You are not logged in.
Hep hep. Helt sikkert tak for en dejlig turnering, der både bød på følelser af overraskelse og den evige terningsfrustration. Alt hvad BB byder på
Tillykke til Andreas og hans pest! en fortjent vinder!
Håber at Totter starter fast i ligaen. En god start og så har vi os fået en spiller i ligaen, som følge af rookieturneringen, hehe.
Helt sikkert - bliver jo praktisk talt nødt til at fortsætte efter så sindssyg en kamp!! Det var vist den helt perfekte balance mellem rookie moves og crazy held
Stadig lidt trist din blitzer slog det skull - havde altså gerne set dig vinde det show down, når nu jeg alligevel skulle videre. Det tog mig mange drinks før jeg glemte
blood bowl igen den aften Tak for en rigtig god turnering!
Benni wrote:Hep hep. Helt sikkert tak for en dejlig turnering, der både bød på følelser af overraskelse og den evige terningsfrustration. Alt hvad BB byder på
Tillykke til Andreas og hans pest! en fortjent vinder!
Håber at Totter starter fast i ligaen. En god start og så har vi os fået en spiller i ligaen, som følge af rookieturneringen, hehe.
Helt sikkert - bliver jo praktisk talt nødt til at fortsætte efter så sindssyg en kamp!! Det var vist den helt perfekte balance mellem rookie moves og crazy held
Stadig lidt trist din blitzer slog det skull - havde altså gerne set dig vinde det show down, når nu jeg alligevel skulle videre. Det tog mig mange drinks før jeg glemte
blood bowl igen den aften Tak for en rigtig god turnering!
Det tager altid mange drinks at glemme en BB kamp
In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!
"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG
Finalen endte som en finale bør, med et Samurai Showdown mellem Lord Manhammer (Berksburg Blue Scribes) og Halastis.
Hey wait a minute!
Lord Manhammer spiller for 'Les Paladins de la Quenelles' som holdets første-blitzer! Og jeg er forholdsvis sikker på jeg ikke har været involveret i nogle Samurai Showdown denne weekened... Tror jeg.
Nuvel, stort tillykke til Andreas, velfortjent Nulle Sejr og sejt at se et nulle hold rykke andre rundt. Hvad stillede Benni op med, og ligger I ikke jeres nye hold op enten på OBBLM eller dropbox?
Knuzzer,
Lord Manhammer
Propaganda Minister i Eksil
"Frankie, make him gone..."
Jeg spillede mit nye DE hold, Blågården Skarprettere, og måtte se mig forvist til en samlet 2. plads efter Totter lærte mig, hvordan man gør
Nej anders der tager du fejl, Lord Manhammer deltog i hele to samurai showdowns den aften, den ene værende finalen hvor han tragisk nok gik i gulvet og gav sejeren til pappa nulle, og den anden mod Troels ulv fra smertens skur som han effektivt rev ned til grunden.
og ja han er selvfølgelig holdets første blitzer
Never tell me the odds! - Han Solo
He, så prøv at tjekke vores nye BB Liga hjemmeside, hvor du finder ham på holdet over alle hold... Aha!
fløjens handskener smidt, så må vi jo bare afgøre det mellem julog nytår! it is on!
Never tell me the odds! - Han Solo
It has since been named the 'Doom of the False Lord Manhammer', a match that not only shook the stadium, but the world itself!
If only they had foreseen the consequences of their arrogance...
It is on!
Last edited by Lord Manhammer (20-09-2012 10:43)