You are not logged in.
Group D:
1. BBoong
2. Squirtle
Casper: 1 (4)
Troels: 1 (4)
Group E:
1. Parting
2. Losira
Casper: 1 (5)
Troels: 1 (5)
Group F:
1. MarineKingPrime
2. Roro
Casper: 1 (6)
Troels: 1 (6)
Group G:
1. Soulkey
2. Taeja
Casper: 1 (7)
Troels: 1 (7)
Group H:
1. DongRaeGu
2. Innovation
Casper: 3 (10)
Troels: 2 (9)
Specifikt til Netrunner:
http://dbzer0.com/blog/androidnetrunner-on-octgn
Netrunner Deckbuilder (der kan gemmes til OCTGN):
OCTGN er en online mulighed for at spille alverdens ccg's uden at kaste penge efter det ![]()
Clienten findes her:
http://www.octgn.net/
Her kan findes plugins til diverse af de mest populære CCGs:
http://octgn.gamersjudgement.com/index. … a006314f45
Jep den er overdrevet lækker. Måske en anelse svær at spille på, men jeg ville gøre det any day!
BEMÆRK: I BSL får man ikke rabat på skadede spillere, da vi prøver at køre det hele over OBBLM!
Så er vi igang!!! Her er den totale oversigt:
http://bloodbowl.xn--brtspilsklub-7cb.d … es&trid=12
Bemærk, at fordi vi er 11 coaches (Fedt!!!) så er der et hold der sidder over i hver runde. Når i skal noterer kampen, så følg dette link, det er nemlig nærmest umuligt at finde sin kamp i Upcoming Matches - desuden giver linket også et dejligt overblik!
Simon! Find dine nordmænd frem og giv mine frøer den omgang klø de fortjener!!!! Aaaaaaavvvv....!
Nu er der lavet en DanielL med pass 123456 så skynd dig ind og ændre hvad du vil ændre... du kan dog ikke hedde daniel, fordi den du oprettede står i vejen ![]()
Til orientering venter vi kun på at få løst problemet med at oprette Daniel før end der kan laves en plan
Stay tuned!
Æhh... wtf? Simon??
Hey Daniel, svedigt! Vil du ikke oprette dig en bruger og dit hold på OBBLMen?
http://bloodbowl.xn--brtspilsklub-7cb.d … ction=main
Når du har lavet en bruger, vælger du bare: Coach Corner -> New Team
Så er resten vidst nogenlunde enkelt at arbejde med. Ring eller skriv hvis der er noget.
Synes det er en glimrende og sjov ide. Dog vil jeg sige at SPP lavet i løbet af denne Show Match ikke noteres, ligesom skader heller ikke gør det. Synes præmien er rimelig stille og rolig, men hvis nogen har indvendiger så lad høre!
Bare lige fra toppen af hovedet:
Orcs
Et mere eller mindre fuldt GW metal Orc hold (svarende til en boks).
High Elves
Har en del rester fra GW High Elf boksen, mest linemen. Fungerer også fint til Dark Elves hvis det er.
Group C:
1. Bomber
2. Gumiho
Casper: 1 (3)
Troels: 1 (3)
Group B:
1. MC
2. Curious
Casper: 1 (2)
Troels: 1 (2)
Årets vinterturnering starter kl 10.00 i vores vanlige lokaler i cafeen. Øl købes i baren.
Vi spiller 3 runder og finale har jeg hørt. Det kan være at finalen må tages på Apoteket, men det har vi jo klaret før.
Vi skal være ude af Støberiet senest kl 24.00!
Group A:
1. Life
2. Symbol
Casper: 1
Troels: 1
Så er man fucked indtil næste sæson hvor man enten kan stille nyt hold eller tage sig sammen og komme over det. ![]()
Troels og Casper har lavet en lille Winner Prediction leg, som i her får mulighed for at følge med i. Reglerne er således at inden hver runde skal vi have besluttet hvem vi mener går videre.
I 'Round of 32' group play, skal man endvidere gætte på nr. 1 og nr. 2. Gætter man helt korrekt får man 3 point. Har man begge spillere rigtigt men forkert rang giver 2 point og endelig 1 point for at have bare en rigtig.
Group A: (Casper // Troels)
1. Creator // Life
2. Life // Creator
Group B:
1. Leenock // Leenock
2. MC // Curious
Group C:
1. Gumiho // Sniper
2. Sniper // Bomber
Group D:
1. Yoda // Hyun
2. Squirtle // Squirtle
Group E:
1. Ryung // Ryung
2. Parting // Parting
Group F:
1. MVP // MVP
2. MKP // MKP
Group G:
1. Taeja // Taeja
2. Nestea // Nestea
Group H:
1. DRG // Innovation
2. Innovation // DRG
Hr. Jakel har instrueret Kommissæren til at gøre noget, og noget er sat i værks med hensyn til lokaler. Det ville være dejligt om nogen andre ville arbejde på noget med mad og øl!
Edit: Det virker ikke helt efter hensigten, så bare opret jeres hold og så må vi se om det så virker til den tid... spændende... ![]()
Ingen play-off.
Nej giv den endelig gas med et Squig hold! Jeg har jo rigtige frøer ![]()
Sotek's Brødre, Slann.
Hej folkens, vinterturneringen står for døren (og det glæder vi os meget til), men straks efter starter vores første lukket liga op. Det bliver straight up Round Robin. Alle skal spille en gang mod alle, det højest placerede hold vinder omgangen. Der er skaffet et lækkert trofæ til vinderen!
Hvad skal jeg gøre for at tilmelde mig?
1) Svar i tråden her, med dit holds navn.
2) Opret holdet på OBBLM. Husk at opret det som et BSL hold!
Hvornår skal det være gjort?
1) Inden vinterturneringen starter!
Hvad er reglerne?
1) Alle starter denne sæson med TV1000 hold.
2) Der spilles efter standard liga regler.
2b) Undtagelse: Injury reglen sløjfes til denne liga.
3) Der udkommer et fastlagt skema man skal spille sine kampe efter.
4) Man har ca. 2-3 uger til at spille hver kamp.**
Oversigt over kampplanen
http://bloodbowl.xn--brtspilsklub-7cb.d … es&trid=12
Runde 2: 12/02 - 26/02
Runde 3: 26/02 - 12/03
Runde 4: 12/03 - 26/03
Runde 5: 26/03 - 09/04
Runde 6: 09/04 - 23/04
Runde 7: 23/04 - 07/05
Runde 8: 07/05 - 21/05
Runde 9: 21/05 - 04/06
Runde 10: 04/06 - 18/06
Runde 11: 18/06 - 02/07
---
Tiebreakers
Der gives henholdsvis 3, 2, og 1 point for kampene.
Tiebreakers: Internt opgør (hvis muligt), CAS diff, TD diff, TD, CAS.
Tiebreaker udredning, ved flere holds pointligestilling og ingen klar vinder:
Hvis et eller flere hold, ved en three-way tie, har spillet uafgjort, tæller næste tiebreaker mellem dem (og kun dem) til at se om three-way tie'en kan løses, kun hvis den ikke kan løses, går man videre til næste tiebreaker alle sammen.
---
Hvis der er nogen spørgsmål, så skriv dem i den anden tråd vedr. den lukkede liga.
Jeres liga-kommissær!
Tilmeldte (11)
Sotek's Brødre - Casper
Undergrundens Il Tempo Gigante - Benni
Les Ramoneurs de la Mort - Bugge
Elfsgemeente Academici - Siri
Young Guns - Capendish
Loriens Muser - Andreas
Raider Nation - Troels P
Mutually Assured Destruction - Daniel
Psycadelic 49 Orcs - Jesper
Vampire Team - Troels G
Norse Team - Simon
Mangler confirm
Torkil
...
** Jeg har i første omgang valgt ikke at lave det helt helt striks, med håbet om at folk godt selv kan finde ud af at gøre det inden for rimelig tid. Det er også helt fint at spille fremad i kalenderen, så vidt det er muligt. Dette skulle gerne give folk mulighed for at tage ferie etc. og samtidig ikke blive nødt til at opgive kampe. Lad os hjælpes ad med at gøre det glat og nemt for alle deltagere at være med. ![]()
Well done. Glæder mig meget til at høre hvordan det lykkedes Bugge ikke at få klø. Hører Tåstrup kom med tæskehold...