Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#1 06-02-2013 13:03

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Velkommen til årets største, blodigste og vildeste Blood Bowl turnering Blågårdens Star League! Denne turnering sanktioneret af BBK og GW™ samt Wolf Sports®, startede da uhørte mængder af bestikkelse og betaling for ‘arrangerede’ kampe gennemsyrede BBBL, uden at hverken GW™ eller Wolf Sports® fik en del af kagen. Desuden dukkede den mystiske og mytiske eftertragtede Skæbnesmeder pokal op på forunderlige vis midt i skraldet på Elm Street, den mørke og gådefulde gyde, hvor spillere i årevis er blevet dumpet efter at have lidt skader der har gjort dem ukampdygtige til Blood Bowl, nøjagtig samme dag BSL blev annonceret. Naturligvis fik ingen af de gamle hold lov til at deltage i den nyoprettede turnering, selvom det lyder at Undergrundens Il Tempo Gigante, gennem bestikkelse og skift af holdnavn måske kunne være et andet kendt rottehold i forklædning.

Så nu er det tid til at rapportere fra vores upartiske stand her i Wonga-Donga land, hvor jeg, Alfred O. Verspiser (AOV), tidligere stjerne og stolt overlever fra halvingeholdet Hyggelund Hårfødder og min ærede kollega, ven og sortork Hark Spinesnapper (HS), kommende stjerne fra det mystisk uannoncerede Chubbys’ Choppahs hold vil kommentere, konkludere og kritisere ligaen.

HS: Nemlig!

AOV: Så lad os starte med at snakke lidt om hvad der kommer til at blive kommenteret. Hver runde i ligaen vil vi give odds til hver enkel kamp, og snakke om hvordan vi ser kampen forløbe. Når runden er slut vil vi kommentere på de enkelte holds placering, og opsummere på runden.

HS: Nemlig!

AOV: Derudover vil vi hver runde vælge rundens Neglebidder!, som er den kamp vi mener er den mest interessante i løbet af runden, samt rundens Blodssprøjt! som er den kamp vi mener kommer til at være den voldeligste, og dermed mest underholdende kamp i runden. Vi opfordrer alle vores seere til at overvære begge kampe hvis de kan.

HS: Nemlig!

AOV: Det var vist det for introen, lad os nu tage et kig på runde et, og derefter snakke lidt om runden.

Runde 1

Undergrundens Il Tempo Gigante vs. Les Ramoneurs de la Mort

BSL Vampire Team vs. Psycadelic 49 Orcs

Young Guns vs. Raider Nation

Sotek's Brødre vs. Les Chiens Andalous

Loriens Muser vs. Mutually Assured Destruction

Oversidder: Elfsgemeente Academici

AOV: Hvor bliver det spændende! Nogle kommentarer omkring hele ligaen Hark?

HS: Yep. For få orker, for mange mennesker.

AOV: Ja, der giver jeg dig ret, der er simpelthen for få halvingehold i ligaen, noget jeg er sikker på der bliver rettet op på til næste sæson. Men interessant at der ikke bare er 1 men 2 menneske hold, nemlig
Young Guns og Mutually Assured Destruction (MAD). Det er til gengæld også et hold der kan udvikle sig meget forskelligt, både styrkemæssigt og i deres boldspil. Vi så for nyligt Les Paladins des Quenelles, der meget koncentrerede sig om at være i stand til at udføre et kastespil, hvor mere konventionelle menneskehold tit vælger en anden vej…

HS: Nemlig! De løber en masse. Normalt væk fra mig.

AOV: Øh… Okay. Det er i virkeligheden måske menneskeholdenes største fordel, nemlig at de er super hurtige hvilket matcher de fleste elverhold, samtidig med de kan slå. Smuk sammensætning. Den anden fordel er klart deres mange indbyggede RR, der gør at de ofte kan tage en smule flere chancer uden de kommer til at brænde dem så meget.

HS: Nok om mennesker. Der er orkholdet Psycadelic 49 Orcs, min favorit. De slår. Hårdt. Så der Les Chiens Andalus, norse. De slår og dør. Så er der hoppe elvere og kaste elvere. De dør.

AOV: Tja, jeg kan nu godt lige Loriens Muser, en gammel ven spiller for dem. Det bliver spændende at se om skovelverne og de såkaldte professionelle elvere, Elfsgemeente Academici, kommer til at føre an TD mæssigt, og dermed kunne tage sejren trods deres skrøbelige spillere.

HS: Dem og rotterne! Undergrundens Il Tempo Gigante er måske mit andet favorit hold. Jeg havde engang en kæle gutterrunner. Hehehe, den brækkede nakken da den forsøgte at stikke af engang, og i fuld fart nåede kædens længde… Høhøhø! De er hurtige de rotter!

AOV: Og når vi nu snakker omkring rotter er der et andet hold vi bør nævne, nemlig Les Ramoneurs de la Mort. Klart ligaens underhund, hvis det ikke var for coach Bugge, der ledte dem ikke bare ubesejrede igennem turneringen mod TRC, men uden at lade et eneste TD ind. Fantastisk!

HS: Bah! Det er kun fordi de har en trold på banen. Næ, hellere så Raider Nation! De ved hvordan man slås, specielt lidt senere i ligaen bliver det interessant at se om de forstår at slå på tæven! Dræb, dræb, dræb!!! WAAAaaaaAAAArghhHH!

AOV: Øh… Okay. Næstsidst men ikke mindst må nævnes Sotek’s Brødre, frøholdet. Jeg glæder mig personligt til at se hvordan de andre hold kommer til at reagere på denne højest anderledes måde at spille Bloodbowl på! Deres coach Aermet69 har tidligere trænet både højelvere, nordmænd og amazoner, jeg glæder mig til at se om han kan føre frøerne hoppende til sejren.

HS: Hehehe… Hop, hop, splat!

AOV: Hehehe, åh rødvinsdampede frølår, nam-nam. Så mangler vi bare det sidste hold, nemlig vampyrholdet De Unævnelige!

HS: Hvad? Kan man ikke udtale deres navn?

AOV: Nej, det…

HS: Bliver man forbandet hvis man snakker om dem?

AOV: Nej, det…

HS: Får vi penge hvis vi ikke taler om dem?

AOV: Nej, det…

HS: Ah, er det fordi de lever i skyggerne, og at udtale deres navn bringer død og ulykke, minder om slag og blod, lyde som ulve der hyler i natten og eventuelt et sagsanlæg?

AOV: NEJ! DET ER FORDI DERES COACH IKKE KAN FINDE PÅ ET NAVN!

HS: Nå… Kedeligt.

AOV: Ja, men altså vampyrerne. Fantastiske muligheder for at bryde cages, og fantastiske muligheder for at få udryddet deres hold uden at yde modstand. Jeg er sikker på de taber deres kampe indtil de får sig et navn.

HS: Nemlig!

AOV: Så, Hark Spinesnapper, hvem tror du vinder det hele? Er det Loriens Muser naturlige boldbesiddere, Young Guns mennesker der kæmper mod overmagten, Les Ramoneurs de la Mort underhunden der måske kan give undergrunden den respekt de fortjener eller er du til den tæskende glaskanon Les Chiens Andalous?

HS: Orker. De tæsker. De scorer. De vinder. Psycadelic 49 Orcs! WaaaAAAAAaaAAaaarrrghhhhHHH!

AOV: Ja, det overrasker jo ikke nogen. Jeg tror jeg vælger lidt mere finesse, lidt mere stil og lidt mere boldspil. Min stemme går til… Undergrundens Il Tempo Giante. Sotek’s Brødre får for mange tæsk, Loriens Muser spiller for aggressivt til at være holdbare og jeg tror at begge menneske hold bliver slået på de områder de ikke koncentrerer sig om.

RUNDE 1

HS: Nok spådom. Lad os snakke runde 1!  Hvem skal slås?

AOV: En spændende runde! Allerførst har vi De Unævnelige mod Psycadelic 49 Orcs. Her tror jeg at vampyrerne kommer til kort overfor det mere stabile ork hold. Et hurtigt gæt vil være en 2-1 stille og rolig kamp, hvor vampyrerne ikke skal komme for tæt på orkerne! Hvad med skader, Hark?

HS: Hmm… 2 – 0 i skader til orkerne. Det er ikke optimalt, men de har jo heller ikke fået trænet endnu. Jeg er dog ikke sikker på vampyrerne får et TD igennem. 2 – 0, er mit gæt.

AOV: Så er der Young Guns mod Raider Nation. En svær kamp for Raider Nation i mine øjne, men på den anden side spiller begge hold meget agressivt. Et slag fra tasken ville være enten uafgjort eller 2-1 til Young Guns. Ser du det samme?

HS: Yep, men skademæssigt kan denne kamp komme helt op og ringe. Jeg håber på minimum 2 skader fra hvert hold, gerne mere! Begge hold har svage spillere med kun armor 8. Begge coaches har det med at glemme at den ikke holder til mange slag! Jeg tror dog kampen går til Raider Nation, med 1 til 2 flere skader end Young Guns.

AOV: Næste kamp, er Loriens Muser mod Mutually Assured Destruction. Her må jeg give mig hen til Alfernes Svanesang og sige at jeg tror det bliver 3 – 1 til Lorien. Deres start er bare så meget mere scoringsorienteret end menneskene. Desuden ser vi her en rutineret træner, mod ligaens nyeste.

HS: Ha, overhovedet ikke. Jeg tror det bliver 0 – 4 til MAD. 3 skader fra deres blitzere, et fra et fejlet Elverhop! Scoringsmæssigt er den kamp fuldstændig ligegyldig. Spørgsmålet er hvor mange elvere der må lade livet. Under 3 og så er jeg ikke tilfreds. Og du vil ikke gøre Hark utilfreds.

AOV: Næste kamp er rundens Blodssprøjt! Nemlig Sotek’s Brødre mod Les Chiens Andalous! Er der to hold der kunne ligge længere fra hinanden filosofimæssigt? Offeret mod voldspsykopaten, den splattede frø mod motorvejsbøllen. Denne kamp kan kun blive umådeligt sjov at kigge på!

HS: Hehehe! Ja, selv om det bliver en smule ensidigt elsker jeg at se blod på banen. Jeg tror valget her bliver om træner Aermet69 går hele vejen, eller om han beslutter at passe lidt på sine spillere (buuh!). Hvis han går hele vejen kommer han til at føle vikingernes vrede, gør han ikke risikerer han at tabe, eller i bedste fald spille uafgjort!

AOV: Jeg tror meget volden bliver afgjort af om Les Chiens Andalous tør tage de et-terninge blocks der bliver ham givet. Hvis det bliver en succes kommer vi alle til at leve af frølår, hvis ikke løber frøerne med sejren. Et hurtigt bud på scoren, Hark?

HS: 4 – 1 til vikingerne. Kroxen Spartacuxl kan være heldig at få nogen ned. Til gengæld tror jeg frøerne hopper afsted med 2 – 3 TD mod 1.

AOV: Jeg kunne ikke være mere enig. Husk at købe Apo Aermet69! Og så til rundens Neglebidder! Vil du?

HS: Om jeg vil! Denne rundes uundgåeligt mest spændende kamp bliver Les Ramoneurs de la Mort mod Undergrundens Il Tempo Gigante! Rotte mod rotte, trold mod rotte ogre, gutterrunner mod goblin og tæsk i luften når det skal afgøres hvem der er den mest pestbefængte af dem alle!

AOV: Denne kamp kommer til at vise om træner Benni, rutineret i rotten kan slå den uslåelige underhund Bugge i en rotte på rotte fest. Gode moves, ubegribeligt heldigt boldspil og tamp og tæsk kommer til at afgøre rotternes skæbne i denne rundes Neglebidder! Nogen forudsigelser Hark?

HS: Hmm… Min favorit er Undergrundens Il Tempo Gigante. Jeg tror de kommer til at vinde og få flest TD. Måske 3 skader og 3 TD, mod 1 og 2 TD. Hvad synes du Alfred?

AOV: Jeg holder på Les Ramoneurs de la Mort. Skorstensfejerne kommer til at gøre rent bord og vinder 3 – 2, med måske 1 – 2 i skader. Træner Bugge kommer til at sejre, men senere i ligaen kommer han til at møde nogle hold han ikke kan holde til, og når det sker overhaler Undergrundens Il Tempo Gigante ham igen. Det var vist det for denne gang, det næste bliver vores runde rapport for første runde! Og husk, må det mest scorende hold vinde!

HS: Sludder.

Lord Manhammer siger: Hej venner, hvis i gerne vil have jeres kamp rapport inkluderet i mine noter til runderne så send det til mig på min mail. I kan også bare sende et par highlights så fletter jeg dem ind i Runden der Gik. Det samme med billeder. Hvis I skriver det selv oppe på matchreport, så kopierer jeg det og omskriver det en smule, med Alfred og Hark som kommentatorer. Knuzzer, Lord Manhammer


"Frankie, make him gone..."

Offline

#2 06-02-2013 15:31

One Million Monkeys
Kommunikation -og Feltmarskal
Registered: 29-08-2011
Posts: 123

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Fantastisk \o/
Og Alfred O. Verspiser ramte hovedet på sømmet vedr. totte på rotte kampen


Everybody knows that the dice are loaded/Everybody rolls with their fingers crossed/Everybody knows that the war is over
Everybody knows the good guys lost/Everybody knows the fight was fixed/The poor stay poor, the rich get rich
That's how it goes/Everybody knows

Offline

#3 07-02-2013 15:37

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Hark Spinesnapper har tydeligvis stor football forståelse! Selvom AOV gættede resultatet af Vamp-Orc kampen perfekt (var en CAS off, men det er godkendt). Fed post smile

Vi ender med ikke at behøve at spille kampene...

Last edited by Jesper (07-02-2013 15:37)

Offline

#4 12-02-2013 14:54

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Runden der Gik: Runde 1.

Velkommen tilbage til vores kommenterende kommentering uden komma, vores vidende visdom med vilde vurderinger, vores fete de la nuit, vores orgie og reqieum, Wonga-Donga Studios kommentator stand! Endnu en gang har vi kommentarer, komplikationer og komplimenter parat i denne vurdering af Runde 1 i Blågårdens Star League! Selvfølgelig med jeres elskelige kommentatorer, kommende stjerne sortork Hark Spinesnapper (HS) og undertegnede stolt halvinge-overlever Alfred O. Verspiser! (AOV)

HS: Og hvilken runde!  Allerede fra start af ser vi virkeligt talent, ikke bare blandt spillerne men trænerne også! Nøj nogle kampe!

AOV: Ja, jeg tror jeg ved hvad du tænker på Hark, men lad os tage den som det sidste. Allerførst lad os tage en snak om runden der gik, det er jo stille og roligt her i første runde, der pointmæssigt ser sådan her ud:

Les Chiens Andalous                         3 point+2 skader+3 TD

Psycadelic 49 Orcs                                 3 point +1 skader +1 TD

Les Ramoneurs de la Mort                 3 point -1 skader +1 TD

Mutually Assured Destruction             2 point    +2 skader    0 TD

Young Guns                                             2 point +0 skader 0 TD

Raider Nation                                     2 point +0 skader 0 TD

Loriens Muser                                     2 point -2 skader 0 TD

Undergrundens Il Tempo Gigante     1 point +1 skader -1 TD

BSL Vampire Team                                 1 point     -1 skader -1 TD

Sotek's Brødre                                         1 point -2 skader -3 TD   

Elfsgemeente Academici                 0 point 0 skader 0 TD

AOV: Hvor er det smukt og overraskende! Allerede fra start ligger Les Chiens Andalous sig i spidsen, og viser overbevisende hvordan man skal skaffe sig foran i ligaen, med vold og død! På sidstepladsen har vi, ikke overraskende, Elfsgemeente Academici.

HS: Jeg blev overrasket.

AOV: Øh… Okay. Men mere spændende ser det ud til at det kun var en kamp der endte uafgjort! Nogen tanker om det Hark?

HS: Det er simpelthen for dårligt! Færre uafgjorte kampe! Hvis det stod til mig skulle man afgøre de kampe der var uafgjorte i tur 16 med Orkisk Roulette.

AOV: Og det er?

HS: Hvert hold tager en elver og kaster denne så langt de kan. Det bliver man ved med indtil en af elverne overlever kastet. Det hold hvis elver overlever har tabt. Høhøhø!

AOV: Og før vi mister vores langørede seere, må vi hellere komme videre! Første kamp der blev afgjort var Young Guns mod Raider Nation. Vil du ligge ud Hark?

HS: Spændende kamp, ærgerlig slutning. Begge hold havde en rimelig standard opbygning med menneskenes 4 blitzere, ogre og kaster mod chaos 4 krigere og resten bæstmænd. Første halvleg fik Young Guns lineman Donny Shea stjålet bolden og endte på forunderlig vis med at score. Raider Nation vendte dog stærkt tilbage og første halvleg endte 1 – 1, da Young Guns blitzere åbenbart ikke kan holde sig stående mens de løber… Øh… Menneskene fejlede at løbe tiden ud og kom til at score til 2 – 1 med deres Blitzer Charlie Sunshine, og gav dermed Raider Nation lov til at udligne til 2 – 2. Det mest spændende må være at Big Fat Marty straffede bæsterne og nakkede Unnamed bæstmand 11! Tillykke Marty med Ligaens første drab!

AOV: Ja, tillykke til Marty! Og det ser ud som om at der er en lille udvikling for Raider Nation, da Shag’Gor nu har fået block, et konventionelt men sikkert valg.

HS: Allerede der fejler træneren. M-I-G-H-T-Y B-L-O-W! Husk det! Næste kamp.

AOV: Den næste kamp er med Harks yndlingshold Psycadelic 49 Orcs mod De Unævnelige. Vampyrerne ligger ud med at modtage, men kampen bliver udsat da stadionnet ser ud til at have mistet kraften under optaktsshowet.

HS: Ah, men Be-Orc-Che var det værd!

AOV: Right… I al fald lykkes det vampyrerne at score i deres 5 tur da Colon Kickback, 49ernes kaster fejler hans opdækning.

HS: Argh! Man kan ikke stole på en ork med armor 8! Af holdet, af holdet, af holdet!

