Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#51 13-11-2013 13:34

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

God ptione Bnnei. Saa er sateveeljfne reettt. Sdadheenn btsaaer dog. Du slluke pvoere at sikvre med et kyareobd hovr hdavlleen af ttsrenae menaglr!

Offline

#52 13-11-2013 15:46

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

@Benni Tabellen lyver aldrig smile


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#53 18-11-2013 11:38

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

En sentation rammer BSL som dvaegesprit rammer en pro elf!
Bennis hidtil ubesejrede Undergrund loeber ind i en blindgyde og laagen smaekker. Kaempe sejr til Bugge der for anden uge i traek viser sig som en ikke helt sloej coach. I sidste uge mod Raider var Bugge bagud paa S og AV. I denne uge manglede han M og AG (og sin stjerne thrower). Han saa  at muligheden laa i at gennem-b-a-n-k-e Benni. Denne strategi kraever et vist held (og en wizard og en Stab starplayer - Forraedderen!). Kansas Cıty tabte i oevrigt ogsaa i gaar (ref til tidligere post). Bugge ser godt ud men Benni er stadig med i kaploebet.

Ogre Beat down!
Velkommen til  BSL, siger jeg bare! Hvis Troels ikke var frygtet (berygtet?) foer saa er han det nu. Men en pandekage-takling af Ogreholdet. 10 CAS maa vaere rekord? Nice. Det ligner en klassisk 2-1 Grind der i starten af 2. halveg udviklede sig til 'shoot the chicken (shotling)'. Flot at Ogrene fik en scoring ind, og et kill.
Kampen aabner for den farlige diskussion om mercy eller ej. Skal man stoppe et sted naar man har banket den anden synder og sammen? Eller er der brug for Cas paa grund af tiebreaker og SPPs? Heldigvis er de fleste skader hos Ogrene MNG, men de har TV 600 (med Jorneymen!) til naeste kamp. 

Ud af moerket kaeper Caldors kaemper sig!
Med masser af guld og marmor paa hjaelmene viser High elf hvordan Bloodbowl skal spilles! Efter at have laert reglerne for disturbing presence i uge  1 og efter en flot sejr over Norse i uge 2 og en pligt sejr over Ogres i uge 3 ligner de en outsider-kandidat til trofaet. Nu vaenter Young Guns, der lige har vaeret paa kursus i elfbowl efter en gang woodelf kloe og Akademi 2-2 uafgjort.

BSLs egen ko-kasse af et hold - bedre kendt som BLS Nurgle, er kommet flot fra start.
Efter en flot sejr over Caldor, og et forventet nederlag mod Raider er de klar til en stor test i form af MAD. MAD har hidtil spillet mod elverhold, og faar sig noget af en overraskelse naar de blitzer med deres catchers i naeste uge. Det kan blive en kamp ligesom mod Caldor for Nurgle, da MAD er et human-hold med fokus paa finesse og boldhaandtering.

Keys to the game: Nurgle vs. MAD:
Nurgle faar 450 i inducements, og staar med en fordel i S og AV, men et kaempe underskud af M, skills og reservespillere. For at Nurgle skal have en chance boer de tage Lord Borak (eller endnu bedre Grashnak ved at smide 10K) og en wizard. Mark TitfTat hele kampen (han er en Ogre med Guard+Jugg) og hold i et par spillere med Beastet. Resten af holdet kan loebe i samlet flok bag Grashnak/Borak. Paa forsvar kan Nurgle true med deres wizard, MAD vil score hurtigt (eller fumble bolden). Er wizzie ikke brugt kan en fireball som regel bruges til at naa frem ad banen i den halvej hvor MAD starter med bolden og Nurgle kun har 3-6 ture med bolden. vi faar see hvad der sker. Go viind til begge hold.

Last edited by Jesper (18-11-2013 12:07)

Offline

#54 18-11-2013 12:15

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Kasper Nielsen har sat MNG på alle de spillere jeg BH'ed. Har ændret det for ham, så han er på TV 700 uden journeymen, og er kun 2 ogres nede.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#55 18-11-2013 13:01

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Hvis man troede El Ogro så svage ud på papiret - med en ny coach og ingen rerolls, så må man tror om igen.

Med 2 Babs, Halfling Chef, Wizard, Morg' var El Ogro en værdig modstander.
Med kun 2 boneheads på 5 ogres i hele kampen, kun 2 turnovers i hele kampen (på ting som krævet en 6'er) og hotte dice var El Ogro tæt på at hive en uafgjordt hjem.
Det var kun i slutning af 2. halvlag at 'El Ogro' næsten blev taget af banen med kun 2 ogres og morg tilbage.

