You are not logged in.
Dem der spiller Netrunner kan ikke om mandagen. Derfor er det også kun en gang om måneden.
Hey Runners,
Så er det på tide at få brugt vores liga kit, som ligger og samler støv på mit skab. Det bliver som følger:
Der er netrunner liga dage d. første tirsdag i hver måned:
d. 2/9
d. 7/10
d. 4/11
d. 2/12
På hver af dagene spilles et antal kampe (2 eller 3 alt efter hvor meget tid vi har). Hver kamp består at runner vs corp, og corp vs runner. Kampene bestemmes tilfældigt. Der afsættes 1.5 time til hver kamp.
For hver spil man vinder, får man 1 point. For hver spil man taber, får man 0 point. Så i hver kamp er der altså op til 2 point på højkant.
Til alle der deltager i ligaen er der en promo Aesop's Pawnshop (http://netrunnerdb.com/en/card/00516). Hvis vi har nok, er der 2 men det må vi se hen mod slutningen af ligaen.
Nå ligaen slutter d. 2/12, kan man vælge loot i point rækkefølge. Så den med flest point vælger noget loot fra liga kittet først etc. (ved point lighed, kan der måske blive tale om et face-off!)
Efter hver netrunner-aften, opdaterer jeg en liste i denne tråd med pointstillingen.
Alle kort der er udgivet i Datapacks eller Deluxe expansions må bruges. Dvs. at endnu ikke udgivet kort man har anskaffet sig i Overdrive draft 'ikke' må bruges før de er udgivet rigtigt. Hvis man er i tvivl om et kort man har, må bruges, så spørg!
---
Det er lavet sådan at man får point for at vinde kampe, således at man ikke bliver straffet for at tabe / ikke være der hver gang. Jeg håber det kommer til at fungere. Det er klart at jo mere man er der, jo større er ens chance for at vinde point.
Blandt loot'et er der: Playmat, deck boxes, Jinteki ID AI, flere Aesop's Pawnshop.
Run early, run often.
Stillingen:
(dem i fed, er dem der spillede den pågældende runde)
Efter runde 1 (september)
Casper 3
Daniel 1
Harris 2
Pelle 2
Siri 4
Efter runde 2 (Oktober)
Casper 6
Daniel 1
Harris 2
Pelle 3
Siri 6
Efter runde 3 (November)
Casper 9
Daniel 1
Harris 2
Pelle 6
Siri 6
Efter runde 4 (December)
Casper 11
Daniel 3
Harris 2
Pelle 8
Siri 8
Det blev den endelige stilling. Der blev givet 'fat loot' ud. Harris: Jeg har et par ekstra Aesop's til dig, og Pelle har en playmat til dig.
Fun fact fra den sidste runde: Alle gik 2/2. I første omgang (1 Corp, 1 Runner) vandt Runners alle spil. I anden omgang vandt Corp alle spil ![]()
Det er jo en god ide, men du er selvfølgelig klar over at det er dagene efter Viking Con ik? Beklager, men tror altså ikke lige det er det jeg vil bruge de dage på...
http://www.youtube.com/watch?v=9BThMucc … Be-bmF_0og
Team Covenant får sig en fin demo på Gen Con
Hmm. Det er et godt spørgsmål. Jeg har et webcam, men det er ikke særlig godt og jeg ved sku ikke om det kan lade sige gøre at få det op således at man kan se noget som helst... men hvis jeg får tid kan jeg godt teste det lidt på forhånd.
... om ikke andet kan vi to jo snakke, da jeg ikke har nogen kampe ![]()
Det kan vi måske godt finde ud af ![]()
Kommissionens Pressemeddelelse: "Det er tydeligt at Wonka Donka Studios, et satellit foretagende af værste skuffe, ikke har styr på Facts. Det forholder sig således at nordmændene er sejlet hjem til Norsca, og der arbejdes på at EA og Ogres får spillet inden BBL (Blood Bowl Lørdag). Tidligere købte billetter kan ombyttes ved personligt at møde op i ligaens hovedkontor, Støberiet. Der er således ikke tale om at der bliver ændringer i kampprogrammet som Coach Kalledor ellers har forsøgt at skabe medvind for. Kommissionen slår fast at yderligere indicier fra WDS kan medfører tilbagetrækning af licensaftalen."
Så ligner det at følgende kampe bliver mulige at spille på lørdag:
Young Guns - Mutually Assured Destruction
Les Ramoneurs de la Mort - Loriens Muser
Elfsgemeente Academici - Raider Nation
Vi spiller hos Casper da der er håndværkere i Andreas Kollektiv.
Adressen er Mimersgade 23, der står Kernel på døren og vi mødes kl. 14.
Der vil være plads til at spille brætspil efter sin kamp og der mulighed for at købe øl.
Awesome
Oi tænkte lige på noget radikalt. Hvad med om man kun må stille med malede hold? Det er jo trods alt hyggeligere at spille malede hold mod malede hold... ![]()
Fedt! Det må være dragter lavet af meget sjældent materiale ![]()
Jeg kommer gerne.
Nej, men der er mange der ikke kan spille netrunner om mandagen ![]()
Ok. Så har jeg modtaget kassen og det blev kun 300 kr. hvilket jo gør det en del nemmere at rumstere rundt med. Ved ikke om klubben vil betale, ellers gør vi det bare selv. Jeg foreslår vi holder en turnering i slutningen af August / starten af September.
En alternativ mulighed er at prøve at lave en liga. Her kunne man f.eks. sige den 1. tirsdag i måneden er Runner-tirsdag, og så spiller man 2 sæt liga kampe i løbet af aftenen, og genererer point over nogle måneder. Den med flest point vinder.
Alternativt kan vi gøre begge dele!! ![]()
Jeg har en pending aftale med Kalle om BB, men tror gerne vi spiller hos Andreas hvis vi må kigge forbi ![]()
Næ, det var bare længe siden jeg havde set/hørt Silas. Er på sommerferie med Jo der, så vidt jeg ved.
Jeg er også med
Back from the dead!!! ![]()
Det er først til august... det er eddermandme nogle lede tømmermænd hvis de skal holde en hel måned.
Har! Kæmperne skal vidst have spendér-bukserne på for at have en chance mod de glatte frøer.
De har faktisk lige spillet i tirsdags, de er bare lidt sløve på tasterne. Det må være hårdt for dem, med det fædrene erhverv. ![]()
Jeg stemmer for Rådsmandsgade, det er tættest på mig ![]()
Jeg er klar!
Jeg forstår godt hvis du ikke tør efter igår Benni, det må have været en ubehagelig oplevelse ![]()
Harris nummer er vidst et sted på listen Benni.