Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#651 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 28-09-2013 13:21

Det kan det sagtens (det burde det ihvertfald), men der var allerede et hold der hed Caldors Kæmper wink

#652 Re: Alt om Blood Bowl » Mermaid Blood Bowl Cup 2013 » 26-09-2013 10:27

Ellers må du som altid gerne sove hos mig Anders smile

#653 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 24-09-2013 14:06

Det er tilfældigt at de mødes, eller også er der et eller andet system i det, som jeg ikke kan gennemskue - begge dele leder til det samme smile

Bagmanden er en travl herre.

#656 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 23-09-2013 14:59

Det er måske desuden værd at bemærke for de nye teams at de generelt skal spille mod TV 1300-1500 i starten, det kan man jo tænke med ind når man laver sit roster i forhold til inducements.

#658 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 23-09-2013 11:13

big_smile

Fedt at det endelig er lykkedes Jesper, du bliver savnet!

#659 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League - Sæson 2: Round 4 Stilling » 18-09-2013 15:25

Kristoffer, hvis du gerne stadig vil være med så send mig en mail på: cajo[AT]ruc[DOT]dk, så laver jeg en coach profil til dig, og sender et login.

#661 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 2: Ændringer og info » 18-09-2013 15:09

* * *

OK folkens, efter at have rodet lidt med tingene virker det! smile Vi kan nu igen oprette coaches der kan oprette hold!

Lad os få den liga til at rulle med dem samme!!!


* * *

http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … php?id=382

Tjek ind her. Vi starter ligaen d. 24 spetember. Man har således til på søndag til at have sit hold oprettet og tilmeldt i overstående links tråd!

#662 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 2: Ændringer og info » 18-09-2013 14:55

Der er ikke nogen definitivt tilmeldte hold, det tætteste kommer Panduros liste i den anden tråd.

#663 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 2: Ændringer og info » 18-09-2013 10:53

OBS: Det var officielt start dato igår. Men da vores site ikke er helt klar endnu, skyder vi det en anelse. Håber at alt bliver klar i løbet af næste uge.

Panduro: Vi arbejder lige nu på en nødløsning med obblm, men du må gerne holde kontakten med Aros.

#664 Re: Nyheder! » Viking-con » 15-09-2013 09:52

Jep det er pt i hvile.

#665 Re: Alt om Blood Bowl » Mermaid Blood Bowl Cup 2013 » 15-09-2013 09:51

Lord Manhammer wrote:

Svar til Andreas fra arrangørerne:

Ingen Wizard. Ingen kort. Bribes og Chef skal på Roster. Ingen Stars. Man "inducer", på roster KUN hvis man spiller Goblin eller Halfling.


Det svar som Anders har fået siger noget andet...

#666 Re: BB Hobby & Downloads » En lille afstemning... » 14-09-2013 08:35

Benni wrote:

Rent figurmæssigt, synes jeg klart Norse holdet er fedest, men umiddelbart mangler du mest noget AG4 i din roster-stald, så... Jeg ville tænke i tema og vælge det hold, der kan bære det.

fx bliver mit næste projekt muligvis et elverprojekt, fordi jeg vildt godt kunne tænke mig at basere et hold på Voodoo mytologi, og det synes jeg passer bedst til et elverhold af en art smile

WOODoo Elves?? wink

#667 Re: BB Hobby & Downloads » En lille afstemning... » 13-09-2013 11:52

Elf! Elf! Elf!

smile

Har også kigget på BS nye hold, mest fordi catcherne ville passe rigtig godt ind i mit HE hold. Men klart Elfs, og så skal temaet være sort og lyserød!

#668 Re: Alt om Blood Bowl » Mermaid Blood Bowl Cup 2013 » 12-09-2013 09:07

Andreas: Jeg skal sku gerne smide dit træ på en base hvis det er det det kommer an på! smile

#670 Re: BB Hobby & Downloads » Maledag den 14. september » 09-09-2013 22:55

Fedt. Det kunne være hyggeren Benni!

#672 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 2: Ændringer og info » 03-09-2013 10:23

Det er muligt at det ikke var tydeligt i det skrevne, men Daniels tolkning er den jeg ville have gennemført, hvis der havde været point lighed. Dette lægger mere vægt på det interne opgør, end på den næste tiebreaker. Det synes jeg personligt er fint, og ihvertfald synes jeg det er fjollet hvis man så kan vinde på sin tiebreaker to gange... Jeg er klar over at ihvertfald Benni har luftet lidt utilfredshed med 'internt opgør' breakeren, men jeg kan nu godt lide den, da den gør den enkelte kamp mere vigtig og på denne måde synes jeg netop man selv har mere kontrol over sin tiebreaker end ved blot at kigge på cas eller td eller samlet eller hvad det nu måtte være. Med internt opgør, kommer man generelt til at ligge over dem man har vundet over hvis man ellers har klaret sig lige godt.

Bottom line: Daniels fortolkning er den samme som kommisærens fortolkning. Kun hvis det på ingen måde kan afgøres med internt opgør går man videre (dvs. at alle har vundet over en og tabt til en anden etc.).

#674 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 2: Ændringer og info » 31-08-2013 12:20

Benni, det er i dødvandet af manglende nyt fra Hark og Alfred. wink

#675 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 2: Ændringer og info » 28-08-2013 18:48

Bare lige for at der ikke opstår forvirring, så var ideen om at man skulle trække sig tilbage som vinder en joke på anders' forslag, og Capendish er på ingen måde tvunget til at trække Young Guns uanset om vi senere hen bliver enige om et cap eller ej.

Board footer

Powered by FluxBB