Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#751 Re: BB Strategi » Diving Catch... » 20-03-2013 22:47

Det kunne være en sjov måde at presse modstanderen til at sætte op overfor din spiller. Selvom det jo nok er med spillerens liv som indsats smile

#752 BB Strategi » Diving Catch... » 20-03-2013 21:09

aermet69
Replies: 14

... og Touchback.

Er der nogen der har et kvalificeret svar på dette spørgsmål?

Situation: Jeg kicker til min modstander, og har placeret en mand på linien med Diving Catch. Fordi jeg er så sej til at kicke, landet bolden i et af de tre felter ved siden af min Diving Catch mand. Under almindelige omstændigheder, må jeg nu forsøge at gribe bolden med min spiller. Hvis det lykkedes, er bolden nu på den forkerte side af Line of Scrimmage, men! hvis man læser de lidt udtydelige regler omkring Touchbacks på side 6: "If the ball scatters or bounces off the pitch or into the kicking teams half, the receiving player is awarded a 'touchback'...". Der står altså ikke noget om hvad der sker hvis man griber den 'over på den anden side'.

Det er ikke for at ride på reglerne, det er bare ren spekulation og underholdning. Det kunne da være sjovt at lege med smile

#753 Re: BB Hobby & Downloads » Display Base » 18-03-2013 20:44

Tja, jo hurtigere de er færdige, jo hurtigere er de klar smile Men strengt taget skal de nok ikke bruges før sent forår. Pt. skal jeg bare bruge to, og de må gerne være ens. Det er bare til førstepladsen. Rygtet vil sige at Benni arbejder på nogle andre trofæer smile

Og nej, jeg har ikke super tjek på Vallejo, spørg Siri.

#754 BB Hobby & Downloads » Display Base » 18-03-2013 00:08

aermet69
Replies: 2

Hey Kalle,

http://www.woodenbases.co.uk/plinth_bases.php

Den de kalder P1 (blandt de firkantede) er det jeg tænker på. 32mm på hver side i fladen, og de 25mm passer sku nok meget godt i højden. Om det skal være mørkt eller lyst træ ved jeg ikke helt, mørkt synes jeg er pænest, men skal lige høre Bugge mht. til laserskæringen, om det kan ses i mørkt træ, eller om det helst skal være lyst.

#755 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Tilmelding » 15-03-2013 09:32

Men så har han jo også tabt flere kampe? Gør det ham bedre, eller dårligere?

#756 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Tilmelding » 14-03-2013 17:39

Lord Manhammer wrote:

Må jeg foreslå at næste sæson er antal vundne kampe tiebreaker således at tiebreakers kommer til at hedde:

Ved 2 hold med samme antal point er det internt opgør, og ved uafgjort er det nedenstående tie breakers:

Ved mere end to hold (eller uafgjort) er det følgende tiebreakers:

1. Antal Vundne Kampe
2. Skade diff.
3. TD diff.
4. Total Skader.
5. Total TD.
6. Alfred og Hark vælger.

Okay, måske ikke nummer 6, men ved at inkluderer antal vundne kampe, kunne man, under nuværende pointsystem, måske skubbe folk til at gå mere efter at vinde kampe.

Knuzzer,
Lord ManHammer


Ideen er lidt at der skal være en gulerod for tæskehold hvis de kan vinde lige så meget som scorehold. Desuden synes jeg faktisk folk har gået solidt til den, men synes også at det er helt fair at spille efter uafgjort hvis man mener det er en fordel. Jeg overvejede det mod Bugge, men fordi jeg mente jeg burde vinde over Underworld, og fordi jeg allerede havde tabt en kamp stort, gik jeg efter guldet... og tabte.

#757 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 13-03-2013 11:55

Teknologien er tydeligvis for svær at håndtere for en halfling og en ork.

#758 Re: BB Arkiv » BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper » 12-03-2013 17:26

Hvis du laver oversigterne som billeder og sætter dem ind, så er det nemmere at se hvad der står smile

#759 Re: Find spillere » RUNEWARS » 27-02-2013 15:11

Ja super fedt og tak for spillet. Hvis man starter kl 18 og bare spiller 5 runder, tror jeg det passer rigtig rigtig godt tidsmæssigt.

#760 Re: Find spillere » RUNEWARS » 24-02-2013 18:57

Jeg tager gerne den sidste stol på tirsdag!

#761 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Tilmelding » 24-02-2013 17:50

Det er fordi Vidir i mellemtiden har ordnet det, men det virker ikke helt endnu. Desuden fjernes reglen nok snarligt. Så nej, man får ikke rabat i BSL. Jeg får snakket med Vidir snart.

#762 Re: Løst og fast » Starcraft II - GSL Code S Season 1 (2013) - Winner Predictions » 21-02-2013 14:32

Surprise, surprise...!

Parting vs Curious 0:3

Troels 2 (5)
Siri 1 (3)
Casper 2 (5)

#763 Re: Løst og fast » Starcraft II - GSL Code S Season 1 (2013) - Winner Predictions » 21-02-2013 13:04

Innovation vs Symbol 2:3

Troels 3 (3)
Siri 2 (2)
Casper 3 (3)

Av... noget uventet at Innovation røg ud, men Symbol havde forberedt sig rigtig rigtig godt.

#764 Re: Løst og fast » Starcraft II - GSL Code S Season 1 (2013) - Winner Predictions » 20-02-2013 21:17

Innovation vs Symbol - 3:1

Curious vs Parting - 2:3

Soulkey vs Taeja - 2:3

Roro vs MC - 0:3


Jeg håber min MC Gambit bærer frugt! smile

#765 Re: Find spillere » RUNEWARS » 19-02-2013 09:33

Yeeeesss! Ikke lige idag, men klart en kommende tirsdag!

#767 Re: BB Hobby & Downloads » Så er det ØGLETID! » 15-02-2013 20:31

Orv! De giver godt nok en lyst til at have endnu et Lustria hold smile

#768 Re: BB Arkiv » Fejl og mangler i hold fremskridelse » 13-02-2013 08:17

Ja, han må jo kun have 2 så det er han nødt til.

#769 Re: BB Arkiv » Fejl og mangler i hold fremskridelse » 12-02-2013 16:28

Jeg er ret sikker på at Bugge har købt en ny linerat og det er derfor det ikke fremtræder smile

#773 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Tilmelding » 05-02-2013 19:27

Til orientering:

Der gives henholdsvis 3, 2, og 1 point for kampene.

Tiebreakers: Internt opgør (hvis muligt), CAS diff, TD diff, TD, CAS.

Bemærk: Jeg har ikke fundet ud af hvordan man sætter andre tiebreakers op i obblm, så hvis man sorterer standings i turneringen får man kun point rækkefølgen, så må vi i hånden klare resten smile

#774 Re: BB Arkiv » Vinterturnering » 04-02-2013 23:41

Æh. Når jeg kigger på dit roster, så har han da ag 4 og det hele

#775 Re: Alt om Blood Bowl » Creating your own team for Blood Bowl » 03-02-2013 16:15

Norse får da præcis ingen rabat. +20 -20 smile

Board footer

Powered by FluxBB