AOV: Orkerne fik dog udlignet til 1 – 1 i slutningen af første halvleg, trods deres cage brød sammen, da vampyrernes uimodståelige øjne ikke længere kunne ignoreres. Anden halvleg starter 49’ers med en mand i overtal, men De Unævnelige sparker dybt, så det tager de grønne 3 ture at få bolden op til linien i et sikkert bur, hvor de bliver mens vampyrernes største bedrift var at spise deres egne thralls.

HS: Høhøhø, ja der var vi oppe med 3 – 4 mand. Men man kan ikke stole på de der hypnose flagermus. De kom ind i buret, og så blev vi nødt til at løbe med bolden. Først skulle det have været en blitzer, men da Colon Kickback mente det ville øge hans chancer for at blive på holdet beholdte han bolden og prøvede selv at score. Med move 5! Den idiot!

AOV: Ja, hehe! Hvis det ikke var fordi vampyrerne var endnu mere inkompetente og rullede 2Xkranie da de slog på ham, OG havde brugt deres reroll, så havde det set sort ud. Men som det var lykkedes det CK at score til 2 – 1, en føring der holdt resten af kampen.

HS: Hmm… Selvom der ikke skete meget så tror jeg man skal passe lidt på hende der Baronesse Bella. Hun har nu potentiale. Nå, næste kamp!

AOV: Og så skal vi til Les Chiens Andalous mod Sortek’s Brødre, rundens Blodssprøjt! Sikke en fest!

HS: Jeg er nu ikke så imponeret. 4 skader i alt? Min bedstemor laver flere skader når hun står i kø i Quickly. Bah!

AOV: Men du kan vel ikke være utilfreds med at en af frøerne gik ned i rustning, og at Les Chiens Andalous overraskende vandt 3 – 0! De tævede frøerne på alle måder! De scorede med en af deres ulve! Og de sendte mig det ben de havde pillet af gribefrøen
Apocxl!

HS: Bah! Sandheden er de brugte for meget tid på at score og for lidt på at tæske. Coach simombo, tag dig sammen. Det og at frøernes krox Spartacuxl brugte anden halvleg på at prøve at pille en flue ud af munden der havde sat sig bagerst… Suk! Der var så meget potentiale!

AOV: Ha, ja husk det trænere: Ingen mellemmad til de store fyre i pausen! Det gjorde det heller ikke bedre at et koldblodet hold som Sortek’s Brødre skulle spille i snestorm!

HS: Tja man kan diskutere hvem der er mest koldblodede, frøerne eller de psykopatiske morder vikinger…

AOV: Nå men, Les Chiens Andalous ligger sig i spidsen i ligaen ved ikke kun at vinde, men også ved at have største difference i skader. Coach Aermet69 fik det lægesponsorat vi havde rådet ham til. Bedre held næste gang! Og så til den sidste kamp i denne runde, Les Ramoneurs de la Mort mod Undergrundens Il Tempo Gigante, rundens Neglebidder!

HS: Se der er en kamp efter min smag! Ikke mindre end 8 skader blev det til! 9 hvis man tæller det fejlede hop med! Undergrundens Il Tempo Gigante vandt overdrevet med hele 5 over 3 skader! Hurra!

AOV: En smule anderledes så det dog ud hvis man kigger på TD. Første halvleg valgte Undergrundens Il Tempo Gigante at slå mere end at spille, noget som førte til at Les Ramoneurs nu må stille med 2 mindre mand i næste kamp, men til gengæld fik de gejlet deres fans op til at overdænge Il Tempo Gigantes kaster Gunnar Nu Hansen med sten, så han gik ned i move! Godt gjort Fans!

HS: Ah ja, det er fantastisk at se det ikke kun er os der elsker denne sport! Så du for øvrigt de havde skrevet Nu! Gunnar! Nu! På siden af stenen?

AOV: Det er de små detaljer der tæller! Nå men, en spændende kamp med den altid populære snubletråd ved TD linien, boldholdere der overlever det umulige og en bunke KO’s der gav Les Ramoneurs de la Mort sejren 3 – 2 over Undergrundens Il Tempo Gigante. Begge hold mangler 2 spillere næste kamp, men til gengæld har Les Ramoneurs kaster nr. 13 Maitre de la fumee fået sig en ekstra arm og Il Tempo Gigantes blitzer Lede Ludvig har fået…

HS: Mighty Blow! Hurra! Det eneste rigtige valg!

AOV: Overraskende valg, men måske ikke når man tænker på deres næste modstander…

HS: Hov, hvad er det? Ah, se kampen mellem Mutually Destruction Assured og Loriens Muser er færdig! Og som jeg spåede var resultatet fuldstændigt ligegyldigt!

AOV: Tja, det ved jeg ikke om man kan sige men overraskende er det at kampen endte 1 - 1 i TD. Hmm... Og elverne fik kampens eneste drab, min gamle ven... Øh, hvad står der her... Ciritha of House Haran? Dræbte en lineman fra menneskenes side! I gamle dage hed hun godt nok bare Kirsten, men nu spiller hun jo for skov elverne.

HS: Til gengæld fik Janos "Catastrophe" von Neumann ikke bare 1 men 2 gange nikket en ordentlig skalle til elverne, samt givet en lussing. Han er alene ansvarlig for at elvernes kaster er gået ned i styrke, at deres lineman ikke er med næste gang og han har fået et boost i movement! Nej, en dejlig dreng!

AOV: Ja, og vi venter med spænding på at træner Jakel får givet træet guard eller break tackle. Ikke nok med det, mennesket der døde hed Bob McNamara og han fik dagens MVP for at være kampens mest præcise Longbomb.

HS: Ja, og træet fik MVPen for at kaste kampens mest præcise longbomb! Høhøhøhø!

AOV: Det var vist opsummeringen af runde 1. Nu til:

RUNDE 2

Undergrundens Il Tempo Gigante vs. Loriens Muser

Elfsgemeente Academici vs. Mutually Assured Destruction

Sotek's Brødre vs. Les Ramoneurs de la Mort

Raider Nation vs. Les Chiens Andalous

Young Guns vs. Psycadelic 49 Orcs

Oversidder: De Unævnelige

AOV: En spændende runde! Holdene der skal møde hinanden er meget lige i denne runde. Rotter mod elvere, mennesker mod elvere, frøer mod hvad-der-nu-kommer-op-ad-skorstenen, kaos mod vikinger og orker mod mennesker. Mange af kampene ser meget lige ud! Hvad mener du Hark?

HS: Tja, så må trænerne jo bare være bedre end de andre trænere. Jeg ser klart tæve potentiale i kampen mellem 49ers og Young Guns. Det samme for Raider Nations mod Les Chiens Andalous, men med den holdopbygning Mutually Assured Destruction har valgt, tror jeg ikke de kan få tæsket nok elvere i deres kamp. Spild af potentiale siger jeg bare.

AOV: Der har jeg en helt anden holdning til runden. MAD kan med deres særlige spillestil måske udfordre elvernes boldspil en
smule. Jeg håber de får scoret en masse TD mod Elfsgemeente Academici. Resten af runden ser ligeledes spændende ud, da boldhold møder boldhold og tæskehold møder tæskehold!

HS: Bah! Første og kedeligste kamp bliver Elfsgemeente Academici mod Mutually Assured Destruction. Det højeste vi kan håbe på er 2 – 0 skader til MAD, og det kun hvis en elver brækker benet når han prøver at hoppe væk fra Tit’f’tat, MADs ogre. Ellers skal MADs træner øve sig i at Blitze med ogren. Hver tur! De kommer nok til gengæld til at skiftes til at score TD. Måske ender den 2 – 2.

AOV: Jeg tror den ender 3 – 2 til Elfsgemeente Academici, med 1 – 1 i skader, da EAs træner har trods alt nogle sæsoner på bagen, og dette er formentligt den eneste gang hun kommer til at stille med et helt hold! Næste kamp er Raider Nation mod les Chiens Andalous. Kaos møder vikinge psykopater! Hvad mener du om det Hark?

HS: Jeg tror personligt træner Panduro glemte at kigge på hvem det var han skulle møde før han valgte block til hans bæstmand. ALLE DE ANDRE HAR BLOCK! AT TAGE BLOCK MOD VIKINGERNE ER SOM AT PISSE I EN REGNSTORM! Mighty blow ville have gjort ham godt her, men da han nu valgte som han gjorde, bliver han også straffet for det. 2 – 0 skader i Les Chiens Andalous favør, og så laver de også 2 – 0 i TD.

AOV: Jeg er en smule mere reserveret her. Jeg tror hans styrke 4 på blitzene gør at det bliver en tæt kamp, og hvis han kan holde sig fra at komme i nærkamp mod vikingerne tror jeg det bliver 1 – 1. Nok det samme med skaderne, 1 – 1…

HS: Kedeligt!

AOV: Jeps, og så videre til noget sjovt, nemlig Sotek's Brødremod Les Ramoneurs de la Mort! Tæt på at blive valgt til månedens neglebidder, og absolut en kamp jeg glæder mig til at se! Gobliner mod frøer, trold mod frøer, rotter mod frøer og frøer mod frøer! Og en kroxigor med spiseforstyrrelser! Det kan kun blive underholdende at se dem!

