Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 04-07-2013 23:56

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Nu er der vel ingen fra Order der kigger med? Det er her at Destruction skal diskutere hvem der stiller op til BSL Pro Ball!
Herunder er alle positioner stillet op og jeg vil opdatere så snart jeg får bud på hvilke spillere der stiller op.
Smid en post med kandidater, hvilke skills de har og hvilken position de går ind under(tjek evt. ProBall)
Så kan vi diskutere hvordan vores holdopsætning skal foregå. Husk at spillerne skal have Mvp'er får at stille op.


Alle nuværende opstillede spillere

Linemen:
Højre hånd Sean O'Neill, Wrestle, Fend
Venstre hånd Larry Grogan, Kick
Timo Turbo Tuner, wrestle, fend
Alain et Noël - Garçon de suie, Right stuff, Dodge, Stunty, Two heads, Big hands
Antoine et Jules - Garçon de suie, Right stuff, Dodge, Stunty, Two heads
Karawan Horns, Block, Mighty blow, Claw
Cerberus Horns, Wrestle

Blockers:
Faceman, Block

Blitzers:
Baroness Thatcher, Hypnotic gaze, Bloodlust, Dodge, +AG
Lede Ludvig Block, Mighty blow, guard

Catchers:


Throwers:
Gunnar Nu Hansen II Pass, Sure hands, kick off return
Gaston - Maître de la fumée Pass, Sure hands, Extra arms, +ST +AG

Special:

Bigguy:
Seigneur du charbon, Loner, Always Hungry, Mighty Blow, Really Stupid, Regeneration, Throw Team-Mate, Tentacles
Dominus Dominator Demogorgon, Loner, Frenzy, Horns, Mighty Blow, Thick Skull, Wild Animal, Claws

Last edited by Troels G (05-07-2013 17:39)


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#2 05-07-2013 00:10

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Så ligger jeg ud...

Blitzer: Baroness Thatcher, Hypnotic gaze, Bloodlust, Dodge, +Ag
Hvem andre end Baronessen skulle være hold kaptajn? og selvfølgelig har hun brug for sine to tjenere

Linemen: Højre hånd Sean O'Neill, Wrestle, Fend
Det bedste af det værste

Linemen: Venstre hånd Larry Grogan, Kick
Det bedste af det ubrugelige og den eneste med kick der er stillet op!

Last edited by Troels G (05-07-2013 01:45)


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#3 05-07-2013 09:34

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Muahaha, Il Tempo Gigante vil elske at rive denne showkamp rundt, men som ét hold, der spiller holdsport, så tager de ægte stjerner ikke imod MVP titler...

Lede Ludvig vil dog gerne tage imod æren og spille som Blitzer [block, MB, guard]

Derudover stiller vi gerne med Linerat Timo Turbo Tuner [Wrestle, fend] og vi kan måske også overtale kasteren Gunnar Nu Hansen II [pass, sure hands, Kickoff return] til at stille op.


@Troels, hvad har Lord'en gjort for ikke at komme før Baronessen i udvælgelsesprocessen?

Offline

#4 05-07-2013 10:15

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Hun er baronessen, så simpelt er det.. hvis der ikke er andre blitzere der skal med kan der godt komme plads til ham men hvis jeg skal sige én dur det jo ikke at nogen kommer før Thatcher


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#5 05-07-2013 11:46

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Der er ingen tvivl om at baronessen er The Prime Evil


"Frankie, make him gone..."

Offline

#6 05-07-2013 12:54

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Fra Skorstensfejerne er det svært at komme uden om

Throweren Gaston 7 4 4 7 Freak of Nature med Extra Arme

Goblinerne Alain et Noël To hoveder og mega hænder fornægter sig ikke.

Antoine et Jules som eventuel backup til når Alain et Noël er blevet slået af banen.

Seigneur du charbon Ville med sine tentacler ikke være et dårlig valg til at holde på vores modstanderes hoppende og sidesteppende frustrationer, samtidig med at han er TV mæssig ikke så dyr - plus vi kan sætte op til en dobbelt one-turner med en gutter runner og så backup gobbo lobbo.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#7 05-07-2013 13:06

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Vi kan også bare hente Aza'el og Dominus fra Raider Nation og så læne os tilbage og snacke Pop Khorne (gobliner og skaven linos i Thatchers tilfælde) mens de ondulerer Order.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#8 05-07-2013 13:11

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Benni wrote:

Muahaha, Il Tempo Gigante vil elske at rive denne showkamp rundt, men som ét hold, der spiller holdsport, så tager de ægte stjerner ikke imod MVP titler...

Lede Ludvig vil dog gerne tage imod æren og spille som Blitzer [block, MB, guard]

Derudover stiller vi gerne med Linerat Timo Turbo Tuner [Wrestle, fend] og vi kan måske også overtale kasteren Gunnar Nu Hansen II [pass, sure hands, Kickoff return] til at stille op.


@Troels, hvad har Lord'en gjort for ikke at komme før Baronessen i udvælgelsesprocessen?

Skal Oliver O. Klapvold ikke stille op? En GR med 1 mvp!


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#9 05-07-2013 13:23

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

@One Million Monkeys: Aza'el har ikke en mvp.

Raider Nation opstiller:

Blocker:
Faceman, Block

Beastmen/linemen:

Karawan, Horns, Block, MB, Claw

Cerberus, Horns, Wrestle, Tackle

Dracul ll, Horns, Block

Matchitehew, Horns, Guard

Sethos, Horns, Diving Tackle

Big guy:

Dominus Dominator Demogorgon, Loner, Frenzy, Horns, Mighty Blow, Thick Skull, Wild Animal, Claw/Claws, Block


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#10 05-07-2013 13:30

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

@panduro Duh, jeg mente naturligvis Karawan


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#11 05-07-2013 13:48

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Troels G wrote:

Hun er baronessen, så simpelt er det.. hvis der ikke er andre blitzere der skal med kan der godt komme plads til ham men hvis jeg skal sige én dur det jo ikke at nogen kommer før Thatcher

Lord Howe of Aberavon har pro! jeg peger på ham..

Bugge; hvordan fungere bloodlust i probowl?

....
Med blitzers får vi vel brug for Frank Sore fra orcs.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#12 05-07-2013 14:14

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Vi har snakket om at du kan bide i alle linemen med blood lust, altså spillere fra 0-16/0-12 positionerne.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#13 05-07-2013 15:02

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Jeg stiller ikke lord howe op ved mindre jeg får begge blitzer pladser... hvilket jeg ikke mener jeg skal ha by The way...


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#14 05-07-2013 15:03

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

One Million Monkeys wrote:

Vi har snakket om at du kan bide i alle linemen med blood lust, altså spillere fra 0-16/0-12 positionerne.

Der er mange der laver blood lust om til at de kan bide alle uden regen.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#15 05-07-2013 15:34

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

panduro wrote:

Raider Nation opstiller:

Blocker:
Faceman, Block

Beastmen/linemen:

Karawan, Horns, Block, MB, Claw

Cerberus, Horns, Wrestle, Tackle

Dracul ll, Horns, Block

Matchitehew, Horns, Guard

Sethos, Horns, Diving Tackle

Big guy:

Dominus Dominator Demogorgon, Loner, Frenzy, Horns, Mighty Blow, Thick Skull, Wild Animal, Claw/Claws, Block

kunne man evt få dig til at udvælge et par spillere du gerne ville ha med af din måske lidt for dybe opstilling? jeg tænker at 3 spillere fra hver coach ville være meget fedt så vi alle deltager og ikke kun bæsterne?

hvis jeg skulle pege på nogle ville det nok være din mino, karawan og cerberus men måske er minoen ikke så brugbar mod de der elver hold vi skal slås mod

Last edited by Troels G (05-07-2013 15:36)


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#16 05-07-2013 16:28

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Raider Nation opstiller:

Blocker:
Faceman, Block

Beastmen/linemen:

Karawan, Horns, Block, MB, Claw

Cerberus, Horns, Wrestle, Tackle


Big guy:

Dominus Dominator Demogorgon, Loner, Frenzy, Horns, Mighty Blow, Thick Skull, Wild Animal, Claw/Claws, Block

.......
Jeg synes ikke der noget der slår en big guy med MB, claw & block.

Jeg synes også vi skal stille med det mest optimale hold indefor de stillet grænser (2 blockers, 2 throwers osv.).


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#17 05-07-2013 17:01

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Raider Nations forslag til færdig stillet hold (ikke med regnet Benni og Jespers kamp):

Blitzers: - Synes Frank vinder over skaven blitzer

Frank Sore, Orc blitzer, block, MB, +ag

Baroness Thatcher, Vampire, dodge, +ag

Throwers: Gunner hansen er bare hurtigere end en orc thrower

Gaston - Maître de la fumée, underworld thrower, Pass, sure hands, extra arms, +st, +ag

Gunnar Nu Hansen II, skaven thrower, Pass, sure hands, kick-off return

Catchers: - Oliver er den eneste mulighed

Oliver O. Klapvold, gutter runner, dodge, wrestle

Blockers: - Frogbiter er helt klart bedst, derefter en chaos warrior

GronkOrk Frogbiter, black orc, Block, Guard

Faceman, Chaos Warrior, Block

Big Guys: - Synes helt klar vi skal vælge en big guy med block, det et så godt! Og med claw, hvad kunne være bedre?

Dominus Dominator Demogorgon, Minotaur, Loner, Frenzy, Horns, Mighty Blow, Thick Skull, Wild Animal, Claw/Claws, Block

Linemen: -

Big hand goblins, yes sir!
Wrestle fend spillere, yes sir!
Killer karawan er et must.
og vi mangler tackle, så Cerberus med wrestle tackle
Vi mangler noget guard, og den enste lineman med det er Matchitehew.


