Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 22-05-2014 11:59

goldbaek
Journeyman
Registered: 22-12-2013
Posts: 4

World Cup III i Lucca (ITA) 2015

Hej gutter,

jeg havde egentlig håbet på at bruge DM til at rekruttere coaches til mit WCIII-hold, men da jeg desværre ikke kan deltage i DM i år, vil jeg i stedet spamme div. fora over det næste stykke tid.

Jeg er kaptajn for holdet ’The Usual Rejects’ og hvis I følger med på dbba.dk, har I muligvis allerede læst min hvervekampagne, men jeg vil alligevel tillade mig at gentage den her. Derudover kan jeg meddele, at vi pt. er 4 på holdet - dvs. jeg mangler 2 coaches.

Da World Cuppen kun afholdes hvert fjerde år, skal vi naturligvis have det sjovt og få en på opleveren, men når alt kommer til alt, tager vi til Italien for at rulle terninger. Holdets motto er derfor: ”Man kan godt ha’ det sjovt mens man vinder!”.

Som udgangspunkt er det min ambition, at holdet vinder mindst 20 kampe og opnår en slutplacering i den bedste fjerdedel.

Mht. valg af racer, er det min ambition, at vi stiller med 6 af de stærkeste racer ved TV110 og det givne regelsæt for skill progression. Dog er jeg af den holdning, at vi hver især skal spille den race, vi føler os mest fortrolig med (jf. holdets motto) og er derfor helt åben for folks argumenter for at spille en de øvrige racer.

Så vidt jeg ved, er der ikke nogen regler om, at holdet udelukkende skal bestå af folk med dansk nationalitet, og derfor er det ikke min ambition at gøre det 100% dansk. Omvendt er det heller ikke min ambition at lave et internationalt hold. Det afhænger af interesse og niveau.

Det er vigtigt for mig at påpege, at tilmelding IKKE sker efter først-til-mølle-princippet. Jf. det beskrevne ambitionsniveau, ønsker jeg at sætte det stærkeste hold muligt og du skal derfor være parat til at få afslag – også selvom du er hurtigt ude af startblokken, er en god ven eller køber bjerge af Mozartkugler til mig. Jeg er udmærket klar over at dette kan resultere i, at nogen vælger holdet fra for at være sikker på at deltage i WC3 – hvilket naturligvis er helt forståeligt.

Tilkendegivelse om deltagelse på holdet skal ske senest 30. juni 2014 kl. 23:59. Jeg vil hurtigst muligt herefter sætte holdet og give evt. afslag, så man hurtigt kan finde et andet hold.

Når holdet er sat, er det min ambition at vi mødes ved mindst 3 separate lejligheder. Her diskuterer vi taktik og skills, spiller nogle træningskampe mod hinanden og generelt øger holdånden med god mad og drikke. Men mere herom senere.

Smid mig en privat besked (helst på dbba.dk), hvis du synes dette lyder som noget for dig – gerne med en tilkendegivelse af, hvilken race du helst spiller (en evt. top 3 over racer, du er villig til at spille, vil være fremragende).

Jeg håber naturligvis I er friske på at være med - for jeg er 100% sikker på, at vi får en super fed tur! smile


?uid=19221%5B%2Fimg%5D%5B%2Furl%5D

Offline

#2 23-05-2014 14:43

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: World Cup III i Lucca (ITA) 2015

Tryouts!!!


"Frankie, make him gone..."

Offline

#3 24-05-2014 12:40

goldbaek
Journeyman
Registered: 22-12-2013
Posts: 4

Re: World Cup III i Lucca (ITA) 2015

Hmmm, god idé... smile Hvornår er du tilbage i DK?


?uid=19221%5B%2Fimg%5D%5B%2Furl%5D

Offline

#4 26-05-2014 11:44

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: World Cup III i Lucca (ITA) 2015

Jeg er tilbage d. 20 juni ca.


"Frankie, make him gone..."

Offline

#5 05-08-2014 11:39

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: World Cup III i Lucca (ITA) 2015

Det var så løgn... Tilbage i ca midt Orktober.


"Frankie, make him gone..."

Offline

Board footer

Powered by FluxBB