You are not logged in.
Det kunne være en sjov måde at presse modstanderen til at sætte op overfor din spiller. Selvom det jo nok er med spillerens liv som indsats ![]()
... og Touchback.
Er der nogen der har et kvalificeret svar på dette spørgsmål?
Situation: Jeg kicker til min modstander, og har placeret en mand på linien med Diving Catch. Fordi jeg er så sej til at kicke, landet bolden i et af de tre felter ved siden af min Diving Catch mand. Under almindelige omstændigheder, må jeg nu forsøge at gribe bolden med min spiller. Hvis det lykkedes, er bolden nu på den forkerte side af Line of Scrimmage, men! hvis man læser de lidt udtydelige regler omkring Touchbacks på side 6: "If the ball scatters or bounces off the pitch or into the kicking teams half, the receiving player is awarded a 'touchback'...". Der står altså ikke noget om hvad der sker hvis man griber den 'over på den anden side'.
Det er ikke for at ride på reglerne, det er bare ren spekulation og underholdning. Det kunne da være sjovt at lege med ![]()
Tja, jo hurtigere de er færdige, jo hurtigere er de klar
Men strengt taget skal de nok ikke bruges før sent forår. Pt. skal jeg bare bruge to, og de må gerne være ens. Det er bare til førstepladsen. Rygtet vil sige at Benni arbejder på nogle andre trofæer ![]()
Og nej, jeg har ikke super tjek på Vallejo, spørg Siri.
Hey Kalle,
http://www.woodenbases.co.uk/plinth_bases.php
Den de kalder P1 (blandt de firkantede) er det jeg tænker på. 32mm på hver side i fladen, og de 25mm passer sku nok meget godt i højden. Om det skal være mørkt eller lyst træ ved jeg ikke helt, mørkt synes jeg er pænest, men skal lige høre Bugge mht. til laserskæringen, om det kan ses i mørkt træ, eller om det helst skal være lyst.
Men så har han jo også tabt flere kampe? Gør det ham bedre, eller dårligere?
Må jeg foreslå at næste sæson er antal vundne kampe tiebreaker således at tiebreakers kommer til at hedde:
Ved 2 hold med samme antal point er det internt opgør, og ved uafgjort er det nedenstående tie breakers:
Ved mere end to hold (eller uafgjort) er det følgende tiebreakers:
1. Antal Vundne Kampe
2. Skade diff.
3. TD diff.
4. Total Skader.
5. Total TD.
6. Alfred og Hark vælger.Okay, måske ikke nummer 6, men ved at inkluderer antal vundne kampe, kunne man, under nuværende pointsystem, måske skubbe folk til at gå mere efter at vinde kampe.
Knuzzer,
Lord ManHammer
Ideen er lidt at der skal være en gulerod for tæskehold hvis de kan vinde lige så meget som scorehold. Desuden synes jeg faktisk folk har gået solidt til den, men synes også at det er helt fair at spille efter uafgjort hvis man mener det er en fordel. Jeg overvejede det mod Bugge, men fordi jeg mente jeg burde vinde over Underworld, og fordi jeg allerede havde tabt en kamp stort, gik jeg efter guldet... og tabte.
Teknologien er tydeligvis for svær at håndtere for en halfling og en ork.
Hvis du laver oversigterne som billeder og sætter dem ind, så er det nemmere at se hvad der står ![]()
Ja super fedt og tak for spillet. Hvis man starter kl 18 og bare spiller 5 runder, tror jeg det passer rigtig rigtig godt tidsmæssigt.
Jeg tager gerne den sidste stol på tirsdag!
Det er fordi Vidir i mellemtiden har ordnet det, men det virker ikke helt endnu. Desuden fjernes reglen nok snarligt. Så nej, man får ikke rabat i BSL. Jeg får snakket med Vidir snart.
Surprise, surprise...!
Parting vs Curious 0:3
Troels 2 (5)
Siri 1 (3)
Casper 2 (5)
Innovation vs Symbol 2:3
Troels 3 (3)
Siri 2 (2)
Casper 3 (3)
Av... noget uventet at Innovation røg ud, men Symbol havde forberedt sig rigtig rigtig godt.
Innovation vs Symbol - 3:1
Curious vs Parting - 2:3
Soulkey vs Taeja - 2:3
Roro vs MC - 0:3
Jeg håber min MC Gambit bærer frugt! ![]()
Yeeeesss! Ikke lige idag, men klart en kommende tirsdag!
Ja så skylder jeg jo.... ![]()
Orv! De giver godt nok en lyst til at have endnu et Lustria hold ![]()
Ja, han må jo kun have 2 så det er han nødt til.
Jeg er ret sikker på at Bugge har købt en ny linerat og det er derfor det ikke fremtræder ![]()
Fantastisk læsning!
Klart.
Lukket liga
Til orientering:
Der gives henholdsvis 3, 2, og 1 point for kampene.
Tiebreakers: Internt opgør (hvis muligt), CAS diff, TD diff, TD, CAS.
Bemærk: Jeg har ikke fundet ud af hvordan man sætter andre tiebreakers op i obblm, så hvis man sorterer standings i turneringen får man kun point rækkefølgen, så må vi i hånden klare resten ![]()
Æh. Når jeg kigger på dit roster, så har han da ag 4 og det hele
Norse får da præcis ingen rabat. +20 -20 ![]()