Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#426 Re: Doomtown Reloaded LCG » Kommer ikke... » 24-07-2015 00:00

Skulle man måske flytte pointene til en mere oversigts agtig post, istedet for en tråd der hedder 'kommer ikke' ? smile

#427 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 23-07-2015 23:59

Wow ja, det der 8 Deed er godt nok lækkert! Endnu et out of town strike med god income. Specks klapper i sine små hænder!

Ikke helt sikker på hvad det tematisk skal forestille på billedet dog. Troede ikke Lula var så meget til Mad Science / Hexing??

#428 Re: Doomtown Reloaded LCG » Kommer ikke... » 23-07-2015 10:12

Jo han spillede noget med Rafi Hamid.

#429 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 21-07-2015 10:36

Hm. Synes nu den virker meget fed. Men som efterhånden er vanligt, er jeg lidt usikker på hvad den egentligt kan? Er det en dude med grit 8 (eller mindre), eller er det en dude med grit mindre end mit pull?

JW Byrne bliver pludselig en gratis dude med 3 influence hvis du også giver ham en hat. Det er ikke så dårligt. Og hatten har du nok med alligevel tænker jeg, for gode pulls. Nu er der jo ikke en K miracle endnu, men K er stadig god.

I det mindste kigger den både i deck og discard, i modsætning til Recruitment Drive (et ret stort minus ved RD).

#430 Re: Doomtown Reloaded LCG » Kommer ikke... » 21-07-2015 10:29

Jeg spillede LD. Kan godt forstå du ikke kan huske det. Det virkede rigtig dårligt smile

#431 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 18-07-2015 10:43

Wow! Se det er jo noget! Og så på Q. Lækkert i kombination med f.eks. Take Ya With Me. Kan blive nogle rigtig nederen abominations smile

#432 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 16-07-2015 15:47

Tror ikke helt jeg forstår hvorfor han er god i clubless? ud over bare at være en almindelig god character.

#433 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 16-07-2015 09:53

Ham der kigger på hånden er ret vild synes jeg. Han skal bare have 4-5 bullets, så ved du hvor meget du kan snyde!

#434 Re: Doomtown Reloaded LCG » Turnaments » 02-07-2015 13:07

d. 19. er den eneste dag jeg potentielt kan.

#435 Re: Doomtown Reloaded LCG » Kommer ikke... » 01-07-2015 11:39

Det lyder som en glimrende ide.

#436 Re: Android: Netrunner » Nordic Championships » 25-06-2015 20:22

http://events.dktge.com/events/2015-nor … onships-2/

Her er alt hvad man behøver at vide om Nordic Championship.

Det koster 200 spir for hele weekenden (ink. fredag).

Netrunner er primært lørdag, med top X om søndagen.

Det samme er X-wing.

#437 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 24-06-2015 15:23

Kan godt lide den. Synes den virker ret stærk, selvfølgelig mest hvis modstanderen har snydt. Kan den substituere Coach Whip? Hmm... den er sværere. Måske kunne man godt spille dem 2/2. Coach Whip kan jo nogengange fylde lidt meget i hånden hvis folk ikke kan tage sig sammen til at snyde.

Kunne godt se den sammen med This'll Hurt In The Mornin' til virkelig at straffe modstanderen for at snyde på Low Ball. Men den kan jo desværre ikke fjerne Deeds.

#438 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 23-06-2015 12:44

Ja hun er sku fed. Jo mere jeg tænker over hende, jo federe er hun. Hvorfor er Zorro hesten ikke unique? Det er sku da for underligt smile Men den er godt nok vild!

#439 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 20-06-2015 13:10

Ja en fin defensiv dudes, men endnu en der ikke booster din starting influence. Det er sku svært at få plads til dem alle sammen - men måske en man kan have med som alternativ starter hvis man alligevel spiller på Konger. Sikkert fin i alle decks der gerne vil hænge lidt ud derhjemme og have en stud defense mod indbrudstyve.

#440 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 3: Tilmelding, Regler og alt andet » 20-06-2015 09:26

Efter aftale, har GAF valgt at concede til Ogres.

Således har Ogres på behørig vis fået deres første sejr, en rigtig Ogre sejr! smile

Coming UP: GAF vs MAD, Ogres vs Kirkegården! Go!

#441 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 18-06-2015 11:31

Ja han ser fed ud. Og 4 Cost, 3 Inf. er jo i sig selv rigtig godt. Samtidig passer han godt ind i mit forsøg på at lave noget credit denial, som J sammen med bankrøveriet smile Kan fint se ham passe ind her og der.

#443 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 17-06-2015 12:58

Ja den er ret fed. Det kan være svært at vinde hvis der står 4 Blessed Dudes i home og du har snydt den runde smile

#444 Re: Find spillere » nogen der er friske på Game of thrones brætspillet » 16-06-2015 17:37

Hej igen. Beklager, men jeg kommer ikke alligevel. Vil dog tro der er andre som kan hjælpe jer. Ellers gør jeg det gerne en anden gang!

Vh

#445 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 16-06-2015 09:45

https://boardgamegeek.com/thread/138672 … yncoil-gun

Hm. Tænker Gomorra Jail, bounties or den her til at inkassere dem smile

#446 Re: Find spillere » nogen der er friske på Game of thrones brætspillet » 15-06-2015 14:00

Hej med jer. Jeg regner med at komme på tirsdag. Jeg vil meget gerne hjælpe jer igang, men ikke sikkert jeg vil spille med.

Bare spørg efter Casper smile

/casper

#447 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 15-06-2015 11:58

Hvis man nu spillede Jailx4, Stagecoachx4, Secured Stockyardx4, Rumoursx4. Så kunne man i teorien godt spille omkring 3-4 CP i tur 1, og måske have nogle rumours til at sikre dem smile For 3 GR får du 3 CP, og så dit outfit til at lave et deed mere smile

#448 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 15-06-2015 09:35

https://doomtownarchives.wordpress.com/2015/06/15/57/

Så kom der sku gang i de scientists der. Fuck et godt deed. Som dog skal forsvares. smile

#449 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, V3 - Nu med Achievements! » 15-06-2015 09:32

Gode tanker alle. Jeg har kigget lidt nærmere på listen, og tror også med fordel en del af dem kan skæres fra, og nogle af dem gøres nemmere. F.eks. lav 11 succesful runs på en tur. Det er relativt nemt hvis du laver decket efter det, og bare sidder og trækker kort indtil du har komboen og løber en unprotected server. Men det er jo ikke sjovt. Så måske det bare skulle være 5. Så kan man lave et deck der bruger Doppelganger og et par andre kort som en del af sin strategi, men man skal ikke sidde og lave den helt store combo.

Der er klart nogle af dem der er nemmere end andre! Ideen er egentligt også at de skal give forskellige point tror jeg, det er bare meget omstændigt og jeg synes det er svært at vurdere hvad der skal give mange point. Så jeg tænkte at ja ja, så får de fleste måske alle dem der er nemme, men så er der jo de lidt sværere som skiller nørden fra hackeren wink

Jeg tænker også at fjerne en del af dem som er lidt nemme, men som også kræver kort i de senere packs (f.eks. spooned/knifed/forked sættet) og måske prøve at lave nogle mere generelle achievements.

#450 Re: Doomtown Reloaded LCG » Turnaments » 15-06-2015 09:25

Varberg er en mulighed for mig. Især hvis Benni kører smile

Board footer

Powered by FluxBB