Efter en presset kamp score raider nation til 2-1 i tur 8, 2. halvlag. El Ogro der kan rolle 2+ hele kampen er meget farlige.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#56 18-11-2013 14:18

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Det lyder som en elver i foklaedning med de 2+ slag fra El Ogro! Der skal straks ivaeksaettes en intern undersoegelse med masser af dyne-loefteri . Alle elvere der spiller Snotling Incognito er straks suspenderet (MNG) mens en saerlig undersoegelse foretages.

Det lyder som om der var sved paa panden i Chaos land smile 2 boneheads er ogsaa helt vildt! Med du maa ogsaa have klaret et par blocks og AV slag? Flot Hr Nielsen at kunne presse Panduro gennem hele kampen

Offline

#57 19-11-2013 13:29

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

En kamp som Ogrerne kan have stor ære af. Og mod Raider Nation er det jo lidt som asynkron partisan krigsførelse. Kan være at Ogrerne fik 10 skader, men drabet af en Chaos Warrior opvejer det i en grad, så det må føles som en sejr.

Jeg ser stadig rotterne som den største favorit til at tage titlen i denne sæson - sammen med Raider Nation naturligvis. De hold som rotterne skal mødes, vil konfrontere dem på ærlig vis og vil ikke vinde over dem, ved at være endnu mere snedige end de selv er. En udfordring som Oliver, Theodor og Rudolf nemmere vil kunne håndtere.

Akademikerne er bestemt et spændende bekendtskab i denne sæson, men jeg frygter, at de vil være for ustabile og vil få for mange anti-heruka momenter. Håber jeg tager fejl.

MAD spiller stabilt, men der tror jeg at de vil mangle evnen, til at trække de helt spektakulære spil op, der kan vende tætte kampe. Mod Nurgle modbeviste de mig dog, så lad os se.

Caldors kæmper, har indtil videre været den store overraskelse af de nye hold, men ser dem ende i sub-toppen, grundet det modsatte problem som MAD kæmper med. Vil de være i stand til at kværne en snæver sejr hjem i stedet for at gå efter de fantastiske long bomb touch downs?

Muserne er lidt en dark horse og jeg kunne godt se dem vinde deres resterende kampe.

Nurgle, Norse og Ogre holdene, er nok startet for langsomt, men hvis de holder ud, vil de kunne blive seriøse trusler sent i denne sæson og bestemt fra næste sæson.

Hvad Young Guns angår, mangler de tydeligvis sulten. Starter sæsonen med at blive ydmyget af Les Ramoneurs og det ser ud til at have knækket dem.

Sotek's Brødre er et mysterie, men betragter dem som favoritter mod mine Underworlds i 5. runde. Selvom det vil være top mod bund.

Last edited by One Million Monkeys (19-11-2013 16:33)


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#58 19-11-2013 13:50

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Nurgle gjorde ikke hvad de blev bedt om (maaske var jeg sent ude?). Pyt med det. De kan proeve igen mod Siri Akademi: Tag Blackhoof/Borak og Max Spleenripper. Det er svaerk at blodge/sidesteppe en chainsaw!!! Og saa er den en baenk hvis nogen skulle blive vist ud... Der er flere interessante match-ups. Her taenker jeg selvfoelgelig paa naeste uges highlight :

Lorien sostre vs. Sorteks broedre
De to hold har samme TV da Donatello, en fremragende padde (froer er da ikke padder?) er blevet hentet i Free Agency efter at vaere blevet fyret af fra et Khemri hold for overvaegt.
Taktikken fra Lorien vil vaere fleksibel: med 6 x dodge og 6 x block og mere guard en Sortek kan de baade flytte sig hurtigt, og ramme haardt hvor det passer. Med en SB wardancer er bolden pr. definition fri. De kan score paa 2 ture og er med 3 RRs godt med.

