Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#576 Re: BB Strategi » Danish Open Team diskussion » 24-05-2014 08:11

Man må vel overveje hvordan man vil spille sin brik først, inden man bare automatisk giver sin brik Pro eller Block, ligesom din nabo. De kampe der er gået allerbedst for mig, med Slaan, er de kampe hvor jeg har aktiveret min Krox færrest gange. Jeg vil næsten påstå at der er en direkte sammenhæng mellem antallet af gange min Krox bliver aktiveret, og hvor godt kampen går. Hvis jeg kan nøjes med at aktivere den 1 gang pr. drive, så er det en god dag.

Hvis jeg kun aktiverer min brik 1 gang pr. drive, så er Block og Pro måske ikke de mest interessante skills, da jeg næsten ikke får dem brugt. Så er passive skills langt bedre en aktive skills. Nu forstår jeg at Slaan og Nurgle ikke er det samme hold, og en Krox og et Beast heller ikke er den samme brik, men der er dog ligheder mellem de to brikkers funktion og muligheder.

#577 Re: BB Strategi » Danish Open Team diskussion » 23-05-2014 15:59

Hvorfor vil du blocke med Beastet? Du har 4 Warriors der er gode at blocke med og geder der er gode at blitze med... hvorfor så bruge den allermest risikable brik til det? Så da hellere give den Guard så den kan supporte der hvor den står...? Så kan man mærke dem op som den holder på hvis nødvendigt, uden at de så bare blocker sig fri.

#579 Re: BB Strategi » Danish Open Team diskussion » 21-05-2014 19:13

Overvej Dodge på beastet! Det gør det næsten umuligt at ligge ned for folk uden block, og samme sandsynlighed som hvis de har block og du havde valgt block.

#580 Re: Alt om Blood Bowl » Blågårdens Baskebold » 13-05-2014 19:33

Man må jo lave den turnering man vil, men personligt tror jeg man skal sige enten: seriøs turnering med små sjove elementer, eller: useriøs turnering med hele armen. Selv er jeg måske mest til det sidste smile Jeg vil i hvert fald sige, at hvis det skal være en seriøs turnering med heftige ændringer, så skal de nok være meget velovervejet... eller alternativt, have sjove indslag hver runde således at det udlignes. Der er jo mange af holdene som enten bliver super gode, eller ikke af sådan en stunty runde, men bliver de så gode at de skal straffes de 3 andre runder?

#581 Re: Alt om Blood Bowl » Blågårdens Baskebold » 13-05-2014 12:43

Er det meningen at det skal være en seriøs turnering hvor man prøver at vinde, eller skal det bare være en fjolle rundt turnering hvor vi drikker os fulde (eller ej) og hygger os?

Hvis det skal være seriøst, og man er fast besluttet på denne stunty runde i runde 4, så skal man nok kræftigt overveje hvad det gør for de forskellige hold og hvad det gør for deres tier. Et helt hold der dodger på 2+ i zoner er dog temmelig sejt.

#582 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 05-05-2014 13:55

Siden de vandt over Skorstensfejerne, har de ikke tabt! smile

#583 Re: Android: Netrunner » Game Night Season 2 » 22-04-2014 00:32

Troels, jeg tænker at vi jo kunne prøve at planlægge turneringen således at du kunne komme forbi wink

#584 Re: Android: Netrunner » Game Night Season 2 » 20-04-2014 10:50

Sidst jeg snakkede med Fantask/Marit lå prisen på omkring 700 bobs for sådan et kit. Er vi fem, er det omkring 150pr. person. I såfald ville jeg foreslå at hver får sine 3x Aesop (Nice!) og vi spiller og hygger, og så enten holder en lille turnering om resten med f.eks. 1. plads first pick etc. eller finder ud af om vi kan lave noget liga noget, der ikke kræver at folk så spiller netrunner hver tirsdag eller noget.