HS: For en gang skyld er vi helt enige! Skadesmæssigt kan denne kamp vise sig at komme op på siden med sidste rundes Il Tempo Gigante mod Les Ramoneurs, hvis bare begge coaches vil det nok!

AOV: Jeg tror det afgørende for denne kamp bliver om Les Ramoneurs de la Mort kan stoppe frøernes angreb! Med stadig 2 catchers på banen kan Sorteks Brødre score hurtigere end rotterne, så hvis det bliver en scoringsfest vinder de grønne hoppere. Kun ved at få stoppet deres angreb og få noget skade igennem kan Les Ramoneurs håbe på at få vendt kampen, men hvis det sker, kan de se frem til en stor sejr!

HS: Jeg er enig, men frøerne er ikke uden tænder… Øh… Det jeg ville sige var at de også har bid! Spartacuxl kan blive en afgørende faktor, specielt hvis han kan komme væk fra Signeur du Charbon og i nærheden af Ramoneurs gobliner! Så skal du se gobsnot! Det hele bliver afgjort af Aermet69s fodring af Spartacuxl, og af at han ikke giver den noget i pausen!

AOV: Æh… Okay. Gobsnot?

HS: Det du får når Spartacuxl hænder møder gobboernes hoved! Høhøhø!

AOV: Hehehe! Og så er vi nået til rundens Blodssprøjt! Denne kamp er ventet af mange og frygtet af begge holds trænere, nemlig Undergrundens Il Tempo Gigante mod Loriens Muser! Begge hold bliver nødt til at give sig fuldt ud for at have en chance mod det andet! Il Tempo Gigante vil kaste rotter mod elvernes mål, mens elverne vil kaste sig dødsforagtende ind i rotternes bur!

HS: Skaderne vil nå nye højder når Lede Ludvig får lov at lege! Når man samtidig medregner træner Jakels kendte, og frygtede, skødesløshed med sine spilleres liv, kommer vi til at se en kamp hvor TD bliver byttet lige så hurtigt som spillernes hoveder! Fantastisk!

AOV: Ja, endelig en træner der har set frem til næste spil og valgt sin udvikling ud fra sin modstander, og derfor tror jeg også at Lede Ludvig kommer til at spille en afgørende rolle! Hvis, og lig mærke til det hvis, han får lov til det tror jeg træner Benni kommer til at vinde kampen 3 – 2, og med 3 – 1 i skader!

HS: Ha! Det er en stor sejr du giver Il Tempo Gigante der. Jeg tror Jakel kommer til at skade sine egne spillere mindst lige så meget som Benni, så 3 – 3 i TD, og 4 – 3 i skader til Il Tempo Gigante, og to af skaderne Jakel laver bliver på egne spillere!

AOV: Øh… Okay. Men der er også den mulighed at coach Jakel får gjort det af med Ludvig hurtigt, og i det tilfælde tror jeg rotterne får sværere ved at vinde når de ikke har deres elverdræber.

HS: Den slags må du ikke sige! Lad Ludvig være! Han har ikke gjort noget galt! Han er et offer for denne sport! Han ville have valgt fend hvis han kunne! Det var hans træner der tvang ham!

AOV: Og så skal vi vist videre til rundens Neglebidder! Hark, er du i stand til at præsentere den?

HS: Ja… Rundens Neglebidder er en klassiker! Muskel mod muskel. Stål mod stål. Fra tidernes morgen har en urgammel rivalisering eksisteret mellem disse to racer. På den ene siden en ædel, stærk, skånselsløs race født til at sejre! På den anden en nederdrægtig, lumsk, forræderisk, løbende race født til at snyde når man er i gang med at slås… Ork mod menneske! Psycadelic 49 Orcs mod Young Guns!

AOV: Denne rundes neglebidder er en klassiker! Orkernes styrke mod menneskenes boldspil! Men nogle få ting er en smule anderledes. Orkerne har ingen trold og menneskene ingen catchers! Begge hold mangler noget af det essentielle i deres lineup! Denne kamp bliver afgjort af positionering, positionering og positionering! Kan Big Fat Marty placeres så han kommer til at gøre en forskel, eller bruger han hele kampen på at slå på en lineorc?

HS: Ja men andre små forskelle kommer også til at spille ind. For eksempel har træner Capendish købt sig en apo, et klart tegn på svaghed, noget som træner Mort selvfølgelig ikke har gjort! Jeg tror denne kamp bliver afgjort af hvor mange der bliver smidt af banen i første halvleg. Hvis menneskene kan holde sig på banen vinder 49ers 2 – 1. Hvis de ikke kan vinder 49ers 2 – 0. Skadesmæssigt tror jeg også orkerne vinder, 3 – 0.

AOV: Jeg tror menneskenes hurtighed kommer dem til gode. Orkernes styrke og rustning kommer til at fejle dem på et tidspunkt når Big Fat Marty vader ind i buret til dem og siger dav til deres boldholder. 2 – 1 til Young Guns, og 1 – 1 i skader… Og træner Mort, se så at frigiv navnene på dine spillere, vi vil vide hvem det er der er på banen!

HS: Det er normalt orker. Nogen gange en goblin, og så også nogle gange en trold, men ellers orker.

AOV: Øh… Okay. Så er det vidst tid til at sige farvel igen, med sidste rundes resultater og denne rundes forudsigelser. Næste gang kommer vi forhåbentligt til at have 2 nye kategorier, nemlig Ligaens Blodigste Spiller og Ligaens Scoretrold! Og husk: Må det mest scorende hold vinde!

HS: Sludder!

Lord Manhammer siger: Hej venner, tak for jeres kamp noter jeg har prøvet at få de fleste med! Jeg ved godt jeg mangler en kamp, den kommer ind når den er spillet færdig. Håber I synes det er sjovt at følge med i, jeg hygger mig med at analysere jeres hold og skrive om kampene! Nogle kommentarer, så skriv til mig.

Knuzzer!

Last edited by Lord Manhammer (15-02-2013 14:55)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#5 12-02-2013 16:25

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Fantastisk læsning!


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#6 12-02-2013 16:59

Simon
Bagmanden
Registered: 08-08-2011
Posts: 595

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Wow!

Offline

#7 12-02-2013 18:06

Kalle Fisker
Experienced
Registered: 06-09-2011
Posts: 92

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

det er for vildt hvad man kan få tiden til at gå med under en bagende sol!!!

super fedt anders manhammer

Offline

#8 13-02-2013 16:45

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Hvor er spillerunde 2? Jeg tør ikke spille før jeg er seedet til en sejr først... Go Hark! Go Hark! Go Hark!

Offline

#9 13-02-2013 19:49

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Tror orcen har fået et blåt sæbeøje, som han ikke kan se ud af smile

Offline

#10 15-02-2013 15:05

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Så er alle resultater for runde 1 inde, og Jesper runde 2 står nederst og din kamp er... blevet rundens Neglebidder! Både Alfred og Hark er overraskede over Loriens Muser mod MAD resultatet.


"Frankie, make him gone..."

Offline

#11 06-03-2013 09:39

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Vi savner vores favorit rapportere! smile

Offline

#12 06-03-2013 10:04

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Er på vej, men I er lidt hurtige denne runde! Kommer i løbet af i morgen big_smile


"Frankie, make him gone..."

Offline

#13 06-03-2013 10:51

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

hehe, vi (jeg) har givet Pelle skylden for at underholde dig alt for meget. Fede billeder på bloggen i øvrigt!

Offline

#14 06-03-2013 15:01

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Takker, takker!

En lille opsang, det er en del af postgame at vælge skills. Det ville være rart hvis folk kunne gøre dette, da jeg så kan kommentere lidt på holdenes udvikling. Lige nu er det sådan, nå han valgte dodge lige før kampen. I kan se hvem I skal møde næste gang, så husk at vælge skills og skrive dem på rosteret når I noterer kamp udfaldet.


"Frankie, make him gone..."

Offline

#15 06-03-2013 16:27

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Lord Manhammer wrote:

En lille opsang, det er en del af postgame at vælge skills. Det ville være rart hvis folk kunne gøre dette, da jeg så kan kommentere lidt på holdenes udvikling. Lige nu er det sådan, nå han valgte dodge lige før kampen. I kan se hvem I skal møde næste gang, så husk at vælge skills og skrive dem på rosteret når I noterer kamp udfaldet.

HØRT HØRT! Den eneste som har en undskyldning, for at skulle tænke lidt over det, er Daniel, der kan smide rookie-kortet. Resten er blot dovne eller usportslige wink

Offline

#16 06-03-2013 18:27

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Benni wrote:
Lord Manhammer wrote:

En lille opsang, det er en del af postgame at vælge skills. Det ville være rart hvis folk kunne gøre dette, da jeg så kan kommentere lidt på holdenes udvikling. Lige nu er det sådan, nå han valgte dodge lige før kampen. I kan se hvem I skal møde næste gang, så husk at vælge skills og skrive dem på rosteret når I noterer kamp udfaldet.