Alain et Noël - Garçon de suie, underworld goblin, Right Stuff, Dodge, Stunty, Two Heads, Big Hand
Antoine et Jules - Garçon de suie, underworld goblin, Right Stuff, Dodge, Stunty, Two Heads

Sean O'Neill, Thrall, Wrestle, Fend

Timo Turbo Tuner, Linerat, Wrestle, Fend

Booby ElfEater, LineOrc, Block

Karawan, Beastman, horns, block, MB, claw
Cerberus, Beastman, horns, Wrestle, Tackle
Matchitehew, Beastman, horns, Guard

Specials: - ingen muligheder -


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#18 05-07-2013 17:27

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Synes vi skal vægte fluff over power gameing, inden vi laver et endeligt hold kunne vi lige vente på Jesper forslog nogle fra sit hold


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#19 05-07-2013 19:10

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Jeg kan SUPRISE bedre li underworld trolden, den gir os en 1 turn chance som er rimelig sikker.... sådan da en anden fordel er tentacles når man tænker på hvilke fesne hoppe hold vi skal op imod og hvad deres marmor er tror jeg karawans claws er mere end nok til at ta deres Big Guy ud.. tror også at really stupid passer bedre til vi skal være 5 der spiller end at minoen skal blitze hver tur for at være brugbar..


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#20 07-07-2013 13:47

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Jeg tror Jesper er i Tyrkiet indtil midt august eller senere... Så med mindre kampen først spilles i september tror jeg ik vi ska regne med ham.

Oliver O. Klapvold stiller gerne op hvis vi har brug for en GR. Men det er ikke hans skills, der er imponerende wink

Offline

#21 07-07-2013 15:16

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

God pointe måske skal vi gi den til Bugge har lagt regler op og aftalt med bestyrelsen eller hvem det nu er der har ansvar for det her..
Hvis vi venter til Jesper er kommet hjem er jeg flyttet og er kun måske til rådighed


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#22 14-07-2013 14:34

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Troels G wrote:

Synes vi skal vægte fluff over power gameing, inden vi laver et endeligt hold kunne vi lige vente på Jesper forslog nogle fra sit hold

Synes Dominus "Triple-D"  fortjener en plads i Probowl.


Efter en sløv start i de første 3 kampe med kun et hård slag mod en lineorc, har Dominus virkeligt vist sit værd.
Mod frøener blev en linefrog smidt i gulvet og måtte udgå fra kampen. Derefter hjalp Dominus med at sikre det vindende TD ved at rive frøenes stjerne (blodge) Catcher midt over! Av! Dominus  fik sig en Mvp for det drab og lærte at bruge sine klør bedre.
Otto Frisch fra MAD blev i den efterfølgende kamp spist levende på line of scrimmage.
Mod EA viste Dominus sine defence line skills med holdet første interception kastet fra elf stjerne Ichaëri og en lineelf måtte udgå fra kampen senere i kampen.

Hermed står Dominus klar til sæson 2 med forbedret blocking skills!


Det bliver svært at spille attrition i dette format, men med de rette spillere kan vi måske tage deres stjerner ud.
En big guy med block, MD, Claw der ikke mister sine tacklezones, virker super til at tage deres eneste st5 (De får ingen st4 spillere) spiller ud og generelt sende spillere af banen.
Derud over synes really stupid at være ekstra dårlig i dette format, da den hele tiden har brug for en hjælper.
Hvis det kommer ned til et one-turn fortjener vi det ikke, hvis vi ikke kan skubbe en GR 2 felter.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#23 15-07-2013 09:09

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

jeg har ikke set mine vamser  som et specielt attrition  hold som sådan jeg tænkte vi skulle vise vores mest steaming moves  frem og bruge den kombi af hold til at spille bedre bold en dem, slå flere i stykker end dem og kaste (spillere) længere end dem.
alle rigtige 1 turns foretages fra luften

det sagt har din dobbelt d rimelig store kompetencer... som man siger


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#24 15-07-2013 12:25

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Kan vi ikke have begge big guys på holdet, så længe kun een af dem er på banen af gangen?

Offline

#25 17-07-2013 00:57

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Destructions hemmelige spillerliste til BSL Pro Ball

Jeg vil forholde mig neutralt*, men synes at chancen for at have et hold der kan ott på jorden og i luften, mens modstanderne bogstaveligt talt står hypnotiseret er en chance der ville være synd at misse. DDD er uden tvivl den bedste og mest frygtindgydende Big Guy - uden tvivl, og det vil være en coach på madcap mushroom der ville forbigå ham.
Markingen af deres eventuelle Big Guy er ikke noget problem, da vi ikke får permanente skader, så det vil bare være at stille en ork op af ham.
De kan gøre det samme. Har de en wrestle/dodge spiller, så er DDD taget pænt meget ud af kampen, hvorimod tentacle trolden, kan 1. Holde mere kontrol på deres mere adrætte stjerner 2. Kaste 3. Konkurrere med Thatcher om hvem der spiser flest af sine egne spillere.

* Måtte sætte denne asteriks, da jeg tydeligvis hepper på min egen fyr. Det er nu kun fordi jeg synes det ville være mere underholdende.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

Board footer

Powered by FluxBB