You are not logged in.
Jeg kommer på vejene af swccg folket! ![]()
Det er ikke meget der er blevet spillet mens kommisæren har været på ferie. Typisk rekrutter.
Lige en kort opsang, så det hele ikke går i stå.
Hvoedan gik det?
Hm. Kan godt lide deres nye skill system. Meget bedre end det forrige!
Det er så fedt! Alt på den reklame skriger bare HB, lige fra det lidt computeragtige blå til venstre til den fine menneskemodel til højre.
HB = Hollands Bank ![]()
Når jeg får lidt mere styr på hvad jeg vil med min gang, kunne jeg nok godt bruge nogle af de Eschers der.
Fedt. Har ikke fulgt helt med i hvad der er sket, og det er nok også ligemeget, men fedt du melder ud. Vi ser frem til at spille med jer!
Jeg snakkede med en eller anden en gang, kan ikke huske hvem og hvornår. Det var en der havde været her på forummet for at tjekke os ud, men synes at det så ud som om BB nærmest var det eneste der skete. Hvilket det måske er i perioder, eller har været i perioder, men det er det ihvertfald ikke længere. Men det er sådan set også lige meget, det centrale var at jeg kan godt se at når man kigger her på forummet, så har BB omkring dobbelt så mange fora som resten af klubben. Det giver måske ikke mening, og mange af de forskellige fora bliver ikke brugt så meget, så måske man med fordel kunne sable nogle af dem fra / flette dem sammen så vi bare havde måske 5 forskellige underfora.
Prehensile Tail, 2x Diving Tackle og en Block Tackle frø lukkede ganske enkelt underworld ned. Der var klart øjeblikke hvor underworld kunne have tryllet noget ud af ærmet, men det meste af tiden var deres ellers eminente mobilitet lukket ned. Jeg er helt enig i, at denne matchup favoriserer frøerne helt voldsomt - turde bare ikke tro på det, før kampen var spillet! ![]()
EXTRA EXTRA! READ ALL ABOUT!!
Sotek's Brødre har gjort det umulige! Som lyn fra en klar himmel, som den første dråbe der starter regntiden, skyllede Sotek's vrede ned over Skorstensfejerne fra underverdenen. Efter en del rykken frem og tilbage i starten af første halveg, tog frøerne handsken af, og klappede goblinerne nogen på hovedet. Samtidig var de fleste af rotterne igang med at holde i Spartacus, hvilket gav resten af Soteks disciple plads på banen til at overmande de uheldige gobliner. Især Crixus var utrættelig i opgaven. Kombinationen af solide tæsk, og Spartacus, Donatello og Michelangelos emminente arbejde med at lukke Skorstensfejernes tricks ned, gav Trinity mulighederne for at sikre sejeren.
Kun Coach C's grådige forsøg på at gøre det til 3-0, gav Le Ramoneurs muligheden for at lave et enkelt mål og pynte på resultatet. The Curse Is Broken!
Fedt! ![]()
Det var hårdt. Selvom vi havde både Bugge og Benni, var Sølvgade Ancients foran med adskillige år på deres lineup. ![]()
Æh. Kommer de nu allesammen først kl 20? Neder.
Starter vi kl 18, eller før?
Troels, har du styr på hvad man skal bruge til det? Jeg havde engang noget der hed Vassel, som man vidst kunne bruge. Det kunne være super fedt, især AGOT egner sig rigtig fint til pbf/m
Det er sku lidt slapt når vi lukker kl. 23.
Vi skal måske lige undersøge om støberiet er åbent om lørdagen, i såfald vil de nok gerne sælge af deres egen bar til at starte med.
Jeg spiller på tirsdag. Spiller gerne DE eller evt caspers Norse, hvis I synes. Norse virker gode med få skils
Hvis du skal spille Norse, skal du lige koordinere med Harris, så han ikke skal bruge dem samtidig.
Sotek har altid, og vil altid, spille på den lange bane! Vi prøver ihærdigt at opbygge en underdog position, men folk insistere på at tro vi vinder kampe. Det gør vi ikke!!! ![]()
3 skills er fint
Hvordan ser det ud med dette?
Hvad er reglerne? TV1100, skills? Kan vi overhovedet stille hold?
Btw. Hvis man kommer efter kl 16, skal man ringe på bagdøren for at komme ind. Indtil kl 16 er der normalt åbent i cafeen.
Bump. Bare hvis nogen skulle have glemt det. Regner med at vi fortsætter til godt ud på aftenen, da det er mig der har nøglen og lukker.
![]()
Bugge inducede Bomber Dribblesnot og Nobla Blackwart og en Wizzard tror jeg nok. Plus måske det løse.