Svaghederne ligger i de 2 lineelves med AV 6 og Guard og en Kicker uden forsvarsskills. De skal UD! Traemanden (som kommer fra' House Haran' - hvordan kan man komme fra et hus naar man er et trae ? det er den anden vej!) er staerk paa LOS men naar alle er vaek er han en Sitting Log. Sortek skal have staalskoende paa og udnytte baenken til at foule Guards'ne og wardancerne og bashe/blitze med MB Kroxen HELE kampen,  Det var HELE kampen Sortek! Eneste undskyldning for at lade ham staa er froen Crixus med Block/tackle. Blitzerne skal holde i catcherne og tvinge nogle fejlede dodges og KOs. Sortek har kun Sure Hands paa en catcher med S 2, saa de skal nok satse paa kontrolleret kaos naar bolden gaar fri. Er det her Hail Sortek Pass kommer ind i billedet? Husk at 2 diving tackle spiller ikke kan gribe i samme felt! Uafgort er afgjort ikke en mulighed i denne kamp!

Last edited by Jesper (19-11-2013 14:20)

Offline

#59 19-11-2013 14:12

Andreas "Jakel"
Kasserer
Registered: 13-08-2011
Posts: 199

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Coach Jakel vil gøre opmærksom på at der i den ovenstående, ellers fremragende analyse, er en enkelt fejl. Loriens Muser har endnu ikke formået at score på 2 ture og er derfor gået væk fra den fejlagtige strategi.
I stedet vil elverne forsøge sig med en ny strategi de har fået fra en vandrende Bretoniansk Ridder - Stægte Frølår.


“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett

Offline

#60 19-11-2013 16:00

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Andreas "Jakel" wrote:

Coach Jakel vil gøre opmærksom på at der i den ovenstående, ellers fremragende analyse, er en enkelt fejl. Loriens Muser har endnu ikke formået at score på 2 ture og er derfor gået væk fra den fejlagtige strategi.
I stedet vil elverne forsøge sig med en ny strategi de har fået fra en vandrende Bretoniansk Ridder - Stægte Frølår.

Pas paa her :
Catcherne braender hurtigt paa, mens Kroxen skal saettes over ilden flere timer foer resten for at blive moer. Hvis Kroxen skal paa stegespyd over ilden saa skal halen ogsaa spiddes ellers rammer den gloederne hver gang der drejes. Pak den ind i folie og lad den hvile 20 minutter mens garnituren tilberedes.
Niggling Injuries boer skaeres fra inden de kommer paa baalet. Alternativt skal de krydres kraftigt. Jeg foreslaar spidskommen eller mynte. Server med en halving citron.

Offline

#61 19-11-2013 20:42

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

One Million Monkeys wrote:

Jeg ser stadig rotterne som den største favorit til at tage titlen i denne sæson - sammen med Raider Nation naturligvis. De hold som rotterne skal mødes, vil konfrontere dem på ærlig vis og vil ikke vinde over dem, ved at være endnu mere snedige end de selv er. En udfordring som Oliver, Theodor og Rudolf nemmere vil kunne håndtere.

Tak tak. Jeg har dog selv svært ved at se mig som favorit. Specielt efter at tabe så overbevisende i sidste runde. På den måde kan det jo sagtens ske igen, desværre. Samme risiko har Raider Nation fx ikke efter min mening. Der er 1 hold "to beat" efter min mening og det er chaosdrengene. Personligt er jeg nu allerede 1 point bagud i den kamp, men håbet lever naturligvis! smile

Offline

#62 20-11-2013 17:53

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Benni wrote:
One Million Monkeys wrote:

Jeg ser stadig rotterne som den største favorit til at tage titlen i denne sæson - sammen med Raider Nation naturligvis. De hold som rotterne skal mødes, vil konfrontere dem på ærlig vis og vil ikke vinde over dem, ved at være endnu mere snedige end de selv er. En udfordring som Oliver, Theodor og Rudolf nemmere vil kunne håndtere.

Tak tak. Jeg har dog selv svært ved at se mig som favorit. Specielt efter at tabe så overbevisende i sidste runde. På den måde kan det jo sagtens ske igen, desværre. Samme risiko har Raider Nation fx ikke efter min mening. Der er 1 hold "to beat" efter min mening og det er chaosdrengene. Personligt er jeg nu allerede 1 point bagud i den kamp, men håbet lever naturligvis! smile

I de tre kampe jeg har set med Raider'ne, har de været nødsaget til at score relativt desperate touch downs i sidste runde for at få sejr/uafgjort, så det er et rimeligt skrøbeligt korthus, modsat rotterne der kan vinde relativt komfortabelt. High risk/high reward mod steady grind.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#63 21-11-2013 01:44

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Round 3 Stilling:

