Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#51 16-09-2012 20:22

Totter
Experienced
Registered: 17-01-2012
Posts: 71

Re: Sommertunering

Benni wrote:

Hep hep. Helt sikkert tak for en dejlig turnering, der både bød på følelser af overraskelse og den evige terningsfrustration. Alt hvad BB byder på big_smile

Tillykke til Andreas og hans pest! en fortjent vinder!

Håber at Totter starter fast i ligaen. En god start og så har vi os fået en spiller i ligaen, som følge af rookieturneringen, hehe.

Helt sikkert - bliver jo praktisk talt nødt til at fortsætte efter så sindssyg en kamp!! Det var vist den helt perfekte balance mellem rookie moves og crazy held smile
Stadig lidt trist din blitzer slog det skull - havde altså gerne set dig vinde det show down, når nu jeg alligevel skulle videre. Det tog mig mange drinks før jeg glemte
blood bowl igen den aften wink Tak for en rigtig god turnering!

Offline

#52 16-09-2012 20:24

aermet69
Admin
Registered: 10-08-2011
Posts: 1,160

Re: Sommertunering

Totter wrote:
Benni wrote:

Hep hep. Helt sikkert tak for en dejlig turnering, der både bød på følelser af overraskelse og den evige terningsfrustration. Alt hvad BB byder på big_smile

Tillykke til Andreas og hans pest! en fortjent vinder!

Håber at Totter starter fast i ligaen. En god start og så har vi os fået en spiller i ligaen, som følge af rookieturneringen, hehe.

Helt sikkert - bliver jo praktisk talt nødt til at fortsætte efter så sindssyg en kamp!! Det var vist den helt perfekte balance mellem rookie moves og crazy held smile
Stadig lidt trist din blitzer slog det skull - havde altså gerne set dig vinde det show down, når nu jeg alligevel skulle videre. Det tog mig mange drinks før jeg glemte
blood bowl igen den aften wink Tak for en rigtig god turnering!

Det tager altid mange drinks at glemme en BB kamp big_smile


In the grim darkness of the far future there is only... N'orr!

"...the stories we’ve told, and plan to tell, of Twilight Imperium." ~CTP, FFG

Offline

#53 19-09-2012 11:30

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Sommertunering

aermet69 wrote:

Finalen endte som en finale bør, med et Samurai Showdown mellem Lord Manhammer (Berksburg Blue Scribes) og Halastis.

Hey wait a minute!

Lord Manhammer spiller for 'Les Paladins de la Quenelles' som holdets første-blitzer! Og jeg er forholdsvis sikker på jeg ikke har været involveret i nogle Samurai Showdown denne weekened... Tror jeg.

Nuvel, stort tillykke til Andreas, velfortjent Nulle Sejr og sejt at se et nulle hold rykke andre rundt. Hvad stillede Benni op med, og ligger I ikke jeres nye hold op enten på OBBLM eller dropbox?

Knuzzer,
Lord Manhammer
Propaganda Minister i Eksil


"Frankie, make him gone..."

Offline

#54 19-09-2012 15:58

Benni
Star Player
Registered: 13-08-2011
Posts: 641

Re: Sommertunering

Jeg spillede mit nye DE hold, Blågården Skarprettere, og måtte se mig forvist til en samlet 2. plads efter Totter lærte mig, hvordan man gør wink

Offline

#55 19-09-2012 16:20

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Sommertunering

Nej anders der tager du fejl, Lord Manhammer deltog i hele to samurai showdowns den aften, den ene værende finalen hvor han tragisk nok gik i gulvet og gav sejeren til pappa nulle, og den anden mod Troels ulv fra smertens skur som han effektivt rev ned til grunden.
og ja han er selvfølgelig holdets første blitzer


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#56 19-09-2012 16:58

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Sommertunering

He, så prøv at tjekke vores nye BB Liga hjemmeside, hvor du finder ham på holdet over alle hold... Aha!


"Frankie, make him gone..."

Offline

#57 20-09-2012 00:08

Troels G
Emerging Star
Registered: 14-08-2011
Posts: 359

Re: Sommertunering

fløjens handskener smidt, så må vi jo bare afgøre det mellem julog nytår! it is on!


Never tell me the odds! - Han Solo

Offline

#58 20-09-2012 10:40

Lord Manhammer
Propagandaminister
From: The Bermuda Triangle
Registered: 16-08-2011
Posts: 757
Website

Re: Sommertunering

It has since been named the 'Doom of the False Lord Manhammer', a match that not only shook the stadium, but the world itself!

If only they had foreseen the consequences of their arrogance...

It is on!

Last edited by Lord Manhammer (20-09-2012 10:43)


"Frankie, make him gone..."

Offline

Board footer

Powered by FluxBB