Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#51 01-05-2013 22:15

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Det går stærkt i BSL. Nogle gange stærkere end selv én Masai! wink

Fedt med lidt ekstra kommentarer på holdene. Dine teorier er dog allerede på prøve, men sådan må det jo være, når man tipper, hehe.

Offline

#52 02-05-2013 07:41

S-Helt
Experienced
Registered: 31-08-2011
Posts: 81

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

aermet69 wrote:

Lækre lækre write-ups! Jeg forstår dog ikke helt grafen ovenover. Holdnavnene i bunden har ikke nogen relevans vel? Ellers forstår jeg det ikke.

Passer det ikke meget godt med de hold, der har siddet over i runde 1, 2 osv.? Altså at grafen viser antal hændelser til et givent tidspunkt, her den runde det nævnte hold sad over. (De herrer A.O. Verspiser og H. Spinesnapper må have glemt den gode skolelærdom, at man skal huske at sætte enheder på sine akser!)


Og dejligt med en omgang lysere fremtidsudsigter (:

Offline

#53 02-05-2013 08:14

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

S-Helt wrote:

Passer det ikke meget godt med de hold, der har siddet over i runde 1, 2 osv.? Altså at grafen viser antal hændelser til et givent tidspunkt, her den runde det nævnte hold sad over. (De herrer A.O. Verspiser og H. Spinesnapper må have glemt den gode skolelærdom, at man skal huske at sætte enheder på sine akser!)


Og dejligt med en omgang lysere fremtidsudsigter (:

Det er korrekt, nævnte det vist første gang jeg lavede grafen, men har ikke sagt noget om det siden...

@Benni: Personligt tror jeg at jeg har dømt de 4 hold jeg vælger til favoritter til IKKE at vinde. Modstanderne kan så bestikke mig til at vælge vinder hold, der så taber big_smile


"Frankie, make him gone..."

Offline

#54 02-05-2013 15:28

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Raider Nation har +12 casdiff


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#55 02-05-2013 15:42

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

BH på thralls tæller ikke.

(er rettet, tak)

Last edited by Lord Manhammer (02-05-2013 15:54)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#56 02-05-2013 23:20

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Skorstensfejerne er beæret over favoritværdigheden, men har efter i går Young Guns som en dark horse.
Til gengæld saster vi på, at kunne få 10 i stil karakter ved sæsonafslutning, hvis vi til den tid har fået navngivet horden af rotter og gobliner. Som bonus håber vi på i det mindste at lave et Double Dripple og et Fungus the Broom special play, samt få lagt en yearbook op. Alle mutationer er tilført mini'erne, der er malet coaching staff og starplayers.
Og ikke mindst få bygget Le Ramoneurs hjemmebane.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#57 03-05-2013 00:09

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Synes bestemt skorstensfejerne ligger en god stil for dagen! I øvrigt har mange fået maling på deres figurer, og selvom EA ikke er 100% færdige endnu, er de nået langt, og er super fede. 49 Orcs er også dukket op i fuldt farvede udrustning og frøerne spillede deres første 100% malede kamp mod MAD i tirsdags (var en base kant fra at have haft dem klar mod 49 Orcs). Der er allerede lavet 'hater' fans eller 'lover' fans om man vil. The Court er blevet speed paintet fra 0 til 100 på 2 uger. Med undtagelse af en lille minoritet, synes jeg faktisk at ligaen ser rigtig godt ud 'look wise' og fluff wise er det også helt i top!

Thumbs up fra kommisæren!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#58 12-05-2013 16:40

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Hear Ye! Hear Ye!

Elvere opgiver kamp grundet pres fra konspiration!

Efter sidste rundes prognose fra såkaldte 'ekspert' kommentatorer fra udlands-studiet Wonga-Donga Studios, er begge af ligaens elverhold, EA Games og Loriens Fuser, gået i betalingsstandsning da de ikke længere får udbetalt penge under bordet fra De Grå Eminencer (Inc.), der ellers har afholdt deres spiller udgifter igennem første halvdel af ligaen.

En anonym kilde fra DGE(Inc.) udtaler: Det er simpelthen ikke længere rentabelt at spille på at disse hold taber, da deres odds har ramt lavdepunktet hos vores bookmaker, den mystiske K.

Betalingsstandsningen har medført en umiddelbar spillerstrejke hos begge hold, der ellers skulle have mødtes i denne runde af turneringen. Stjernekrigsdanser Bariela fra Loriens Fuser udtaler:

'Jamen jeg har jo også mine små nuttede skovdyr at tænke på! Hvem skal betale deres ormekur? Det står der i min kontrakt at DGE(Inc.) skal stå for! Og hvad med Kirsten? Hun bliver vel bare smidt ud af det kloster der skulle kurere hende! Det kan de ikke gøre...' Hulk. Hulk. Hulk.'

Det eneste der kan redde holdene er hvis de begge bliver opkøbt af foreningen af journeymen 'Lej-Et-Lig' der stadig har store interesser i begge hold. De ser gerne holdene fortsætter sæsonen ud og har dette år rekord overskud grundet holdenes fatale fejldisponeringer. Vi skal dog ikke regne med det kommer til at ske foreløbig mener Hark Spinesnapper:

'He! Om de bliver købt eller ej er ikke vigtigt for mig. Den slag tager tid, det siger Alfred selv, og det kommer nok ikke til at ske inden for de to dage der er tilbage af runden. Hvis ikke de får spillet kampen må de jo gå videre til næste runde med 0 point, for uspillet kamp. Det store spørgsmål i den forbindelse er: Who cares?'

Og med disse vise ord skal vi videre til vejret!


"Frankie, make him gone..."

Offline

#59 12-05-2013 18:21

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

big_smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#60 12-05-2013 23:12

S-Helt
Experienced
Registered: 31-08-2011
Posts: 81

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

En mængde data understøtter vores teori om, at Loriens Muser går med tanker om at hyre en sprinterelver forud for omtalte opgør. EA agter ikke at forholde sig til ovenstående anklage, førend Muserne får styr på formaliteterne.