1. Undergrundens Il Tempo Gigante    9 points; +6 ∆diff; 73.1 Win%

2. Raider Nation                                8 Points; +13 ∆diff; 76.9 Win%

3. Les Ramoneurs de la Mort              8 points; -2 ∆diff; 61.5 Win%

4. Elfsgemeente Academici                 8 Points; -7 ∆diff; 42.3 Win%

5. Mutually Assured Destruction         7 Points; +5 ∆diff; 57.7 Win%

6. Caldors Kæmper                           7 Points; +2 ∆diff; 66.7 Win%

7. BSL Nurgle                                   5 Points; -3 ∆diff; 33.3 Win%

8. Loriens Muser                               5 Points; -5 ∆diff; 34.6 Win%

9. Young Guns                                 4 Points; +4 ∆diff; 65.4 Win%

10. BSL Norse Team                         4 Points; +0 ∆diff; 16.7 Win%

11. BSL Ogre                                   4 points; -8 ∆diff; 16.7 Win%

12. Sotek's Brødre                           3 points; -5 ∆diff; 3.8 Win%


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#64 21-11-2013 08:02

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Hvordan kan Sortek's Brødre have 3.8 % win efter 3 nederlag? Og Undergrunden boer vaere 100% med 3 wins i 3 kampe. Du skal vel regne for saesonnen og ikke for alle kampe spillet? Med mindre det er en 'extra powerranking info' I saa fald er Sortek for hoejt sat med 3.8% wink

Offline

#65 21-11-2013 10:09

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Sotek har altid, og vil altid, spille på den lange bane! Vi prøver ihærdigt at opbygge en underdog position, men folk insistere på at tro vi vinder kampe. Det gør vi ikke!!! smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#66 21-11-2013 10:44

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Det er fordi Panduro regner sæson 1 med - fordi så har han højere win% end os andre tongue

Offline

#67 21-11-2013 12:31

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

lol, det var for at vise en samlet team power score.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#68 03-12-2013 04:04

Daniel Lundsby
Veteran
Registered: 12-08-2011
Posts: 287

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Der gik et jag af smerte fra griberen Stahislav "Dead Hand" Petrovs hånd og helt op til nakken, da han bankede på døren med Coach Mons navn på. Inde fra kontoret lød der en skramlen og adskillige eder, efterfulgt af et højt "Kom ind". Stahislav åbnede døren, og fandt træneren siddende på sin øltønde, med pegefingeren i munden som om den var kommet til skade. Mons pegede hen på en stol med den anden hånd  – "Sid ned Dead Man". Spilleren kiggede på sin træner mens han satte sig – havde han hørt rigtigt? Det var svært at bedømme, når Mons talte med en finger i munden. Nu tog han den dog ud og rystede den – Stahislav så en dråbe blod pible frem på den.
"Måske skulle du tage en snak med lægen coach?" foreslog han "Jeg kan altid komme tilbage senere."
"Nej, det kan du ikke... jeg mener... nej, lad os snakke nu. Det er faktisk netop på lægens anbefaling at jeg har tilkaldt dig. Hvordan går det med skulderen?"
Stahislav skar en grimasse "Den er stadig øm – bruddet var ret kompliceret. Heldigvis siger Doc at jeg ikke har fået Nurgle's Rot i den, så den skal nok blive som før igen."
"Som før? Og hvad med al den styrketræning du har lavet de sidste måneder?"
Griberen kiggede nervøst på Mons "Ifølge Doc går der nok et par måneder mere før jeg kan genoptage den. Men så skal jeg nok klø på igen!"
"Et par måneder? Det var det samme han fortalte mig. Men det er ikke godt nok!"
Stahislav rykkede uroligt i sædet mens træneren fortsatte: "Du har allerede lavet de øvelser i adskillige måneder, uden at det har vist sig synderligt i din kastestyrke. Måske er du ved at blive gammel – jeg mener, se bare på de nye unge rekrutter, se hvor ihærdig Samuel har været med sine strækøvelser. Du burde lade dig inspirere af hans sult."
"Jamen coach, jeg har skam gjort alt hvad jeg kunne – hvis det ikke havde været for den skade havde jeg skam stået og pumpet jern nu."
"Ja." Mons kiggede på ham med et mørkt blik "Det er den skade der er problemet - ikke? Men jeg tror jeg har fundet en løsning. Har du hørt om Andalusiens Genoptræningscenter?"
Stahislav drog et lettelsens suk. "Genoptræning? Det lyder som en fantastisk ide!"
Træneren så alvorligt på sin spiller. "Det er jeg glad for du synes, jeg har nemlig allerede lavet en reservation til dig. Det er et spændende sted, med nogle helt nye metoder."
"Jeg er parat til at prøve hvad som helst for at blive klar igen – hvornår starter jeg"
"Du tager afsted med det samme. Tit'f'tat følger dig ud til vognen" Træneren råbte efter ogren, og fortsatte så: "Det kan forresten være du kender ejeren – det er Simombo der kører stedet, nu hvor han har taget orlov fra ligaen"
Stahislav blev med et ligbleg "Nej coach... det... det kan du ikke gøre mod mig!" I det samme eksploderede hans skulder i smerte, da en stor hånd lukkede sig om den. Skrigende blev han slæbt ud af kontoret – om det var i smerte eller desperation var svært at sige. Mons kiggede tynget ned i jorden mens han lukkede døren for larmen. Så gik han hen til sit skrivebord og fandt listen med håbefulde talenter fra ungdomsligaen – det var tid at få noget nyt blod.

Offline

#69 03-12-2013 10:37

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Fedt! smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#70 03-12-2013 16:10

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

God tur Petrov. Snif.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#71 05-12-2013 11:36

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

EXTRA EXTRA! READ ALL ABOUT!!

Sotek's Brødre har gjort det umulige! Som lyn fra en klar himmel, som den første dråbe der starter regntiden, skyllede Sotek's vrede ned over Skorstensfejerne fra underverdenen. Efter en del rykken frem og tilbage i starten af første halveg, tog frøerne handsken af, og klappede goblinerne nogen på hovedet. Samtidig var de fleste af rotterne igang med at holde i Spartacus, hvilket gav resten af Soteks disciple plads på banen til at overmande de uheldige gobliner. Især Crixus var utrættelig i opgaven. Kombinationen af solide tæsk, og Spartacus, Donatello og Michelangelos emminente arbejde med at lukke Skorstensfejernes tricks ned, gav Trinity mulighederne for at sikre sejeren.
Kun Coach C's grådige forsøg på at gøre det til 3-0, gav Le Ramoneurs muligheden for at lave et enkelt mål og pynte på resultatet. The Curse Is Broken!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#72 05-12-2013 13:34

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Les Ramoneurs planer virker nogengange uforståelige - ikke mindst for dem selv...


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#73 05-12-2013 16:16

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Fantastisk udvikling! Den havde jeg selvfoelgelig set kommme (klart). Det eneste der skal til en en opskrift paa froelaar og lidt daarlig publicity og saa tager de sig sammen of spiller BLOOODBOOWL!!! Flot af Quacksper at hive den hjem mod selveste Skorstensfejerne! Dette bringer Kaos en klo taettere paa trofaet.

Froerne fester stadig i gaderkaeret hvis man skal tro tabloidpresssen (og hvem goer ikke det). Stemningen er skyhoej. Det er meget fortjent efter 13 nederlag og 1 uafgjort. Med en Win % paa hele 10% er forventningen dog skruet op: Vi vil se endnu en sejr (eller 2 uafgjort) i loebet af de naeste 10 kampe! Intet mindre end det kan holde fansne fra at hoppe op og ned paa tribunerne!

Stegt RisGobbo med Rottehaar: Pil og rens 1 goblin af lav afstamning. Stik den paa en pind og frituresteg den i 55 minutter. Derefter:dyb den i honning. Vend den i frisk afbarberede rottehaar og pynt med et AV bust. Har goblinen flere hoveder spiddes denne paa en 3-fork (2-fork?). Laekkert!!!

Offline

#74 05-12-2013 20:12

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

One Million Monkeys wrote:

Les Ramoneurs planer virker nogengange uforståelige - ikke mindst for dem selv...

Givet at du selv forudså resultatet, kan du så forklare at du kan slå fx young guns, men bliver slået af Soteks brødre?
Er det alt det der leap, som Underworld ikke kan håndterer eller?
Men måske giver det mening at The Kingslayer ikke kan finde ud af at være overdog tongue . . .


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#75 05-12-2013 20:33

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling

Prehensile Tail, 2x Diving Tackle og en Block Tackle frø lukkede ganske enkelt underworld ned. Der var klart øjeblikke hvor underworld kunne have tryllet noget ud af ærmet, men det meste af tiden var deres ellers eminente mobilitet lukket ned. Jeg er helt enig i, at denne matchup favoriserer frøerne helt voldsomt - turde bare ikke tro på det, før kampen var spillet! smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB