You are not logged in.
Det kan det sagtens (det burde det ihvertfald), men der var allerede et hold der hed Caldors Kæmper ![]()
Ellers må du som altid gerne sove hos mig Anders ![]()
Det er tilfældigt at de mødes, eller også er der et eller andet system i det, som jeg ikke kan gennemskue - begge dele leder til det samme ![]()
Bagmanden er en travl herre.
Jep. Han er også med.
Turneringsplanen er oppe:
Det er måske desuden værd at bemærke for de nye teams at de generelt skal spille mod TV 1300-1500 i starten, det kan man jo tænke med ind når man laver sit roster i forhold til inducements.
http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … .php?id=16
Til det forum der omhandler sitet.
http://bloodbowl.xn--brtspilsklub-7cb.dk/
Link til sitet.
![]()
Fedt at det endelig er lykkedes Jesper, du bliver savnet!
Kristoffer, hvis du gerne stadig vil være med så send mig en mail på: cajo[AT]ruc[DOT]dk, så laver jeg en coach profil til dig, og sender et login.
Tjek disse to links for info:
Tilmelding af hold:
http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … php?id=382
Info om liga:
http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … id=385&p=1
Vh,
Jeres kommisær.
* * *
OK folkens, efter at have rodet lidt med tingene virker det!
Vi kan nu igen oprette coaches der kan oprette hold!
Lad os få den liga til at rulle med dem samme!!!
* * *
http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … php?id=382
Tjek ind her. Vi starter ligaen d. 24 spetember. Man har således til på søndag til at have sit hold oprettet og tilmeldt i overstående links tråd!
Der er ikke nogen definitivt tilmeldte hold, det tætteste kommer Panduros liste i den anden tråd.
OBS: Det var officielt start dato igår. Men da vores site ikke er helt klar endnu, skyder vi det en anelse. Håber at alt bliver klar i løbet af næste uge.
Panduro: Vi arbejder lige nu på en nødløsning med obblm, men du må gerne holde kontakten med Aros.
Jep det er pt i hvile.
Svar til Andreas fra arrangørerne:
Ingen Wizard. Ingen kort. Bribes og Chef skal på Roster. Ingen Stars. Man "inducer", på roster KUN hvis man spiller Goblin eller Halfling.
Det svar som Anders har fået siger noget andet...
Rent figurmæssigt, synes jeg klart Norse holdet er fedest, men umiddelbart mangler du mest noget AG4 i din roster-stald, så... Jeg ville tænke i tema og vælge det hold, der kan bære det.
fx bliver mit næste projekt muligvis et elverprojekt, fordi jeg vildt godt kunne tænke mig at basere et hold på Voodoo mytologi, og det synes jeg passer bedst til et elverhold af en art
WOODoo Elves?? ![]()
Elf! Elf! Elf!
![]()
Har også kigget på BS nye hold, mest fordi catcherne ville passe rigtig godt ind i mit HE hold. Men klart Elfs, og så skal temaet være sort og lyserød!
Andreas: Jeg skal sku gerne smide dit træ på en base hvis det er det det kommer an på! ![]()
Er på fyn.
Fedt. Det kunne være hyggeren Benni!
Tjek. Jeg er klar ![]()
Det er muligt at det ikke var tydeligt i det skrevne, men Daniels tolkning er den jeg ville have gennemført, hvis der havde været point lighed. Dette lægger mere vægt på det interne opgør, end på den næste tiebreaker. Det synes jeg personligt er fint, og ihvertfald synes jeg det er fjollet hvis man så kan vinde på sin tiebreaker to gange... Jeg er klar over at ihvertfald Benni har luftet lidt utilfredshed med 'internt opgør' breakeren, men jeg kan nu godt lide den, da den gør den enkelte kamp mere vigtig og på denne måde synes jeg netop man selv har mere kontrol over sin tiebreaker end ved blot at kigge på cas eller td eller samlet eller hvad det nu måtte være. Med internt opgør, kommer man generelt til at ligge over dem man har vundet over hvis man ellers har klaret sig lige godt.
Bottom line: Daniels fortolkning er den samme som kommisærens fortolkning. Kun hvis det på ingen måde kan afgøres med internt opgør går man videre (dvs. at alle har vundet over en og tabt til en anden etc.).
Jeg har barn denne måned. ![]()
Benni, det er i dødvandet af manglende nyt fra Hark og Alfred. ![]()
Bare lige for at der ikke opstår forvirring, så var ideen om at man skulle trække sig tilbage som vinder en joke på anders' forslag, og Capendish er på ingen måde tvunget til at trække Young Guns uanset om vi senere hen bliver enige om et cap eller ej.