Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#551 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, starter i september! » 18-08-2014 09:17

Dem der spiller Netrunner kan ikke om mandagen. Derfor er det også kun en gang om måneden.

#552 Android: Netrunner » Netrunner Liga, starter i september! » 17-08-2014 09:03

aermet69
Replies: 16

Hey Runners,

Så er det på tide at få brugt vores liga kit, som ligger og samler støv på mit skab. Det bliver som følger:

Der er netrunner liga dage d. første tirsdag i hver måned:
d. 2/9
d. 7/10
d. 4/11
d. 2/12

På hver af dagene spilles et antal kampe (2 eller 3 alt efter hvor meget tid vi har). Hver kamp består at runner vs corp, og corp vs runner. Kampene bestemmes tilfældigt. Der afsættes 1.5 time til hver kamp.

For hver spil man vinder, får man 1 point. For hver spil man taber, får man 0 point. Så i hver kamp er der altså op til 2 point på højkant.

Til alle der deltager i ligaen er der en promo Aesop's Pawnshop (http://netrunnerdb.com/en/card/00516). Hvis vi har nok, er der 2 men det må vi se hen mod slutningen af ligaen.

Nå ligaen slutter d. 2/12, kan man vælge loot i point rækkefølge. Så den med flest point vælger noget loot fra liga kittet først etc. (ved point lighed, kan der måske blive tale om et face-off!)

Efter hver netrunner-aften, opdaterer jeg en liste i denne tråd med pointstillingen.

Alle kort der er udgivet i Datapacks eller Deluxe expansions må bruges. Dvs. at endnu ikke udgivet kort man har anskaffet sig i Overdrive draft 'ikke' må bruges før de er udgivet rigtigt. Hvis man er i tvivl om et kort man har, må bruges, så spørg!

---

Det er lavet sådan at man får point for at vinde kampe, således at man ikke bliver straffet for at tabe / ikke være der hver gang. Jeg håber det kommer til at fungere. Det er klart at jo mere man er der, jo større er ens chance for at vinde point.

Blandt loot'et er der: Playmat, deck boxes, Jinteki ID AI, flere Aesop's Pawnshop.

Run early, run often.


Stillingen:
(dem i fed, er dem der spillede den pågældende runde)

Efter runde 1 (september)

Casper 3
Daniel 1
Harris 2
Pelle 2
Siri 4

Efter runde 2 (Oktober)

Casper 6
Daniel 1
Harris 2
Pelle 3
Siri 6

Efter runde 3 (November)

Casper 9
Daniel 1
Harris 2
Pelle 6
Siri 6

Efter runde 4 (December)
Casper 11
Daniel 3

Harris 2
Pelle 8
Siri 8


Det blev den endelige stilling. Der blev givet 'fat loot' ud. Harris: Jeg har et par ekstra Aesop's til dig, og Pelle har en playmat til dig.

Fun fact fra den sidste runde: Alle gik 2/2. I første omgang (1 Corp, 1 Runner) vandt Runners alle spil. I anden omgang vandt Corp alle spil smile

#553 Re: Nyheder! » Feriecamp » 15-08-2014 11:16

Det er jo en god ide, men du er selvfølgelig klar over at det er dagene efter Viking Con ik? Beklager, men tror altså ikke lige det er det jeg vil bruge de dage på...

#555 Re: Alt om Blood Bowl » BloodBowl Sæson 2 afslutning » 08-08-2014 13:44

Hmm. Det er et godt spørgsmål. Jeg har et webcam, men det er ikke særlig godt og jeg ved sku ikke om det kan lade sige gøre at få det op således at man kan se noget som helst... men hvis jeg får tid kan jeg godt teste det lidt på forhånd.

#556 Re: Alt om Blood Bowl » BloodBowl Sæson 2 afslutning » 04-08-2014 18:25

... om ikke andet kan vi to jo snakke, da jeg ikke har nogen kampe big_smile

#558 Re: Alt om Blood Bowl » BloodBowl Sæson 2 afslutning » 04-08-2014 17:08

Kommissionens Pressemeddelelse: "Det er tydeligt at Wonka Donka Studios, et satellit foretagende af værste skuffe, ikke har styr på Facts. Det forholder sig således at nordmændene er sejlet hjem til Norsca, og der arbejdes på at EA og Ogres får spillet inden BBL (Blood Bowl Lørdag). Tidligere købte billetter kan ombyttes ved personligt at møde op i ligaens hovedkontor, Støberiet. Der er således ikke tale om at der bliver ændringer i kampprogrammet som Coach Kalledor ellers har forsøgt at skabe medvind for. Kommissionen slår fast at yderligere indicier fra WDS kan medfører tilbagetrækning af licensaftalen."

#559 Re: Alt om Blood Bowl » BloodBowl Sæson 2 afslutning » 04-08-2014 15:06

Så ligner det at følgende kampe bliver mulige at spille på lørdag:

Young Guns                         -         Mutually Assured Destruction

Les Ramoneurs de la Mort      -         Loriens Muser

Elfsgemeente Academici         -         Raider Nation


Vi spiller hos Casper da der er håndværkere i Andreas Kollektiv.
Adressen er Mimersgade 23, der står Kernel på døren og vi mødes kl. 14.
Der vil være plads til at spille brætspil efter sin kamp og der mulighed for at købe øl.

#561 Re: Alt om Blood Bowl » Blågårdens Baskebold » 21-07-2014 10:35

Oi tænkte lige på noget radikalt. Hvad med om man kun må stille med malede hold? Det er jo trods alt hyggeligere at spille malede hold mod malede hold... smile

#562 Re: BB Arkiv » Elfsgemeente Academici » 17-07-2014 14:17

Fedt! Det må være dragter lavet af meget sjældent materiale smile

#564 Re: Android: Netrunner » Game Night Season 2 » 08-07-2014 10:32

Nej, men der er mange der ikke kan spille netrunner om mandagen wink

#565 Re: Android: Netrunner » Game Night Season 2 » 07-07-2014 17:35

Ok. Så har jeg modtaget kassen og det blev kun 300 kr. hvilket jo gør det en del nemmere at rumstere rundt med. Ved ikke om klubben vil betale, ellers gør vi det bare selv. Jeg foreslår vi holder en turnering i slutningen af August / starten af September.


En alternativ mulighed er at prøve at lave en liga. Her kunne man f.eks. sige den 1. tirsdag i måneden er Runner-tirsdag, og så spiller man 2 sæt liga kampe i løbet af aftenen, og genererer point over nogle måneder. Den med flest point vinder.


Alternativt kan vi gøre begge dele!! smile

#566 Re: Find spillere » 1864 test på tirsdag » 06-07-2014 14:49

Jeg har en pending aftale med Kalle om BB, men tror gerne vi spiller hos Andreas hvis vi må kigge forbi smile

#567 Re: Nyheder! » Brætspil med talentfulde gymnasieelever » 21-06-2014 13:54

Næ, det var bare længe siden jeg havde set/hørt Silas. Er på sommerferie med Jo der, så vidt jeg ved.

#568 Re: Nyheder! » Brætspil med talentfulde gymnasieelever » 20-06-2014 19:46

Silas wrote:

Jeg er også med


Back from the dead!!! smile

#569 Re: Nyheder! » Brætspil med talentfulde gymnasieelever » 12-06-2014 14:49

Det er først til august... det er eddermandme nogle lede tømmermænd hvis de skal holde en hel måned.

#570 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 09-06-2014 23:31

Har! Kæmperne skal vidst have spendér-bukserne på for at have en chance mod de glatte frøer.

#571 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 06-06-2014 18:19

De har faktisk lige spillet i tirsdags, de er bare lidt sløve på tasterne. Det må være hårdt for dem, med det fædrene erhverv. smile

#573 Re: Find spillere » 1864 second round » 28-05-2014 15:12

Jeg stemmer for Rådsmandsgade, det er tættest på mig smile

#574 Re: Find spillere » 1864 second round » 28-05-2014 13:41

Jeg er klar!

Jeg forstår godt hvis du ikke tør efter igår Benni, det må have været en ubehagelig oplevelse big_smile

#575 Re: Alt om Blood Bowl » Husk tilmeldning til DM » 24-05-2014 09:34

Harris nummer er vidst et sted på listen Benni.

Board footer

Powered by FluxBB