At EA skulle være foruden penge til spillerlønninger er desuden det rene opspinderi! Den oplyste borger støtter sit hold gennem sine indkøb, og så længe forbrugerne ikke lader sig skræmme af de usande og usmaglige rygter om finanskrise og fortsat handler der, hvor de får de bedste varer (i Elverkvarteret, naturligvis), vil EA bestå.

Offline

#61 20-05-2013 12:45

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Runden der gik: A Journeymans Dream!

Så er det tid endnu en gang til smudsige rygter, smidige rænker, stålsatte rimelege, blod, boldt og Blood Bowl! Denne gang præsenterer vi direkte fra Wonga Donga Studios en gennemarbejdet analyse af kampene der har været og kampene der kommer, præsenteret af Games Wizards© og Wolf Sports®! Til jer taler jeres tro og troværdige værter, kommende stjerne sortork Hark Spinesnapper (HS) og stolt halvinge overlever Alfred O. Verspiser (AOV) som den kommende halve time vil konkretisere og fabulere over holdene der konkurrerer i Blågårdens Star League, ligaen som siges at være den første til at tillade en skovelver at spille både som linjeelver og krigsdanser på samme tid!

HS: Jeps!

AOV: Og det var lige før vi troede at sidste runde ville skandaløst blive ramt af venstreorienteret sløvsind da det forlød at kampen mellem Loriens Muser og Elsgemeente Academici ikke ville blive spillet grundet spillerstrejker og manglende finanser fra BEGGE holds sider! Men sådan gik det ikke, vel Hark?

HS: Nix, elverne fik desværre afviklet kampen på sidste gyldige dato. Det forlyder at foreningen af journeymen og mercenaries ’Lej-Et-Lig’ ikke kunne miste deres betydelige faste indtjening og besluttede at låne pengene til træner Jakel og S-Helt… Et lån de fik betalt tilbage næsten med det samme gennem hyringen af journeymen til samme kamp! En kamp der stillede ikke færre end 7 journeymen samlet på banen!

AOV: Det forklarer hvorfor linjemænd på hvert hold gav hinanden Highfive når de stillede op til kick-off og hvorfor der ikke blev lavet flere cas’er! Jeg havde virkeligt svært ved at se hvilke elvere hørte til hvilke hold på et tidspunkt!

HS: Det har vi alle Alfred, det har vi alle…

AOV: Nå, nu må det være på tide at præsentere rundens resultater, så hold på hjelm og skridtbind efter runde 7 ser turneringen således ud:

Runde7_zps317ebefa.jpg

HS: Nøøøj! Young Guns ligger nummer 1! Det havde jeg ikke troet! Og så kommer mine 49 Orcs! Det er spændende!

AOV: Ja og lig lige mærke til at Young Guns ikke har haft deres hvilerunde endnu, men at 49 Orcs skal have en sejr næste runde for at overhale Young Guns! Derefter har vi MAD på en 3. plads efter at have spillet uafgjort mod frøerne, træner Aermets første ikke tabte kamp!

HS: Så kommer alle dem på 14 points Raider Nation, Les Ramoneurs de la Mort og Il Tempo Gigante der stadig har en chance i denne sæson, men som igen skal til at stramme skridtbindene og pudse knojernene for at det sker!

AOV: Så har vi Loriens Muser på 12 point og resten på 11 og mindre… Tja, disse hold skal ikke bare spille godt men skal samtidig være ekstremt heldige for at have en chance for at tage trofæet hjem. Jeg tror desværre ikke det sker i denne sæson, men alle holdene har muligheden for at kæmpe sig op ad sølet og prøve at få en hæderlig placering.

HS: Og så skal vi til skader og TD!

TDogSkaderRunde7_zpsf460dde0.jpg

HS: Denne runde har stadig ikke set en stigning i skader, noget vi selvfølgelig ikke billiger herfra! *Smack* *Piiiiv!*…

AOV: Hvad var det?

HS: Til gengæld holder vi den rekordhøje mængde TD scoret! Det ser ud som om holdene virkelig kæmper for hvert point nu!

AOV: Jeg er overrasket Alfred. Du lyder slet ikke vred?

HS: Det er fordi min træner sagde jeg skulle tage til doktor omkring det. Doktor Schlibrigkäse gav mig en simpel metode til ikke at blive vred. Hver gang jeg ser rødt tager jeg et uskyldigt væsen, som denne pixie, og slår den i hovedet, sådan her: *Smack!* *Piiiv!*

AOV: Det vil sige du ikke bliver vred over de kun lavede 13 skader? *Smack* *Piiiiv!* Kun 4 seriøse skader? *Smack* *Piiiiv!* *Smack* *Piiiiv!* Og en bundrekord denne runde med kun 1(!) drab? *Smack* *Piiiiv!* *Smack* *Piiiiv!* *Smack* *Piiiiv!* *Smack* *Ralle…*

HS: ROOOoooAAAaaAAARRRR! Jeg kan ikke mere!!! Rotteyngel og lusepustere! Hvad er det for nogle elver vanter I slår folk med? Hvor mange hold tager det at få drab op på et minimum af fem per runde? Føj en gang kammerateri! Bare vent til jeg kommer tilbage efter træning så skal jeg vise jer drab!

AOV: Men indtil da må vi sige at trænerne ikke lever helt op til vores forventninger. 20 TD dog er super flot, det er gennemsnitsligt 4 TD per kamp! Godt gået! Og i samme kategori har vi en lille overraskelse. Theo-Risten-Dor Fælgen, eller Dr. TD som hans fans kalder ham er nemlig blevet slået af pinden som turneringens Scoretrold! Den ære tilfalder nu David ’The Kid’ Lightman efter han scorede ikke færre end 2 TD mod Soteks Brødre! Han har nu 8 TD til sit navn, lige over Theo med 7 og 1st Viscount William Whitelaw også med 7. Tillykke til The Kid! Vi er sikre på at Dr. TD nok skal komme efter det i næste runde! Træner Benni husk at bruge Dr. TD til at tage rekorden tilbage i runde 8! Dine fans kræver det!

HS: Spændende! Endnu mere spændende er det at Emanuel ’Elfpopper’ Desperados stadig er turneringens ubestridte Voldspsykopat med 8(!) skader, herunder 2 drab! Flot klaret at Emanuel stadig er den ultimative dræbermaskine vi alle elsker også efter rehabiliteringen for warpstone-afhængighed. Af opkomlinge kan nævnes Janos ’Softglove’ Von Neumann og ’Killer’ Karawan der fører ligaen drabsmæssigt med 3(!) drab. Han har dræbt flere end han har BHet!

AOV: Nu må det være på tide vi kommer videre med et resume af sidste rundes kampe. Vi ligger ud med  den sidst spillede kamp EA mod Loriens Muser. Oddsene var stacket imod EA, da Loriens Muser for en gangs skyld så ud som om de spillede for at vinde, da en sejr kunne have sendt dem op på 14 point ved siden af Il Tempo Gigante, Raider Nation og Les Ramoneurs de la Mort. Men sådan skulle det ikke gå. EA elverne scorede hurtigt og sikkert og Loriens Muser var trods utallige forsøg ikke i stand til at stoppe de professionelle der løb af med sejren 3-1 og vandt skades kampen 1-0.

HS: Kampens hoved sponsor ’Lej-Et-Lig’ udtaler: Det vigtigste i denne kamp var at holde skader på journeymen og indkomst nede, så holdene fortsat kan bidrage til den økonomiske vækst ved at foretage hovedløse kortsigtede investeringer. Vi føler begge ting lykkedes fint for begge hold og glæder os til vores fremtidige samarbejde.

AOV: Ja af spændende ting kan man se at en af elver griberne har lært sig dump-off! Afskyelig evne på en elver griber som hende! Til gengæld har de ikke fået spredt så mange skills ud, det ser ud til at være de samme par elvere der danser, så at sige. Næste kamp…

HS: …er Les Ramoneurs de la Mort mod The Court of Kesteven! En stille og rolig kamp der så ligaens flotteste kastespil! I sidste sekund så træner Bugge at kun et goblinkast kunne redde kampen fra uafgjort, så trolden tog goblinen og kylede den mod enden! Med to skrigende hoveder landede den i løb og scorede det afgørende TD mod de tydeligt overraskede vampyrer.

AOV: Jeps, baronessen har indgivet en officiel klage der i øjeblikket behandles af Games Wizards©. Hun hævder at to hoveder tæller som 2 spillere, og at træner Bugge derfor havde 12 spillere på banen på det tidspunkt! Spændende! Den næste kamp på programmet var Psycadelic 49 Orcs mod Les Chiens Andalous.

HS: Kampen startede med stor applaus da 49 Orcs efter aftale med træner Simombo slagtede den dertil på linjen satte linjenordmand med Nig. Og forflytningsskade. Tillykke til trolden Incidental Inclination! Drabet blev tilegnet foreningen for hjemløse gobliner Adopt-A-Gob, noget der ligger træner Mort meget på hjerte. Derefter fejler Colon Kickback at fejle at samle bolden op, og bliver derved ikke smidt af holdet denne gang. Simombo følger op med et hurtigt skridtspark til en liggende ork, men dette bliver set af dommeren der er bestukket til at sende nordmanden ud. Kun at Xavier dræbte Frank Sore, der blev genoplivet af den dertil indkøbte læge viste i første halvleg at nordmændene var på banen. De grønne scorer flot i slutningen af halvlegen.  Anden halvleg var en ensidig afvisning af nordmændene der dog brillierede ved at forsøge at løbe med bolden med deres løber! Det er sjælden jeg ser nordmænd løbe fra noget, men nøøj de kan løbe hurtigt når de er bange! Det hjalp dem dog ikke, den eneste sejr de fik med sig var at Frank Sore nu er skadet og ikke kan deltage i næste kamp. Sikke en svinestreg. Måske er træner Simombo købt af MAD til at skade 49 Orcs før næste runde?

AOV: Det kan være, men jeg tror træner Simombo er købt af samtlige hold på dette tidspunkt, på nær EA og Loriens Muser. Under alle omstændigheder så endte den 2-0 til orkerne der også vandt skadeskampen 3-1. Af interessante udviklinger kan vi her se at både trolden Incidental Inclination og den afskyelige snemand Xavier har fået block efter denne kamp! Afskyeligt siger jeg!

HS: Høhøhø…

AOV: Så er det tid til sidste rundes Blodssprøjt!

HS: Rundens blodssprøjt stod i denne omgang mellem frøerne fra Soteks Brødre og MAD! Hvilken kamp det blev! For det første havde frøerne hyret Hemlock the Immoral til at tage sig sødt af MADs blitzere, et fejt kneb der hjalp dem umådeligt! Et hurtigt TD til frøerne og så prøvede menneskene at stille og roligt grinde ned ad banen i et bur, men ikke langsomt nok! Frøerne fik et hop på bolden så at sige, hvilket slog en frø til tælling og menneskene scorede til 1-1. Bolden nåede dog at passere hele vejen ned til menneskenes baglinje igen, og uden nogen havde set det havde bolden fået en fladmast frø klistret på undersiden, så dommeren talte det som et TD til Soteks Brødre! 2-1 til frøerne i pausen.

AOV: Anden halvleg gik nogenlunde ligesådan da menneskene scorede, frøerne scorede og menneskene scorede igen. 3-3 endte kampen, men med 3-1 i skader til menneskene. Alle 4 var dog desværre badly hurt.

HS: Pah! Bare vent til Karawan kommer igen i næste runde, så bliver der drab! Han forstår hvordan man ligger en terning!

AOV: Men, men rundens absolutte højdepunkt var nummer 1 og 2 der mødtes i rundens Neglebidder, Young Guns mod Il Tempo Gigante! Hvilken kamp! Vi ved ikke hvad der skete, men Young Guns vandt. 2-1. Så Hark… der fik du ret igen!

HS: Jeps. Men en forholdsvis kedelig kamp. 1-1 i skader og boldspillet var heller ikke noget at råbe Huhark for. Rotterne kunne ikke gribe, intet lykkedes for dem og Young Guns skånede rotten alt for meget.

AOV: Der er ingen der har set træner Benni siden, ud over nogen der mente at have set ham sammen med en lyshåret ridder med ridder krøller i håret, der skulle have givet ham en sæk penge… Gad vide hvad det var for?

HS: Før vi går videre til næste runde synes jeg vi skal høre fra en af mine mest estimerede kolleger, nemlig…

AOV: For det første Hark, er der ikke noget der hedder mest estimerede, for det andet er der ingen, der gider at høre fra den beskidte, lurvede og liderlige dværg!

HS: Hov, hov, Alfred! Dværge er også mennesker. Eller… Små, beskidte, lurvede og liderlige udgaver af mennesker. I al fald, her kommer anden episode af 16 Rounds.

Mit navn er Gihmli, Gihmli Golddigger (GG), og jeg er her i dag for at fortælle jer om en liga der styres af grådige bagmænd, ulovlige spillerstrejker, en rotte vi alle troede var død men stadig spiller, et elverhold der er så nærigt at en spiller, spiller to positioner og om en cirkel af ren ondskab der styrer spillet om spillet! Velkommen til bage til 16 Rounds hvor vi denne gang vil se på en historie om hvordan en tilsyneladende uskyldig og fair liga, hvor alle hold burde have en chance, i virkeligheden styres af hårde økonomiske beregninger af en ring af konspiratorer vi kender som ’De Grå Eminencer’. Jeg kalder sagen for: ’Return of the Ring’.

GG: Jeg startede sagen en lys morgen i mit yndlingsmorgenværtshus, Den Sorte So. Det vil sige, udenfor var morgenen lys, men i Den Sorte So er alting mørkt. Det forklarer muligvis at jeg ikke så halvingens muskelbundt før det var for sent, det eller også var det de 3 tømte tønder Bugmans Bedste der lå ved siden af mig. Sort orken kom hurtigt til sagen og fik min fulde opmærksomhed med et par knytnæveslag i ansigtet. Den slags slag der får en til at drømme om at blive sparket i hovedet af en hest i stedet. Han sagde hans navn var Hark, og at jeg skyldte. Jeg var i tvivl om sandheden af begge udsagn, men min erfaring fortalte mig at jeg hellere måtte lade ham tale ud. Det så ud til at han tog på vej af nogle ferie billeder jeg havde taget for nyligt, et sidejob jeg havde taget da jeg kom til at tabe et større beløb Karls i et slag fisk eller fire.

GG: Jobbet var simpelt, eller i al fald virkede det simpelt. ’Hark’ var blevet forfærdet over min sidste bestillingsopgave fra hans boss ’Alfred’ og ville have afdækket hvem de Grå Eminencer var, og hvad deres plan med ligaen var. Jeg var ikke sen til at love jeg nok skulle kigge på sagen, og min naturlige charme fik ham overtalt til at holde op med at slå mig og endda smide en bunke Karls på bordet foran mig. ’Der er flere hvor de kommer fra!’ sagde han. Det er der altid.

GG: Der var ingen tvivl om at det var ’Alfred’ der stod bag bestillingen, men en halving der kan kommandere rundt med en sort ork er ikke til at spøge med, specielt ikke hvis han smider en bunke Karls efter en, for at man kigger den anden vej. Jeg besluttede at en god gang efterforskning i de forskellige hold ville afsløre for mig, hvad jeg gerne ville vide, nemlig hvem er De Grå Eminencer?

GG: Heldigvis behøvede jeg ikke at bevæge mig langt for at finde første brik i puslespillet. Gunnar ’Nu’ Hansen sad to borde væk, og jeg satte mig ved siden af den tydeligt nervøse rotte og tilbød ham en øl, da jeg jo som alle med lidt omløb i hovedet var fan af Il Tempo Gigante. Hans grønlige kulør blev endnu mere grønlig da jeg begyndte at udspørge ham om holdets og dets træner ’Benni’, men han nægtede pure at svare på mine spørgsmål indtil jeg fik fat på en sten, hævede den over hovedet og spurgte om han stadig huskede kampen mod Les Ramoneurs de la Mort. Så fik rotten tungen på led. Benni, sagde han, anede intet om De Grå Eminencer, han prøvede at spare penge ved at genhyre allerede skadede spillere som han så han doper med Warpstone for at de kan udholde smerterne på banen. Hvis man kom ind på holdet, fortalte rotten, så forlod man det kun i den billige trækvogn der slæber folk til kødbyen. Og så var der Emanuel. Da jeg nævnte hans navn klappede Gunnar i, også selv om jeg flere gange slog ham med stenen og råbte Nu, Gunnar, Nu!

GG: Den næste naturlige mistænkte var naturligvis Jakel’s fjende nummer et, det eneste hold der ikke ville vinde over ham, selvom hvis man ser tilbage på kampen at Jakel prøvede på alle måder at få frøerne til at vinde! Aermet kalder de ham, men et bedre tilnavn ville være ’Truslen fra Dybet’. Hans evner er legendariske, alle er enige om at hans viden alene om det hellige Blood Bowl spil er hundrede gange større end alle de andre træneres til sammen. Men en ting undgik ikke mine, igennem mange års trænede, snushane evner. Ingen jeg har snakket med har kunnet nævne en kamp han har vundet med sit nye hold, Soteks Brødre. Faktisk var det kun rygter om hans evner med det legendariske hold ’Finns Bays Buccaneers’ der blev fortalt om af alle de spillere jeg snakkede med. En mand der kan have et sådant ry uden at vinde en eneste kamp må i sandhed være en legende!

GG: Jeg fik efter møje og besvær fat på en af Aermets nærmeste, nemlig gribefrøen Apocxl, og vidste at jeg med mine overtalelses evner hurtigt ville kunne få hans tunge på gled, især da jeg var iført et fluekostume for at falde ind i omgivelserne under træningsbænken. Jeg udspurgte springfyren mens han viste sin naturlige tiltrækning af mig ved at slikke på vingerne af min dragt. På trods af mit kendskab til frøernes kultur, samt mine trænede forhørsevner, nægtede frøen at svare! Jeg besluttede at benytte mit gamle trick jeg lærte af Lustrias Amazoner, dengang jeg var deres halvgud, og prøvede at hypnotisere mudderdrengen, men lige lidt hjalp det, da jeg simpelthen ikke kunne få øjenkontakt! Jeg slog frøen ned, placerede ham i KO boksen, som han for øvrigt vist ikke har forladt endnu og besluttede at Soteks Brødre nok ikke havde intelligens til at være en del af De Grå Eminencer. På vej ud huskede jeg lige at fodre Spartacuxl med en gang burritos og satte 50 Karls på Soteks næste modstander. Det skulle være et sikkert bud.

GG: Der var dødeligt tavst. Den slags tavshed man kun får når man sidder I rundkreds med 4 kaos krigere, hvoraf den ene lige har sagt ‘Jeg har altid gerne ville være en elverkvinde’. Jeg vidste at min fremtid ville blive afgjort i løbet af de næste par sekunder og min hjerne arbejdede lynende hurtigt på at finde frem til det rigtige svar. Jeg har altid instinktivt kunnet kommunikere med alle, specielt i pressede situationer, så jeg vidste hvad der skulle til. Jeg måtte lyve! ’Også jeg’ svarede jeg, selvom en løgn af så forfærdende karakter gav mig kvalme og jeg kastede en smule op i munden. Smagte af Den Sorte So. De andre kaos krigere nikkede forstående og fortalte om deres performance arts, om deres drømme om at få farver på tøjet, om Blomstens Dans og hvordan det er at være nyforelsket kaos kriger på togt langs Norsca kysten. Jeg ønskede mig tilbage til Hark og hans slag i hovedet på mig. Hvordan skulle jeg overleve dette? Men så begyndte de at fortælle mig de slibrige detaljer! Hvordan træner Panduro ingen planer havde om at vinde denne sæson. ’Det er ikke hans tur’ sagde de… ’Hvis tur er det?’ spurgte jeg. ’Det bestemmer baronessen!’ svarede de enstemmigt og kastede sig ud i en gang Solrejsnings øvelse. Jeg besluttede jeg hellere ville kastreres, end se på mere af deres dans og forlod hurtigt Raider Nations omklædningsrum.

GG: Det var der jeg fik det at vide. Jeg havde lige taget mig en lur på dasset, for at få tarmene til rigtig at give slip, og følte mig helt tom indeni. Det fik mig til at tænke på Kirsten. En tilfældig goblin, som rodede i min afføring efter hvad den slags nu skal bruge, kom til at nævne at han havde set kampen mellem Loriens Muser og Les Ramoneurs de la Mort. Kirsten var kommet i kloster! Ikke den slags fræk nonnekloster som kvinder der ikke kan holde sig fra gloriestaven tager i, men et kloster der tog sig af svære skader! Under kampen var hun kommet i klammeri med Les Ramoneurs trold, og efter en heftig omgang mudderbrydning var Kirsten landet nederst. Hun kunne ikke deltage i næste kamp mod EA! Snedigt planlagt af Jakel, men nu måtte det være nok! Jeg besluttede at få fat i skabs-emoen med det samme!

GG: Med det samme viste sig at være under kampen mod EA elverne. Træner Jakel havde låst sig inde på toilettet og var i gang med en grådkvalt solo opførsel af ’Its my Party, and Ill cry if I want to…’ mens de assisterende trænere prøvede at få holdet af journeymen og en enkelt krigsdanser til at score mål, hvilket tydeligvis var over holdets formåen. EA så ud til at more sig kosteligt under kampen dog! Jeg fik toiletdøren nok op til jeg kunne overdøve hans falset og fik brølet mit spørgsmål: Hvordan finder jeg Baronessen? Jakel ville stadig ikke give mig et entydigt svar, men fik hvisket: ’!dolB tålB dem med retfe giK’ Usandsynlig kryptisk besked, så jeg besluttede ikke at spilde mere tid med holdet. På vej ud passerede jeg en skovelver der skrigende løb rundt i ring da hun var sat ild til af sine fans og havde fået påmonteret et skilt hvor der stod ’1 RR 1’…

GG: Jeg vadede over til den anden side af banen hvor pro elverne havde en helt anden slags fest. S-Helt stod med den nyeste magi indenfor spillet og så ud som om hun talte med sig selv, men i virkeligheden gav hun ordre til spillerne der med milisekunder reagerede på hendes ordrer! Før jeg kunne nå at få fat i hende, blev jeg stoppet af hendes assistent, en lyserødt klædt Farbie-Dukke Wannabe, der insisterede på at fans måtte vente til efter kampen for at få autografer, men at jeg kunne købe et specielt EA-Mood-Armbånd der skiftede farve jo flere TD der blev scoret! Jeg fik fortalt Farbie at jeg ikke var en fan, at jeg ikke var interesseret i et EA-Mood-Armbånd og at jeg vidste hvad deres skumle plan var, nemlig at alle i Imperiet skulle være i lyserødt mood. Farbie så overrasket ud og tilkaldte så EA vagterne, 2 elvere der var så indsmurt i olie at deres hænder smuttede af mine stålsatte muskler. Mens de stod der og legede ’olier dværgen’ besluttede jeg at EA nok ikke havde andet at gøre med De Grå Eminencer end at de blev udnyttet af skruppelløse væddemål om sejre og tab i ligaen. Jeg besluttede også at en mindre direkte taktik ville være en god vej frem, for at finde ud af hvem der var De Grå Eminencer. Jeg havde brug for en Goblin, en spand sod og 600 Karls. Jeg vidste hvor jeg kunne finde alle 3 ting.

GG: Les Ramoneurs de la mort. Dødens Skorstensfejere. Uden tvivl ladt ind i ligaen af kommisæren for at skabe underholdende kampe. Men her var et hold der var blevet en smule for underholdende. De lod sig ikke bare koste rundt med. De vandt kampe der klart ikke var deres at vinde. Hvilket gjorde at flere hold ville forsøge at myrde deres spillere, også udenfor banen. Hvilket igen gjorde at deres sikkerhed var exceptionel. De havde faktisk trolden, der kun vil tiltales Seigneur du Chabon, som vagttrold, en uhyggelig sort fætter med tentakler hængende fra sit skæg. Jeg hældte den sorte spand sod over mig og vadede hen til trolden der udbrød et ’Guhøf!’ og greb mig og kastede mig ind i lejren. Nu er det ikke naturligt for en dværg at befinde sig adskillige meter over jorden overflade, så efter nogle meters stigning søgte min krop den naturlige leje igen og faldt mens jeg råbte ’For Kirsten!’… Direkte ind i overskorstensfejerkommandør Bugges telt. Alt blev sort...

HS: Nøøøj hvor er det spændende! Og denne gang med en klippe-hænger!

AOV: Suk! Så betyder det vel vi skal høre på hans vrøvl næste gang igen. Nå nu skal vi altså videre til det vigtige, nemlig næste runde! Og den ser sådanher ud:

Psycadelic 49 Orcs vs. Mutually Assured Destruction

The Court of Kesteven vs. Undergrundens Il Tempo Gigante

Sotek's Brødre vs. Elfsgemeente Academici

Raider Nation vs. Loriens Muser

Les Chiens Andalous vs. Les Ramoneurs de la Mort

Oversidder: Young Guns

HS: Det bliver godt! Lad os starte med Les Chiens Andalous mod Les Ramoneurs de la Mort! Med mindre Gihmli ramte træner Bugge i hovedet tror jeg denne er sikker for Les Ramoneurs! Deres stjerne gobliner kommer til at løbe om hjørnerne med hundene, der desuden som de fleste andre hold, heller ikke har fået investeret i tackle endnu.

AOV: Ja man burde tro at en flok rutinerede trænere kunne se fordelen af at investere i almindelige evner til deres spillere som takling og vagt. Men, men… Jeg tror du har ret Hark, jeg gætter på 3-1 i TD til undergrunden, der til gengæld nok får lidt på munden, specielt af nordmændenes snemand med block. Måske ender skades kampen 3-1 til nordmændene. Har du desuden set at undergrundes præmiegoblin har fået sig en stor hånd?

HS: Ja, afskyeligt hvad de tillader på banen disse dage! Jeg tror slet ikke de andre trænere ved havd den goblin kan før de møder ham! Men jeg er enig i begge forudsigelser. 3-1 og 3-1.

AOV:Næste kamp er rundens bundkamp Soteks Brødre mod Elfsgemeente Academici. Kan frøerne løfte sig over vandskorpen eller er deres fede bagkrop for uelegant til at følge elvernes kastespil?

HS: I virkeligheden et uinteressant spørgsmål, det eneste interessante er om Spartacuxl er for fedtet ind i Burrito til at kunne holde på elverbasserne og slå et par stykker af dem ihjel. Mit gæt er ’Nej’ og så har jeg investeret i aktier i ’Lej-Et-Lig’. 3-0 i skader til frøerne. TD bliver det 3-3 ligesom mod MAD.

AOV: Jeg tror elverne tager denne hjem, men det bliver tæt. 4-3 til elverne der bare holder bolden væk fra frøerne og scorer. Så lader de frøerne score og så scorer de igen. Skader bliver det til gengæld 0-2 i. Frøerne kommer til at slå lidt på elverbasserne denne omgang.

HS: Alfred, er det der et EA-Mood armbånd?

AOV: Øh… Og nu til noget helt andet! Undergrundens Il Tempo Gigante mod The Court of Kesteven! Efter denne rundes katastrofale nederlag er spørgsmålet, vil undergrunden rejse sig igen eller har vi set det sidste til Benni og hans rotter? Er de blevet købt af ligaens pengemænd eller holder træner Benni sig udenfor den slags smuds?

HS: Det er spændende! Jeg tror på Emanuel ’Elfpopper’ og Dr. TD! Benni vil vise dem vejen frem og Dr. TD vil genvinde sin retmæssige plads som turneringens scoretrold, og Emanuel kommer til at spise trælle til frokost! 3-1 i skader og 3-1 i TD til Il Tempo!

AOV: Tja, jeg tror måske vampyrerne giver træner Benni kam til hans rotte. Mit gæt er at de spiller uafgjort, 3-3 og at rotterne undervurderer at vampyrerne også kan slå. 2-2 i skader også. Totalt uafgjort!

HS: Hrumpf! Så kan de jo ligesågodt lade være med at spille. Nå men, næste kamp er Rundens Blodssprøjt! Efter en hvilerunde kommer de psykopatiske performance arts elskende kaos krigere tilbage med en ny optræden. De kalder kampen for ’Rødt på Grønt’, jeg kalder den et blodbad! Med al den dræber lyst ser jeg 5-0 i skader, intet mindre! Hvis alt går som forventet bliver det 3 drab 1 seriøs skade og 1 BH.

AOV: Øh… Okay. Jeg tror du har ret i at Svanekvartetten maler bedst i blod, men måske 3-1 i skader, og så tror jeg for øvrigt denne kamp bliver tættere end de fleste tror. Uden nogen form for takling og med kun 1(!) vagt har jeg svært ved at se hvordan Raider Nation skal kunne holde elverne fra at flå bolden fra dem 3-1 i TD til elverne!

HS: Spændende det bliver det ialfald! Så til den mest spændende kamp på tapetet, Rundens Neglebidder Psycadelic 49 Orcs mod MAD. Rundens nummer 2 og 3 mødes i dette opgør af dimensioner! Vil den grønne maskine køre over menneskehedens sidste håb? Det tror jeg nok! Vi vil se et godt gammeldags ork-drive der viser træner Mons at der er ork i Mort!

AOV: Øh… Okay. Jeg tror 49 Orcs kommer i vanskeligheder dog. Ingen takling mod MADs 4 spillere mod dodge, vil komme til at koste træner Mort denne sejr. Det bliver en tæt kamp dog, men uden Frank Sore kommer orkerne til at tabe kampen 0-1. Til gengæld kommer de til at vinde skadeskampen med 2-0. Lige meget hvad bliver det utroligt vigtigt for træner Mort at vinde denne kamp hvis han skal gøre sig forhåbninger om at slå Young Guns i denne runde!

HS: Du kan regne med at 49 vinder skadeskampen! Og kampen vinder de også med et 1-0 rolling grind. De er ustoppelige! Det eneste der kan gå galt er hvis Colon Kickback nosser i det igen. Så bliver jeg sur!

AOV: Jamen det var vidst alt for nu. Vi glæder os til at se de spændende kommende kampe! Og husk nu alle I dejlige trænere at have det sjovt, score TD og slå elvere ihjel! Må det mest scorende hold vinde!

HS: Sludder!

Lord ManHammer: Hej Piger, Drenge, Alternativt Kønnede og Transkønnede personager. Husk at slette journeymen fra jeres roster når I ikke længere skal bruge dem (Jakel!). Ellers må man sige der er nogle overraskelser i turneringen vi ikke havde set komme. Super spillet af Young Guns og vi glæder os vildt meget til at se hvordan de næste 2 runder kommer til at forløbe. Jeg kan se at der er en del der spiller forud, hvilket er forståeligt med tid og oversidning osv. men når vi når hen mod runde 11, vil I så sørge for ikke at starte nogle kampe (eller i al fald notere dem) før runde 10 er færdig? Så kan vi have en grundig analyse af hvad der skal spilles hvordan for at forskellige hold kan vinde. Det kunne være sjovt.

Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister i (temporært)Eksil

Last edited by Lord Manhammer (20-05-2013 12:48)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#62 21-05-2013 11:17

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Nu håber jeg så bare at Alain et Noël overlever længe nok til at de kan få glæde af deres seneste mutationer.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#63 22-05-2013 10:03

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Halløjsa igen allesammen!

Flejl og Magnler:
Bugge - Tror du mangler at notere et cas. Du har 2 noteret men der står du fik 3?
Jakel og Simombo - Husk at slette journeymen fra jeres roster.
Simombo og Mons - Husk at vælge skills!

Det var vist lige det,
Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister i Eksil.


"Frankie, make him gone..."

Offline

#64 22-05-2013 10:26

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Bare rolig Anders jeg skal møde Andreas næste gang så vi skal nok komme bag ud for tidsplanen der.


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#65 22-05-2013 13:04

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

@Lord Manhammer Er rettet. Den ene cas var et surf af en ulv efter et semisuccesfuldt Frenzy Fetch special play.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#66 22-05-2013 13:17

Bakunin
Chefideolog & BBBL Kommissær
From: Norsca
Registered: 22-08-2011
Posts: 812

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

One Million Monkeys wrote:

@Lord Manhammer Er rettet. Den ene cas var et surf af en ulv efter et semisuccesfuldt Frenzy Fetch special play.

Kan være du skal give Warpstone Troll MNG i stedet for -AG, da den ikke kan få AG 0, så det er det samme.


Should I even bother to remind you of the odds?
- Drizzt Do'Urden

Offline

#67 22-05-2013 13:19

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Tænkte nok du ville få brug for playet, og tænkte jeg ikke ville afsløre det før kampen wink Der kommer nok til at nævnes lidt omkring det i næste afsnit af 16 Rounds! Har lige læst kamp rapport og glæder mig til at få træner Bugge og Simombos personlige udtalelser sendt snarest muligt. Er der mulighed for billeder?

Og tæller Kill som Kill når det er blevet apo'et? Hvis ikke er der lige en rettelse der Simombo big_smile

Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister i Eksil

Last edited by Lord Manhammer (22-05-2013 13:21)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#68 22-05-2013 13:34

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

@Panduro. God ide. Har rettet det til en MNG, så er der ikke problemer med TV udregning. Selvom jeg godt kunne lide tanken om en AG0 trold smile
Jeg tager nogle billeder og sender. Simomo kan med rette være lidt fornærmet på goblinerne, da de fem sidste på sidste kickoff, var fuldstændigt ligeglade med bolden og i stedet brugte en blitzer som hoppeborg.


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#69 22-05-2013 21:55

Simon
Bagmanden
Registered: 08-08-2011
Posts: 595

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Lord Manhammer wrote:

Og tæller Kill som Kill når det er blevet apo'et? Hvis ikke er der lige en rettelse der Simombo big_smile

Det er jeg ret sikker på, det gør.

Sletter ikke altid journeymen, fordi jeg alligevel skal bruge demi næste kamp. Fucker det med systemet/statistikken på nogen måde?

Hvis min surfede ulv ikke tæller med, er det cas 5 - 2 i mit favør, no? Endelig et resultat med bid i.

Vælger skillz snarest (man kan vel godt lige tænke over det i et par dage).

Offline

#70 22-05-2013 23:48

S-Helt
Experienced
Registered: 31-08-2011
Posts: 81

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Simon wrote:
Lord Manhammer wrote:

Og tæller Kill som Kill når det er blevet apo'et? Hvis ikke er der lige en rettelse der Simombo big_smile

Det er jeg ret sikker på, det gør.

Jeg troede vi var blevne enige om, at når doktoren har sagt til den døde elver (eller et eksemplar af en laverestående race), at det bare er en skramme, så har doktoren ret.

Gamle journeymen bliver et problem, hvis de får SPP, og tv-mæssigt ser det lidt pudsigt (og misvisende) ud, hvis der er for mange, men ellers kan jeg ikke se problemet.

Offline

#71 23-05-2013 08:53

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Diskussion om Kills, resultat:

Lord Manhammer wrote:

Ok, jeg tror vi skal have afrundet denne her diskussion (med mindre den allerede er det uden jeg ved det wink).

Jeg synes liga-komissæren skal beslutte om vi skal notere cas en ud af tre følgende måder:

1. Cas noteres efter apo, før regen.
2. Cas noteres efter apo, efter regen og regenererede cas noteres som BH.
3. Cas noteres før apo og regen. (Som jeg synes burde nævnes, selv om der vist ikke er nogen der støtter den?)

Jeg tror alle argumenter er på banen til at se hvad de forskellige mener om sagen.

Knuzzer,
Lord Manhammer
Propagandaminister i eksil

aermet69 wrote:

Liga kommissæren har allerede i sit stille sind besluttet at det bliver nr. 1, da det giver mest mening i kommissionens hoveder. Hvis man vil, kan man jo under sine spillere skrive ned hvem de rent faktisk slå helt ihjel wink Så kommer der også lidt fluff på spillerne/holdene.

Så der er et par rettelser folkens... Jeg ved at der min. er 1 andet kill der så skal rettes.

Mht. Journeymen er det ikke et problem, med mindre der er flere Journeymen end der skal være på holdet. F.eks. er det et problem at Jakel pt. har 14 spillere hvoraf 5 af dem er Journeymen. Det vil sige hans TV er 210 højere end hvad det i virkeligheden er. Et andet (mindre) problem er hvis en journeyman får SPP og så deltager i næste kamp igen og får SPP og man gerne vil hyre personen efter den kamp. Så skal man lave noget fiks fakseri for at slette de SPP han havde fået i første kamp. Så for at lette det hele er det smartest at hyre og fyre journeymen med det samme man laver post-game thingy.

Mht. Skills så er det for mig ok at bruge en dag eller 2 hvis man ikke lige havde overvejet hvad man skal bruge sit dobbeltslag til, men det er (jævnfør diskussion side 1/2) bedst folk vælger det i post-game (jævnfør reglerne) eller hurtigst muligt. Jeg har hørt et par enkelte trænere være en smule ærgerlige over deres modstander valgte skills lige før deres kamp startede.

Men bare rolig Simon, det er nok kun Alfred og Hark du får på nakken, og det har du jo allerede tongue

Knuzzer,
Lord ManHammer
Propagandaminister i Eksil


"Frankie, make him gone..."

Offline

#72 23-05-2013 15:09

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Kills er kun kills hvis apoen siger det er kills! Som Anders ganske rigtig viser ovenover.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#73 23-05-2013 16:54

Simon
Bagmanden
Registered: 08-08-2011
Posts: 595

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Hvad med at skrive de dersens regler ned hr ligakommentarkommis?

Offline

#74 29-05-2013 10:24

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Hear Ye! Hear Ye!

Træner Mons og Simombo går i alliance om ikke at udvikle deres spillere!

En sjældent set taktik, udtaler stolt halvinge overlever Alfred O. Verspiser om Mons og Simombos valg om ikke at give deres spillere yderligere evner. Det undrer mig ikke at noget så usselt kan finde sted i BSl, der jo i forvejen er berygtet for at trænere bruger alle kneb, men det understreger vores formodning om at Simombo aldrig havde tænkt sig at vinde denne turnering, men blot bruger det som en pengemaskine hvor han vasker fanger der gerne skulle forsvinde til kolde kontante karls. fortsætter Alfred.

Rygterne går dog at træner Simombo heller ikke har nogen chancer i hans næste kamp mod stor favorit Il Tempo Gigante, og Simombo derfor betegner det som 'Spild af god tid til at bruge mine Karls'. Rendestens-rotte Oliver O. Klapvold udtaler 'Ja vi så jo helst at Simombo fik valgt nogle evner så vi det ikke ser ud som om kampen er fixet, men træner vil jo alligevel gøre hvad som helst for at få en sejr, siger Oliver, der fortsætter, Seriøst kan du ikke få mig af holdet? Vi så jo alle sammen hvad Benni gjorde under sidste kamp! Det var jo det rene mord! Jeg vil ikke ende som Dr. TD! Jeg er ikke en forsøgs-rotte! Hjælp!'

Med hensyn til MADs beslutning om ikke at give stjerne-griber David 'The Kid' Lightman en ny evne forlyder det at han vil gå et løntrin op når han får den, og at træner Mons nægter at betale. Hverken The Kid eller Mons har ønsket at udtale sig, men valget om ikke at give The Kid hans evne kan få fatale følger mener pseudo-kommentator Alfred:

I modsætning til opvisningskampen Les Chiens mod Il Tempo Gigante er der jo tale om kampen mellem Les Ramoneurs de la Mort og MAD, to af topholdene i turneringen siger Alfred, Det ville være en fatal fejl ikke at sørge for at alle spillere kan yde deres ypperste og jeg forstår simpelthen ikke træner Mons valg om ikke at give The Kid hans evne. I yderste konsekvens mister han jo sine fans!

Liga komissæren og Games Wizards(TM) undersøger i øjeblikket om der vil komme yderlige konsekvenser for holdene og deres trænere.

Og nu til vejret...

Last edited by Lord Manhammer (29-05-2013 10:26)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#75 30-05-2013 16:53

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Et hurtigt logistisk spørgsmål:

Andreas og Troels ved I hvornår I får spillet kampen?


"Frankie, make him gone..."

Offline

Board footer

Powered by FluxBB