#585 Android: Netrunner » Game Night Season 2 » 18-04-2014 08:44

aermet69
Replies: 9

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ … ?eidn=4762


Promo Aesop's Pawn Shop og 2x Jinteki Personal Evolution.

Er det noget vi vil have og lege med? Så skal vi nok kontakte Fantask snarligt.

#586 Re: Alt om Blood Bowl » Danish Open 2014 - deltagelse » 16-03-2014 14:02

Jeg er lidt i tvivl om jeg kan. Ville gerne, men skal spille swccg i Berlin weekenden efter, så måske har jeg barn. Men så kommer vi ihvertfald forbi og kigger lidt smile

#587 Re: Android: Netrunner » Deckbuilding og miniturnering » 07-03-2014 09:20

Tolv lyder fint. Så kan vi deckbuilde/hyggespille til kl 16-17 og så spille turnering bagefter?

#588 Re: Android: Netrunner » Deckbuilding og miniturnering » 06-03-2014 13:15

Så er cafeen booket. Der er normalt åben fra 10-16 og efter det, er det bare os. smile

#590 Re: Android: Netrunner » Deckbuilding og miniturnering » 04-03-2014 00:03

Man skal desværre nok regne med 100 pr. Runner/Corp draft pack, og så en engangs til starteren på måske 50 spir. Så det er lidt dyrt. Men man kan måske blive glædeligt overrasket smile

#591 Re: Android: Netrunner » Deckbuilding og miniturnering » 02-03-2014 16:23

hvis det bliver sidst på måneden er der også en lille chance for at man kunne drafte.

#592 Re: Android: Netrunner » Deckbuilding og miniturnering » 28-02-2014 13:39

Jeg kan enten d. 15. marts eller d. 29. marts. (inklusiv søndagene)

#593 Re: Android: Netrunner » Deckbuilding og miniturnering » 28-02-2014 09:28

Jeg prøver at finde ud af mine weekender så hurtigt som muligt!

#595 Re: BB Hobby & Downloads » Hvad skal drengene hedde? » 24-02-2014 23:05

Blågaardens Beef Boyz smile Der er så mange referencer i det navn at du automatisk vinder en eller anden tysk prisuddeling.

#596 Android: Netrunner » Netrunner mandag » 23-02-2014 12:16

aermet69
Replies: 0

Oi. Husk at der er mulighed for at hacke der ud af imorgen i mandagsklubben. Jeg har decks i tasken, men skal primært spille swccg. Vi ses!

#597 Re: Nyheder! » Mandags-klubaften » 23-02-2014 12:15

Ohøj folkens. Så starter mandag-*CG-klubben.

Imorgen vil der ihvertfald være en gruppe starwarsccg spillere, og jeg tager også netrunner i tasken hvis der skulle dukke nogle hackere op!

Man må selvfølgelig også gerne spille andre ting, men hver opmærksom på at ideen er at give plads til kortspillerene.

Vi ses imorgen!

#598 Re: BB Hobby & Downloads » Hvad skal drengene hedde? » 21-02-2014 16:20

He's Alive!!! smile


Svends Videunderlige Energiske Råhudede Idioter Giver Efter!

eller

Bøller I Forstaden

#599 Android: Netrunner » Chronos Protocol Tour » 12-02-2014 16:41

aermet69
Replies: 3

Oi folkens, har lige set i Faraos' kalender at de holder Chronos Protocol Tour turnering lørdag d. 5. april, hvor man udover at spille en dejlig masse netrunner også har muligheden for at være med til at stemme på hvilken en af de to Chronos Protocols der skal blive til et rigtigt kort på et tidspunkt.

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ … ?eidn=4556

#600 Re: Løst og fast » øhm, hej » 10-02-2014 16:54

Super. Kan ikke lige helt huske om vi har Munchkin, men ellers har vi ihvertfald andre lignende spil - og hvis du meget gerne vil spille munchkin, og klubben ikke har det, er der nok nogle andre der har det og kan tage det med. Der er andre kvinder, ikke så mange der kommer fast dog.

Board footer

Powered by FluxBB