HØRT HØRT! Den eneste som har en undskyldning, for at skulle tænke lidt over det, er Daniel, der kan smide rookie-kortet. Resten er blot dovne eller usportslige wink

Vi snakkede faktisk om det i går. Som en anonym skaven-coach sagde: Man skal informere sin medspiller om valg af skills og indkøb/cuts efter kampen. Det gør jeg i hverfald! (fra nu af)

Jeg vil også gerne understrege at spillere skal have numre, og at disse skal passe til ens skema før kampen. Som Caroline siger "Rene linier - det da' klart"

Last edited by Jesper (06-03-2013 18:28)

Offline

#17 07-03-2013 15:30

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Runden der gik: Elvernes Fald!

Så er det endnu en gang tid til at stål møder stål, fare, flammer og fjender viger for fattige frænders forfinede flæskefingre! Det er tid til Blood Bowl, Blågårdens Star League, og her i Wonga-Donga Studios er jeg selv, stolt halvingeoverlever Alfred O. Verspiser (AOV) og min kære kollega, kommende stjerne sortork Hark Spinesnapper (HS)! Og midt i virvaret får vi besøg af, ingen mindre end…

HS: Du er mindre.

AOV: Øh… Okay, men vi får nu alligevel besøg af stjernen…

HS: Ha! Han var kun stjerne 1 sæson.

AOV: Ok, men i studiet vil vi senere møde…

HS: Det er ikke korrekt. Vi vil møde ham, men vores publikum vil ikke møde ham, blot se en gengivelse af ham.

AOV: Ahr, fuck it. Vi får en gæst senere. Hark vil du, i dit vældigt gode humør, starte indledningen?

HS: Det kan du tro! Sikken en runde! Og elverne, de fik så meget på munden man skulle tro det var juleaften! Hahahahaha! Meget overraskende til gengæld er at stillingen nu ser sådanher ud:

Les Ramoneurs de la Mort        6 point    -1 skader    +2 TD

Raider Nation            5 point    +3 skader    +1 TD

Psycadelic 49 Orcs                5 point    +1 skader    +1 TD

Mutually A. Destruction    4 point    +4 skader    0 TD

Il Tempo Gigante                    4 point    +3 skader    0 TD

Young Guns                    4 point    +0 skader    0 TD

Les Chiens Andalous        4 point    -1 skader    +2 TD

Loriens Muser                    3 point    - 4 skader    - 1 TD

Elfsgemeente Academici    2 point    -2 skader    0 TD

Sotek's Brødre                    2 point    -2 skader    -4 TD   

The Court of Kesteven        1 point    -1 skader    -1 TD

AOV: Som eneste(!) hold med 2 sejre ligger Les Ramoneurs de la Mort sig på førstepladsen med 6 point, lige foran Raider Nation, som overraskende har sneget sig ind på 2. pladsen med 5 point, og +3 skader! Lige foran… 49 Orcs!

HS: Tja, den kamp tager vi senere, men jeg kan kun lykønske et hold der laver 5 skader på 1 kamp! Det kan I andre lære noget af, også selv om det var nordmændene han slog på! Men lad os se om orkerne ikke retter op på det i længden!

AOV: Ja en ting man skal ligge mærke til er at selv om Raider Nation ligger nummer 2, så kan antallet af skader de laver virkelig gøre forskellen hvis de skulle ligge lige med Les Ramoneurs eller andre. Husk det trænere, skader, skader, skader!

HS: Åh, Alfred. Jeg vidste du ville lære at se det fra min synsvinkel!

AOV: Øh… Okay, så skal vi vidst videre. I bunden af ligaen ligger nu The Court of Kesteven… Hvem fanden er det? Nå men, de ligger i al fald nederst med 1 tabt kamp, lige under Sotek’s Brødre med 2 tabte kampe.

HS: Hehe, de er et frøhop fra bunden.

AOV: Hahaha! Ja det er altid sjovt at slå sig på ’frø-lårene’…

HS:…

AOV: Øh… Okay. Denne runde så 2 uafgjorte kampe. Vi er ikke vrede…

HS: Men vi er skuffede. Uafgjort? Trænere, hvis I ikke vil spille så overlad jeres pladser til nogle andre dygtigere trænere! Nå, mere om det senere. Skal vi starte?

AOV: Lad os det. Allerførst Raider Nation mod Les Chiens Andalous, en kamp vi begge tog fejl af, men som ikke desto mindre endte spændende!

HS: Det må du nok sige. Jeg havde forventet det var nordmændene der lavede skaderne i denne kamp, men nej, kaos tæskede sig med ikke mindre end 5(!) Skader sig til en sejr! Flot gået træner Panduro!

AOV: Og ikke mindre end 2 drab! Det er utroligt hvad man kan udrette når man bruger vægtede terninger! En stille start gjorde at Les Chiens prøvede at tæve sig igennem kaos linjer, til en scoring i tur 8 af første halvleg!

HS: Og så fik de på munden. Da Raider Nation scorede i tur 4 af anden halvleg stiller holdene op med 6 mand på Les Chiens side og 9 mand på Raider Nations side! Sikke et slagsmål. Raider Nation får taget bolden fra Les Chiens i tur 7 og scorer med et hand-off i tur 8. Wow! Nice!

AOV: Tja, det var en hård kamp for Les Chiens der nu skal spille med 4(!) journeymen i næste kamp! Af udvikling ser det ud til at ingen af trænerne har valgt at give deres spillere nogle skills til næste kamp, selvom 2 af nordmændene og en af bæsterne kunne have fået 1 skill. Men ikke desto mindre, 2 – 1 til Raider Nation.

HS: Næste kamp var Sotek’s Brødre mod Les Ramoneurs de la Mort! Spændende kamp med aggressivt spil der næsten resulterer i et TD til frøerne i første, men desværre får frøerne får skorstensfejerne scoret, og Spartacuxl har fået fedtede fingre der gør det svært at få fat i gobboerne!

AOV: Endnu en klar fejl fra træner aermet! Man skal ikke give sin krox burritos aftenen før den skal spille. Hver gang den prøvede at holde fast på nogen sagde det SWUP! Det var ligesom den gang vi kom til at smøre Henriette ind i pandekagesirup…

HS: Ja, og omvendt fik Les Ramoneurs ikke rigtig ram på frøerne. Selvom der blev spillet aggressivt endte kampen 2 – 1 til undergrunden, med 1 – 1 i skader…

AOV: Men i det mindste gik den ikke i uafgjort. Her er der dog endnu en kamp hvor trænerne ikke har valgt at give deres spillere nogle skills efter kampen! Meget modigt!

HS: Så skal vi videre til kampen Elfsgemeente Academici mod Mutually Assured Destruction! Den første af elverkampene! Og de fik på munden! MAD vinder kampen klart med 3 mod 1 skader!

AOV: Rolig nu Hark, fra starten af gik det roligt for sig af en elverkamp. Elverne kastede lidt frem og tilbage til sig selv i starten af halvlegen, prøver så at score, men det går galt!

HS: Jeps, menneskenes tid til at prøve noget, der i sædvanlig menneskestil fejler og så ender det hele med at elverne bare scorer i sidste tur af halvlegen.

AOV: Ja, meget overraskende at elverne ikke fik scoret før, men hvad kan man gøre? Anden halvleg fører til mere skubberi og at menneskene mister bolden!

HS: Ja der troede jeg elverne ville tage den og smutte med sejren, men de fejlede det! De prøvede at skubbe en mand ind i bolden og så greb et af menneskene den! Høhøhø!

AOV: Ja der var ikke meget at gøre! Menneskene fik scoret til 1 – 1, og det var den kamp. 3 – 1 til menneskene i skader. Og endelig nogle trænere der beslutter at give deres spillere skills. Elver griberen Chen Wilwaren går op i move (til 9!) og deres kaster Ichaeri fik sig en stærk arm!

HS: Brrr! Så er der dømt kastespil fra elvernes side! Føj! Så trænere, nu er der en ting der gælder: NAK Chen og Ichaeri! Nak dem og tramp på dem! Føj! Hvad er det også for noget at MAD kun laver BH med deres 3 skader. Jeg havde forventet noget bedre…

AOV: Så så, Hark, lad mig gøre dig i bedre humør. Næste kamp, er nemlig Rundens Blodssprøjt!

HS: Ja hahahahaha! Anden elverkamp! Fantastisk spændende, allerede i tur 2 nedlage en pitch invasion 5 rotter og 0 elvere! Hahaha!

AOV: Jeps, men rotterne var ikke sene til at score de fik scoret ikke mindre end 4 TD mod elverne, der kun fik scoret 3, da deres 1-turs TD mislykkedes da deres krigsdanser ikke kunne dodge. Hehehe, en krigsdanser der ikke kan dodge! Fyr hende!

HS: Men det bedste af det hele, 4 skader til elverne herunder 2 drab! Sådan! Emanuel Desperados gik helt amok! Den rotte er en rotte efter mit hoved!

AOV: Og samtidig satte rotterne elverne på plads ved selv at lykkedes med et 1-turs TD dem Rudolf som den glade scorer. Tillykke til træner Benni. Udviklingen af holdet ser nu at rotteogre Emanuel har fået Vagt, og Rudolf har vokset sig et par horn!

HS: Jeps, den rotte er lige til rekordbogen! Han bliver vigtig at holde øje med! Jeg er en smule Rudolf fan.

AOV: Det er vi alle, Hark, det er vi alle! Hvor er det rart at se rotter endeligt være hurtigere end skovelver griberne, det har vi jo vidst i mange år at de var!

