Arkham Ghost Stories – 200 years of Hauntings, Poltergeists & Possessions
2)    Dark Worship – Cultism & Occultism Across America
3)    Deeds of the Dead – Zombiefication and Re-animation Rituals in the Republic of Haiti
4)    Secrets of the Yucatan – Serpentmen Encounters in the Bush
5)    Eccoes From The Abyss – Aquamen Sightings In The Gulf of Mexico
6)    From Beyond The Stars – The Real War Of The Worlds
7)    The Minds Eye – Mind Bending Stories of Clairvoyance And Psychokinesis
8)    Perrils of the Flesh – Californian Sex Cults – uafsluttet værk.

Sources of Stability:

Travis, Nephilim Press

Travis, min opportunistiske udgiver. Hans forlag Nephilim Press har udgivet alle mine 7 titler. Travis kan lide sensationer og bøger der sælger. Han er glimrende til at bringe folk sammen og gør sig godt til bogreceptioner. Han forventer et regelmæssigt output fra sine forfattere, men støtter dem og giver dem hvad de har krav på. Det seneste års tid har jeg været ramt af en skriveblokering, men Travis mener, det blot er en del af processen, når man er nået dertil, hvor jeg er. Jeg har imidlertid desperat brug for nyt materiale.

Dorothy Nielsen (Astor), storesøster

Hjemmegående, gift med George Nielsen, bygningsingeniør i Salen. Barnløs, men driver et børnehjem for bastarder, hjemløse og efterladte børn. George er en fornuftsstyret eksistens, der ikke har meget til overs for mine skriverier. Jeg kan sjældent finde solide argumenter mod hans logiske angreb, men Dorothy kommer mig som regel til undsætning. Når indkomsten er lav eller jeg får nok af det esoteriske, tager jeg et smut til Salen og fortæller Søs om mine nyeste eventyr, som hun lyttende og smilende elsker at høre om.

Sir Joshua Cromwell, Mentor

64, Bor i Arkham. Udkommer på et andet, etableret forlag. Har skrevet 17 skønlitterære bøger i den lettere ende. Fantastisk til at gribe sit publikum. Huset fuld af bøger. Ryger pibe og går lange ture med sin hund. Er garant for et let og flydende sprog og guider mig igennem alskens litterære udfordringer.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB