Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#26 18-07-2013 12:23

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Hej Fellow Destroyers!

Jeg er tilbage d. 30/07, så klar hele August. Stemmer for Fluff over Power-game - det er jo en show-kamp. Der er allerede animosity over hele linien blandt coaches - griner! Vi er jo ondskaben og derfor favoritter hvis vi ikke (som forventet selvdestruere). Med dette, kandidaterne fra The Psycadelic 49Orcs:

The Psycadelic 49Orcs er et hold omgivet af rygter og intriger. Fløjene samler sig mellem tilhængere af QB Colon Kickback og RB Frank Sore, de to hader hinanden, men Coach_Mort forstår at udnytte dette til at få det bedste ud af begge.

Den helt store spiller er uden tvivl Fransk Sore (Blitzer 6349 Block+ MB 140K). Frank har instrumental i sejren over Loriens Muser, hvor han tog bolden på forsvaret, og senere i kampen da elverne sprang ind og slog Colon Kickback ned tog han bolden det sidste stykke til en 1-0 sejr. Den eneste kamp 49 har tabt var da Frank sad ude med en hofteskade. Han var hurtig til at bede om lønforhøjelse for ikke at skifte klub, men Dværgen Gimli så ham samme aften deltage i et danseprogam "Vild med Hans", hvor han dansede sig til en 2.plads i Flamingo - tilsyneladende uden hofteproblermer! Frank trak sit lønkrav tilbage dagen efter.

Frank støttes på holdet af GronkOrk Frogbiter (Blocker 4429 Block Guard 120K), der som venstre defensive Tackle altid har forsvaret Frank. De to ejer i øvrigt en timeshare i Zarr Naggrund. Han har været et anker på forsvaret gennem alle kampene.

Colon Kickback (QB) har altid delt fansene. Især den sløje indsats mod Elver Academiet er diskuteret. På kampens sidste spil er Frank Sore åben til en scoring, Kolon kalder "Flap Ork Nine" og trækker til venste og kaster. Frank stopper imidlertid op på recieverruten og kastet går forbi - til et 1-1 "nederlag" til orkerne. Frank insisterede på at Colon signalerede nyt spil (Flop Ork Noon") og derfor ændrede han receiver-ruten. Flere rapportere støtter Frank og tilsyneladende også Coach der efter kampen rerollede MVP'en væk fra Colon der derfor ikke kan deltage i denne kamp.

Det kan til gengæld:

The Bob, Blocker 4429 Guard 100K, hvis vi mangler en billig stærk Guard
OrcPorc Blitzer 6339 Block, MB - der har holdet CAS rekord
CrumbStomper Blitzer 6339 Block Tackle, hvis vi vil have en Tackle spiller mod alle de elvere og catchers

Endeligt har vi på Lineman siden destuctions nok stærkeste kort:Booby ElfEater 5339 Block, der er ingen bedre LOS spiller end ham - og han har overlevet 25 gange der!

Offline

#27 02-08-2013 10:24

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Har vi en dato? Hvad med at mødes over en øl og lave 'gameplan'? så kan vi sikkert nå et andet brætspil også eller en fadøl mere og én mere

Last edited by Jesper (02-08-2013 13:45)

Offline

#28 03-08-2013 21:29

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Tror ik der er en dato, men øl-ideen er jeg med på. Der burde i teorien os snart snakkes om næste sæson, selvom det er svært når sidste ik er afsluttet. Min gode ide med Hark og Alfred har slået noget fejl.. wink

Offline

#29 17-08-2013 08:00

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Hey boyz. Jeg har desværre klokket i det og glemt at jeg før i tirsdags havde lovet Inge at passe Mille på tirsdag... Det kan være jeg kigger forbi, men Il Tempo Gigante må desværre trække sig fra ProBowl sad

Offline

Board footer

Powered by FluxBB