HS: Og det var så det, videre til runde 2 hvor…

AOV: Men Hark, glemmer du ikke noget?

HS: Nej.

AOV: Vi mangler da rundens neglebidder!

HS: Nej.

AOV: Jo jo, den med Psycadelic 49 Orcs mod Young Guns! Spændende, spændende kamp, med kedelig afslutning! Vil du starte Hark?

HS: …

AOV: Er du ok Hark? Skal jeg tage den?

HS: Bah!

AOV: Øh… Okay. Nå men, mens min medvært henter vores gæst, kan jeg så fortælle at kampen starter med at sortorken SmackStab dræbes i første tur af menneskene, der hurtigt får bolden op på midten af banen og KOer et par sortorker mere. Big Fat Marty, klarer det flot hele halvlegen igennem, der dog byder på at bolden slås løs i tur i slutningen af halvlegen, og sikrer den ved at ligge zoner på. Det ligner at det bliver 0 – 0 ved halvleg, men så tryller menneskene: BFM dækker 2 orker op, 1 terninges slag får den første ork ned. 2 terningens slag får den anden ork ned. Bulldog Turner dodger til endzone parat til at gribe. Kasteren Sid Luckman dodger ud, samler bolden op og kaster den sikkert til Turner, der griber den, mens orkerne ser overraskede og lammede til. Anden halvleg gik bedre for orkerne dog. Imponerede af menneskenes kastespil, beslutter de sig at prøve det samme. De sender to gribere ned, der dækkes op af menneskene, men spilles fri til et overraskende kast, da Colon Kickback kaster til den frie blitzer som blitzer sig glad i mål. Sidst prøver menneskene at score på 2 ture, men det mislykkes, så kampen ender 1 – 1, med 1 – 1 i skader. Urg Yuk, har ikke fået nogen skill selv om han har gjort sig fortjent til det, men til gengæld har GRRR… fået vagt. Et fejlvalg ifølge Hark, der gerne så ham få mighty blow, eller catch. Ingen mennesker gjorde sig fortjent til skills.

HS: Så er jeg tilbage, han venter udenfor.

AOV: Så kan det være du skal præsentere… Ligaens Voldspsykopat!

HS: Hurra! Ja, det kan ikke overraske nogen at der i denne runde er 2 individer, der har gjort noget særligt for os alle sammen, nemlig tæskede elvere til døde. Efter denne rundes kampe, er der 2 der begge har 5 skader uddelt. Fra holdet Mutually Assured Destruction har Blitzeren Janos ”Catastrophe” von Neumann 3 BH og 2 SI til sit navn. Han er kun lige overgået af… Il Tempo Gigantes Emanuel ”Elfpopper” Desperados med sine 3 BH, 1 SI og 1 drab! Tillykke til rotten! Hvor er det flot!

AOV: Og så er der Ligaens Scoretrold! Denne særlige titel bæres af den der har scoret flest TD i ligaen, men desværre må denne titel deles af ikke mindre end 3 særlige monstre denne gang, nemlig Les Ramoneurs nummer 10 Chevalier de la cheminée, 49 Psycadelic Orc’s Blitzer nummer 6 GGRRRRR... og Rudolf "16 cylinder Turbo" Blodstrupmose fra Il Tempo Gigante. Alle har de scoret 2 TD, så ingen titel til nogen af dem i denne runde, men lad os holde øje med dem til næste gang!

HS: Så nu er det vist på tide at nå til forudsigelserne af næste rundes kampe, nemlig

Raider Nation vs. Les Ramoneurs de la Mort

Elfsgemeente Academici vs. Undergrundens Il Tempo Gigante

Sotek's Brødre vs. Loriens Muser

The Court of Kesteven vs. Mutually Assured Destruction

Young Guns vs. Les Chiens Andalous

Oversidder: 49 Psycadelic Orcs

og denne gang har vi fornøjelsen af at forudse kampene sammen med en ægte Blood Bowl spiller…

AOV: En sand stjerne, der har gennem sin korte karriere scorede ikke mindre end 4 TD på 9 kampe, og sikrede sig sit hold en finale plads ved sidste års BBL finale. Lad os alle sammen sige velkommen til…

ZZZWWOOIINK!!!

(Og andre typiske tidsrejselyde)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#18 07-03-2013 15:47

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Ugen der gik 3: Gathering of the Pack!

Så er det tid til fyrige fremsatte frejdigheder, søforklaringer, skaller, skuder og skamskudte skideballer! Endnu en gang er det tid til kreative kommentarer omkring kommende kabaler, med andre ord Blågårdens Star League Blood Bowl Turnering med undertegnede, stolt halvinge overlever, Alfred O. Verspiser (AOV) og kommende sortork stjerne Hark Spinesnapper (HS), her i Wonga-Donga Studios i det mørke… Wonga-Donga land!

HS: Jeps!

AOV: Siden sidst har vi haft et valg her i landet, og udfaldet var, som det har været før… Ingen ændring, at all!

HS: Som vi bedst kan lide det.

AOV: Men nu er det på tide at bruge tiden på et tidskrævende tidligere tabt tabernakkel, nemlig runden der gik for runde 3, der ser således ud:

Raider Nation        8 point  +6 skader  +2 TD

Mutually A.            7 point  +7 skader  +2 TD

Les Ramoneurs     7 point  -4 skader  +1 TD

Il Tempo Gigante  7 point  +6 skader  +1 TD

Loriens Muser        6 point  - 4 skader  - 1 TD

Psy. 49 Orcs            5 point  +1 skader  +1 TD  M

Young Guns            4 point  +0 skader  0 TD

Les Chiens               4 point  -1 skader  +2 TD

Sotek's Brødre       3 point  -4 skader  -5 TD   

Elfsgemeente A.   3 point  -5 skader  -1 TD  M

Court Kesteven        2 point  -1 skader  -1 TD  M

Total Runde TD: 17+

Total Runde Skader: 13+

HS: Hahahaha! Præcis som vi forudsagde i sidste show!

AOV: Ja det må du nok sige Hark, godt vi havde en rigtig stjerne med til at hjælpe os sidst!

HS: Og se de skader, nej det er smukt! Men hov, Alfred, der mangler da en kamp?

AOV: Ja vi mangler stadig resultatet fra kampen Young Guns og Les Chiens Andalous, de har altid været lidt langsomme. Til gengæld har vi fået en ny lille ting på stillingsoversigten, et lille M. Dem der har et sådant har siddet ude en runde, og har derfor helt naturligt lidt færre point end dem uden.

HS: Ahr! Det er derfor at dem i bunden har et M?

AOV: Nej Hark, de har bare spillet dårligt.

HS: Ok. Denne runde var endelig uden uafgjorte kampe! Godt gjort coaches, men med kun 13 rapporterede skader foreløbig kunne dette blive den mindst smadrende runde foreløbig! Lad os lige se på det:

Runde Total Skader/SI/KI

1    23/6/2

2    21/4/5

3    13+/1+/3+

AOV: Ja der er der godt nok plads til forbedring! Nu vi er i gang med ligegyldig statistik, så kan jeg fortælle at med hensyn til TD ser runderne således ud:

Runde    TD

1    17

2    17

3    17+

HS: Øh… Det ser ud som om at der scores 17 TD per runde. Så må man jo bare skynde sig at få scoret dem før vi løber tør. Ha! Det vil også sige at kampen Young Guns mod Les Chiens Andalous ender 0 – 0! Kedeligt!

AOV: Øh… Okay. Som vi snakkede om sidst så var der mange kampe i denne runde der virkelig gør turneringen spændende, ikke bare rundens Neglebidder Raider Nation mod Les Ramoneurs de la Mort, men ligeledes alle de kampe der placerede ikke mindre end 3 hold på 7 point!

HS: Og overraskende finder vi på andenpladsen Mutually Assured Destruction, et menneskehold!

AOV: En ting at ligge mærke til med de 3 hold er at den interne tie-breaker spiller en rolle her mellem Les Ramoneurs og Il Tempo Gigante, der ellers har flest skader.

HS: Jeps, men sikke mange skader både MAD og Il Tempo Gigante har sammen med Raider Nation! +6 og + 7 skader! Det bliver svært for andre hold at indhente! Og når jeg nu snakker om at indhente, så ser det ud til at der er et felt af hold der ligger sig i spidsen på 7 og 8 point.

AOV: Ja, med Loriens Muser der prøver at holde røven i vandskorpen og halter efter dem. Men underholdende nok er at se at ingen hold har vundet alle sine kampe. De med syv point har tabt en og vundet to, eller i MADs tilfælde spillet to uafgjort og vundet 1.

HS: Det vil også sige at meget kan ændre sig i ligaen endnu, der er trods alt 8 runder endnu!

AOV: Ja, lad os snakke om runden der gik, før vi får rundens gæst ind og snakke om næste rundes forudsigelser. Runde 3 startede med The Court of Kesteven mod Mutually Assured Destruction. En sejr på alle måder til menneskene der endte kampen 3 – 1!

HS: Og lavede 3 skader! Janos ’Catastrophe’ von Neumann er stadig med hvor det gælder! Desværre ved vi ikke hvad menneske ogren har fået…

AOV: …og heller ikke de to gribere, der begge har fået skill! Trænere, endnu en gang: SKRIV JERES SKILLS PÅ JERES ROSTER NÅR I FÅR DEM! Nå, til gengæld var den næste kamp spændende, Loriens Muser mod Sortek’s Brødre!

HS: Bah, frøer mod elvere… Eneste spændende var om Spartacuxl kunne få nakket nogle af hoppeelverne! Og det kunne han ikke! Bah!

AOV: Men denne kamp gav holdene mulighed for at komme op på fører holdene, vinderen ville ende med 5 eller 6 point, mens taberen ville ende med 4 eller 3 point. Loriens Muser spillede sig smukt igennem til en 3 – 2 sejr.

HS: Tja, det er også blevet sværere at få dem ned nu. Deres ene danseelver, Bariela, har fået strip boldt, to af deres linjeelvere har fået dodge, en block og en guard!

AOV: Og Kirsten har fået grib! Det går godt nok hurtigt med de elvere! Og de lavede to skader på frøerne. Den ene gribefrø fik for øvrigt dodge!

HS: Næste kamp var rundens Blodssprøjt, Il Tempo Gigante mod Elfsgemeente Academici! Sikke en fest! 3 skader på elverne, 2 af dem leveret af Emanuel ”Elfpopper” Desperados!

AOV: Og mens Emanuel tæskede, scorede Rudolph ”16 Cylinder Turbo” Blodstrupmose! Kampen endte 3 – 2 i et shootout af et opgør!

HS: Ja, men selv om jeg er glad for at det kun var elverne der fik tæsk, så er 3 i underkanten af hvad der skal gøres ved de der elvere per kamp. Nå men, Sofus Sorte Snog har fået sig vagt og endnu en linjerotte har fået wrestle.

AOV: Og så har Rudolf fået wrestle, mens Theo-risten-dor Fælgen har fået sig en ekstra arm! Meget spændende!

HS: Sidst men ikke mindst, rundens Neglebidder, Raider Nation mod Les Ramoneurs de la Mort.

AOV: Denne kamp gjorde udfaldet af runden, hvem der skulle ligge på første pladsen. For at gøre en lang historie kort, Raider Nation tævede som de plejer sig til en 2 – 1 sejr, med 4 – 1 i skader.

HS: Og nu ser det ud til at ikke mindre end 4 spillere skal have skill på Raider holdet! Samtidig har Les Ramoneurs kaste-rotte fået mere behændighed, en af hans slå-rotter Mighty Blow, og en gobbo har fået wrestle!

AOV: Meget, meget nice! Jeg glæder mig til at se det hold i aktion… Og så er det tid til at afsløre…

HS: Ligaens Voldspsykopat! En personlig favorit må jeg sige! På anden pladsen kommer der en upcoming star, nemlig Janos ”Catastrophe” von Neumann med 4/2/0… Nogle kalder ham nådig, andre svag, men han har ikke slået nogen ihjel endnu, på trods af hans høje skadesantal. På førstepladsen med 7 skader finder vi ingen ringere end Emanuel ”Elfpopper” Desperados, med 4/1/2! Ingen nåde der!

AOV: Og fra samme hold finder vi ligeledes Ligaens Scoretrold, nemlig Rudolf "16 cylinder Turbo" Blodstrupmose med hele 4 TD! Tillykke til træner Benni! Med sådanne talenter kan han næsten ikke tabe hvad?

HS: Kun til orkerne, Alfred, kun til orkerne.

AOV: Og nu er det tid til at invitere en af disse berømte spillere i studiet, nemlig Emanuel ”Elfpopper” Desperados! (EED) Velkommen!

EED: Ahihihihahahahihihi! Blå elver dø nu? Aiiihhh!!!!

HS: Jeps, blå elver dø altid!

EED: Hurrahahahahahahihihihihihihihi!

AOV: Seriøst, jeg vælger gæst næste gang.

EED: Hvad siger fede-elver tingest?

AOV: Vi er meget beærede over at have dig i studiet Emanuel! Sig mig hvad gør dig til den fantastisk frygtindgydende spiller du er i dag?

EED: Blitz! Hahahahahaha! Blitz, dræb! Mighty Blow!!!

HS: Nemlig!

AOV: Øh… Okay. Lad os se på næste uges kampe.

Loriens Muser vs. Psycadelic 49 Orcs

Young Guns vs. Sotek's Brødre

Elfsgemeente Academici vs. The Court of Kesteven

Undergrundens Il Tempo Gigante vs. Raider Nation

Mutually Assured Destruction vs. Les Chiens Andalous

Oversidder: Les Ramoneurs de la Mort

AOV: Mutually Assured Destruction mod Les Chiens Andalous, en kamp der kun kan blive spændende, både med hensyn til TD og skader. Hvem løber med sejren?

HS: Ingen tvivl, med dårlig rustning mod sig, Janos ”Catastrophe” der lugter blod og to gribere med skill vil MAD vinde kampen. Spørgsmålet er bare om der er nogen vikinger tilbage når MAD er færdige med dem. 4 – 2 i skader, 3 - 1 i TD.

EED: Ahahahaha… Janos? Janos slår aldrig ihjel! Ikke bange vikinger! I dør ikke… Før jeg får fat i jer! Hahahahahahahaha!

AOV: Øh… Okay. Jeg tror det bliver sværere end som så. Selv om den nyeste træner i ligaen har klaret sig umådeligt godt tror jeg træner Simon vil sætte en stopper for hans held. 2 – 1 til vikingerne, der desuden vinder skader 3 – 2!

HS: Når vi nu taler om det, så er der Sotek’s Brødre mod Young Guns. Indtil videre har jeg været lidt hård ved frøerne, men her tror jeg der er en kamp de kan vinde.

AOV: Jeg er enig. Med gribefrøernes behændighed, Spartacuxl uden borrito holdende et par linemen, og et tilpas agressivt spil, så burde frøerne kunne hive denne hjem. Måske bliver det deres store comeback?

EED: Frøer smager af mudder.

HS: Jeg tror det bliver 2 – 1 i frøernes favør, men skadesmæssigt kunne denne godt ende 2 – 1 til Young Guns. Hvad siger du Alfred?

AOV: Jeg tror den ender 2 – 0 til frøerne, med 1 – 1 i skader.

HS: Lige igen! Bah! Dårlig stil. En ting der ikke kommer til at ende lige er næste kamp, 49 Orcs mod Loriens Muser! En klar sejr der, måske 3 – 0 til orkerne, der samtidig lukker elverne ned 1 – 0.

AOV: Jeg ved det ikke helt, elverne ved hvad de laver. Jeg tror de hiver den hjem 2 – 1, med 2 – 1 i skader til orkerne.

EED: Spiser elverne orker?

HS:…

AOV: Øh…

HS: Det var da en grusom tanke. Det er som at spørge om osten spiser rotten.

EED: Warpstone oste spiser mange rotter! Hahahahahahahahahahihihihihhihihihihihihih….

AOV: Men under alle omstændigheder en spændende kamp, der kommer til at se en af disse to skubbet ned i point, og en op. Enten ender orkerne på 8 og elverne 7, eller også kommer den til at stå 9 mod 6. En meget spændende kamp!

HS: Men der er intet, der kommer til at sammenligne sig med rundens Blodssprøjt! De to hold der skal møde hinanden er holdet med ligaens Voldspsykopat…

EED: Warpstone til miiiiiig! Et drab, en bid, det siger træner! Hurrahihihihihihihihi…

HS: …Il Tempo Gigante og samt holdet med gennemsnitligt næstflest skader, nemlig Raider Nation! Hurra for en kamp, den glæder jeg mig til!

AOV: Ja, spørgsmålet er om træner Panduro kan tæske sig til en sejr som han plejer, eller om træner Benni…

EED: Beninihihihihihihihhihihihiiiiiiiiiiiii… Warpstone!

AOV: …kan bruge Ralph og Theo til at score, score, score mens Raider Nation forgæves tæsker videre. Jeg tror på Il Tempo Gigante leverer en 3 – 0 sejr, mens skaderne går til Raider Nation 3 – 2.

HS: Jeg tror begge trænere kan gøre det bedre! 4 – 4 i skader, 2 drab fra Raider Nation. Så regner jeg for øvrigt med at rotterne scorer til 2 – 0 hvis de overlever.

EED: Hurtig-rotte scorer, Emanuel dræber, Raider Nation bliver til rotteføde! Muahahahahahahahihihihihihi…

AOV: Jeg tror meget kommer til at afgøres af at træner Panduro ikke har valgt at give sine spillere skills. Det kan vise sig at blive fatalt! 2 gange block kommer ikke til at hjælpe så meget mod rotterne.

HS: Enig, og med både MB på en rotte, guard på en anden og med Emanuel på sin side, foruden scorerotterne tror jeg rotterne har størst fordel. Spørgsmålet er mest hvor smadret holdet er bagefter.

AOV: Ja en strategi som træner Panduro virker til at have taget til sig har været at smadre først og så vinde hvis han kan. Selvom han skulle gå derfra med et nederlag kan det vise sig at være vigtigt han satser på skaderne.

EED: Eh… Fede-elver skulle tage og holde kæft.

HS: Helt sikkert. Selvom Raider Nation ikke vinder skal de bare sørge for at Il Tempo Gigante går så smadrede derfra at de ikke kan vinde flere kampe foreløbigt. Det er det vi orker kalder, en langsigtet strategi!

EED: Nu nu nu nu nu nu skal I snakke om andet. Ikke slå på Il Tempo mere…. Videre til ugens Neglebidder, jajaja?

AOV: Ugens Neglebidder er en sand Battle of the Bottom! En nedadgående kurve, der ikke kan vendes. En king of the dungheap. Hvem lugter mest, The Court of Kesteven eller Elfsgemeente Academici? Elvernes kastespil møder vampyrernes kølige øjne. Taberen af denne kamp vil uværgerligt være udnævnt til bundskraber, mens vinderen stadig har en chance for at trække sig ud af sølet. Hvad siger du Hark?

HS: Med henholdsvis 2 point til vamperne og 3 til elverne bliver det svært for dem begge at nå op på ligaens førerhunde. Jeg tror at taberen vil få meget svært ved at tage førstepladsen i denne sæson.

AOV: Enig. Jeg tror elverne med deres hurtige griber Chen og deres kaster Ichaeri med stærk-arm, vil få let ved at score, med mindre vampyrerne får skadet dem… eller bruger deres hypnose på griberne.

EED: Jeg er sulten.

HS: Enig, jeg tror elverne bliver tvunget til at spille anderledes end de tidligere har gjort, hvilket giver vampyrerne en lille fordel i min bog. Desuden hjælper det altid at Lord Howe har fået et behændigheds boost, men til gengæld skal træner Troels G passe på ikke at gå for meget i nærkamp med elverne. Lad dem komme til ham, det er bedst.

AOV: Jeg spår en 2 – 1 sejr til vampyrerne, men det kommer til at afhænge af om træner Troels G kan lukke elvernes kastespil ned.

HS: Jeg er helt enig og tror at det kommer til at ende 2 – 2 i skader. Kedeligt, men så kan vi jo kun håbe alle skaderne bliver drab.

AOV: Og med det er vi nu ved vejs ende… Hov… Hvad er det du laver Emanuel?

EED: Fede-elver holde kæft! Nu er det spisetid. Hihihihihihihahahahhahahahahahihihihihi!

AOV: Arrgh! Lad være! Hjælp, Hark, Emanuel spiser mig! Avavavavavavav!

CLAP!

AOV: Wow Hark, du slog Emanuel i gulvet.

HS: Bah! Armor 8, hvor svært kan det være?

AOV: Og med disse vise ord slutter vi herfra, og husk, må det mest scorende hold vinde!

HS: Sludder!


"Frankie, make him gone..."

Offline

#19 07-03-2013 16:47

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Character_Desperados.jpg

Jeg kommer efter jer! Aiaiaiaiahhahhahhaa!11!!1

Offline

#20 08-03-2013 13:38

Andreas "Jakel"
Kasserer
Registered: 13-08-2011
Posts: 199

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Tak for fantastisk update på ligaen! Jeg ville overhoved ikke have styr på hvem der havde hvor mange point hvis det ikke var for dit fantastiske arbejde!


“Stories of imagination tend to upset those without one.”
― Terry Pratchett

Offline

#21 12-03-2013 10:57

Jesper
Experienced
Registered: 13-08-2011
Posts: 68

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Fedt med statistik på kampene og "indsights". Hark 4 President (af OBBL) ! Her er min lille forudsigelse:

Young Guns vs. Les Chiens Andalous: (Runde 3): Svært at afgøre da LCA ikke har valgt skills (fyy!). Young Guns har haft gode resultater mod ligaens pt. nr. 1 og 2, og er stille og roligt på vej mod en top-placering med et blødere kamp-program i sæsonens anden halvdel. Det bliver dog til første nederlag i øretævende Viking-sejr på 0-2, flot spillet Simon med alle de skader!

Young Guns vs. Sotek's Brødre: På trods af potentialet kan ’Guns ikke vinde en kamp! Frøerne gør det umulige muligt og tager deres første skalp. Young Guns er forvirrede over frøhop og kick. 1-2 til Sortek. Kom nu ind i kampen Cappendish! Du kan blive til så meget hvis du bare tror på det!

Elfsgemeente Academici vs. The Court of Kesteven (3-2): Tror på en tæt kamp, men elverne har et super matchup og stikker af til sidst. Der er så mange TDs i de elvere med seneste skills! Av for saaaatan, hvem stopper dem? Ikke Fedtegreverne fra Kesteven. Tillykke med sejren Siri!

Undergrundens Il Tempo Gigante vs. Raider Nation: Vinderen vinder turneringen. Nof Said! Raider Nation har en (uretfærdig) fordel i at de venter med at vælge skills, og mangler numre på spillerne. Tager de de rigtige skills tror jeg på en Raider sejr i en 2-1’er. Dette er Raiders’ eneste chance for at fange et rygene varmt rotte-hold. Begge er meget udviklede, og har lavet masser as Casualties. Det bliver stooooort!!!!! Tillykke til Panduro

Mutually Assured Destruction vs. Les Chiens Andalous (0-2) Både vikinger og MAD lærer lidt om Frenzy… 0-2 til LSA. Vælg nu skills guyz…

Offline

#22 12-03-2013 17:26

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Hvis du laver oversigterne som billeder og sætter dem ind, så er det nemmere at se hvad der står smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#23 13-03-2013 10:59

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Og velkommen til denne mellemrunde meddelelse, hvor vores fantastiske sponsorer, Games Wizards og Wolf Sports, har besluttet at præmiere Wonga Donga Studios med den nyeste teknologi, og dermed gøre livet lidt lettere for jeg selv, stolt halvingeoverlever Alfred O. Verspiser (AOV) og kommende stjerne Sortork Hark Spinesnapper (HS). Hark vil du præsentere fornyelserne?

HS: Om jeg vil. Herunder ser I et ægte STATBILLEDE. Med det nyeste af det nyeste, nemlig udregnede kampe vundne/uafgjorte/ tabte OG holdets relative værdi!

Runde3_zps26a8d0ee.jpg

AOV: Nu skal I ikke lade jer narre, holdets relative værdi er udregnet ud fra værdien i det pågældende øjeblik hvor udregningen har taget sted, og ud fra frigivne træner oplysninger, og som I ved lyver de så hurtigt som en snotling flyver i finalen. Til gengæld er de nyeste resultater kommet med, så vi kan se at Young Guns nu har fået sig 7 point, mens Les Chiens Andalous 'kun' har 5.

HS: Og og og vi har fået en af de der paradokstingester! Nemlig, rækkefølgen af følgende Il Tempo Gigante, med flere skader end de to andre, Les Ramoneurs de la Mort med vundet internt opgør over Il Tempo Gigante og Young Guns med flere skader end Les Ramoneurs... Uhh... Nu gør mit hovede ondt!

AOV: Ja, hehe så besluttede vi at den sidst færdiggjorte kamp endte nederst. Og bare rolig det kommer nok til at ændre sig næste runde.

HS: Av av av... Hov, trusselbrevet!

AOV: Det er sandt! Vi har allerede modtaget vores første fan mail, fra en 'anonym' fan, som mener hans besøg i Wonga Donga Studios er blevet misfortolket og udledt forkert til befolkningen. Han mener der er blevet gjort karaktermord på ham, og at vi vil få det betalt.

HS: Derfor har vi valgt at afspille tidligere ikke udgivede dele af interviewet med rotten. Her kommer fraklippene!

Xxxxrxxxxxx

HS: 'Biiip' er du sikker på du har godt af så meget Warpstone?

XXX: ...Warpstone!

HS: Er du afhængig af Warpstone?

XXX: ...Warpstone!...bliver til rotteføde!

HS: Er det træner Benni der tvinger jer til at spise warpstone?

XXX: ...det siger træner! ...Warpstone til miiiiiig! ...Beninihihihihihihihhihihihiiiiiiiiiiiii… Warpstone!

HS: Jamen kan du lide at spise warpstone?

XXX: ...Warpstone! ...smager af mudder.

HS: Det lyder ikke rart. Hvordan vil du beskrive dig selv?

XXX: Jeg er... Fede-elver...

XXxxxxxrrrxxxxx

AOV: Som vores lyttere nok kan forstå besluttede vi at klippe dette, og mere, fra, da det hverken er godt for holdet eller vores ukendte gæst her på showet.

HS: Desuden skal vi gøre opmærksom på at et hvilket som helst hold, eller spillere der laver skade på Alfred eller jeg, vil blive udelukket fra denne sæsons kampe, samt blive sagsøgt af Wolf Sports og Games Wizards.

AOV: Og det var vidst alt for denne gang! Husk, må det mest scorende hold vinde!

HS: Sludder!

Last edited by Lord Manhammer (14-03-2013 11:37)


"Frankie, make him gone..."

Offline

#24 13-03-2013 11:55

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Teknologien er tydeligvis for svær at håndtere for en halfling og en ork.


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#25 13-03-2013 12:54

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: BSL - med Alfred O. Verspiser og Hark Spinesnapper

Direkte fra pressekontoret hos Il Tempo Gigante:
doping_arm.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB