Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 12-08-2013 14:51

Michael Jes Buus
Journeyman
Registered: 12-08-2013
Posts: 7

Mansions of Madness + Diplomacy

Hey!
Jeg vil høre om der er nogen derude, der har de her spil? Hvis det er tilfældet, så er jeg ihvertfald mere end frisk på at spille dem!

Offline

#2 12-08-2013 23:06

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Jeg har Mansion of Madness (+ et par scenarie udvidelser). Jeg gider bare ikke spille det, men jeg vil gerne sælge smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#3 16-08-2013 14:37

Michael Jes Buus
Journeyman
Registered: 12-08-2013
Posts: 7

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Hey, fedt! Jeg kigger forbi klubben på tirsdag - hvis du tilfældigvis også er der dér, og det er cool med dig, så vil jeg meget gerne prøve spillet af, og hvis det så er noget der fænger, så vil jeg tænke i at købe det smile

Offline

#4 17-08-2013 15:58

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Tjek. Jeg skal prøve at huske at tage det med. Jeg kan godt i grove træk sætte dig/dem der skal spille, ind i reglerne bare ikke lige på tirsdag, da vi skal spille vores pro-bowl blood bowl kamp i klubben, men som sagt, tager det gerne med.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#5 18-08-2013 12:32

Totter
Experienced
Registered: 17-01-2012
Posts: 71

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Om et par tirsdage tager jeg gerne Diplomacy med (alt efter om folk kan samme tirsdage er vi allerede 5 mand så). Og ellers ligger jeg gerne bord til her i Brønshøj en søndag.

Offline

#6 18-08-2013 18:08

Michael Jes Buus
Journeyman
Registered: 12-08-2013
Posts: 7

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

- Aermet
Sejt, tusind tak, men har du mulighed for at tage det med ikke denne tirsdag men næste igen?

- Totter
Det lyder fandme fedt, jeg er helt klart frisk der om et par tirsdage, og har potentielt også en kammerat der kan være frisk, hvis det er okay med dig at have syv spillere smile

Offline

#7 18-08-2013 19:45

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Klart. Lad os sige det. Jeg tager det med næste tirsdag, og sætter dem der gerne vil spille ind i reglerne smile Hvis der ikke er nogen i blandt der kan dem allerede. Kan være jeg tilmed læser op på dem smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#8 21-08-2013 15:09

Totter
Experienced
Registered: 17-01-2012
Posts: 71

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

aermet69 wrote:

Klart. Lad os sige det. Jeg tager det med næste tirsdag, og sætter dem der gerne vil spille ind i reglerne smile Hvis der ikke er nogen i blandt der kan dem allerede. Kan være jeg tilmed læser op på dem smile

Skal det forstås sådan at du er med og evt. er GM? Det ville i hvert fald være både super og duper.

Offline

#9 21-08-2013 17:12

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Nej, det skal forstås sådan at jeg vil gerne sætte folk ind i hvordan spillet fungerer, hvis Michael og andre gerne vil prøve det på tirsdag. Jeg spiller ikke selv med.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#10 22-08-2013 19:57

Drunki
Experienced
Registered: 09-07-2013
Posts: 80

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Jeg er stadig frisk, jeg kan lige se om jeg kan finde reglerne på nettet.

Vi er i hvert fald mig og Michael - spørgsmålet er om du stadig er frisk Tommy smile og om Lars og evt. andre hopper med på vognen.

Offline

#11 23-08-2013 12:41

Totter
Experienced
Registered: 17-01-2012
Posts: 71

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

Drunki wrote:

Jeg er stadig frisk, jeg kan lige se om jeg kan finde reglerne på nettet.

Vi er i hvert fald mig og Michael - spørgsmålet er om du stadig er frisk Tommy smile og om Lars og evt. andre hopper med på vognen.

Sidder lige og kigger på reglerne og reviews og ja det lyder i hvert fald bedre end Arkham, men tror jeg skipper det tirsdag og lader jer være forsøgsdyr smile

I kan jo også lave en 180" og spille Chaos in the old world tirsdag? wink God weekend! T

Offline

#12 23-08-2013 14:58

Michael Jes Buus
Journeyman
Registered: 12-08-2013
Posts: 7

Re: Mansions of Madness + Diplomacy

- Arrmet
Hey, så kommer det lidt late reply herfra, men det lder jo helt fantastisk, tak for det smile

- Totter
Haha, ja, så må vi se hvor meget eller mindre sindssyge vi bliver af det wink Ellers tak for bud, men meget gerne en anden gang smile god weekend!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB