Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#502 Re: Alt om bræt » Doomtown Turneringer » 02-03-2015 16:49

Lækker artikel. Absolut værd at holde fast i de principper der er fremlagt.

#503 Re: Alt om Blood Bowl » en søndag i Bagsværd... » 16-02-2015 10:58

Jeg kan desværre ikke før efter d. 8. marts, med mindre du også sørger for barnepasning smile

#506 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 3: Tilmelding, Regler og alt andet » 26-01-2015 10:26

Panduro wrote:

Nogen som har kasper Ns nr.?

http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … php?id=425

Der hvor det er mest logisk at kigge efter det wink

#507 Re: BB Arkiv » BSL Sæson 3: Tilmelding, Regler og alt andet » 26-01-2015 10:25

OOB vs. LRdlM har lavet en aftale med mig. Det er der styr på.

#508 Re: Løst og fast » Skal vi have en inside man/woman? » 24-01-2015 16:05

Det ville da være najs at have igen. smile Kunne godt finde på at søge den.

#509 Re: Alt om bræt » Doomtown Turneringer » 21-01-2015 19:12

Nej det behøver man ikke. Jeg er dårlig til poker smile

Det hjælper hvis man kan huske de der hænder i hovedet og hvordan de er rangeret, men ellers er der masser af hand-rank charts.

Ud over hvordan det tematisk er udformet, så har det egentligt ikke meget med poker at gøre.

#510 Re: Alt om bræt » Doomtown Turneringer » 21-01-2015 01:22

Før d. 20. februar. Eller i marts smile

#511 Re: Alt om Blood Bowl » Blågaarden til Worldcup » 14-01-2015 12:14

Eller BBK haler i kan spænde om livet?

#512 Re: Android: Netrunner » Nordic Championships » 14-01-2015 12:14

Hvis det bliver en realitet, skal jeg gerne være TO på Netrunner delen.

#513 Android: Netrunner » Netrunner Liga V2 » 25-12-2014 16:31

aermet69
Replies: 6

Samme koncept som sidst. Mere eller mindre. Bare længere tid, og med en turnering til sidst smile

Datoer

Januar (d. 6.)
Casper 3
Daniel 0
Harris 2
Pelle 2
Siri 3

Februar (d. 3.)
Casper 7
Daniel 1
Harris 4
Pelle 3

Siri 3

Marts (d. 3.)
Casper 10
Daniel 3

Harris 4
Pelle 6
Siri 3

Bonus Draft (d. 31/3)
Casper 11
Daniel 3
Harris 5
Pelle 7
Siri 5

April (d. 7.)
Casper 14
Daniel 4

Harris 5
Pelle 7
Siri 7

Maj (d. 5.)
Casper 16
Daniel 5

Harris 5
Pelle 9
Siri 10

Juni (d. 2.)


L00t er på vej, så jeg ved endnu ikke helt hvad det er, ud over at være det samme som sidst, men med andet art.

#514 Re: Alt om bræt » Doomtown Turnering 28 Dec. » 17-12-2014 19:37

jeg regner stadig med at komme smile måske bliver jeg nødt til at proxy 4x Unprepared til mit deck wink

#516 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, starter i september! » 08-12-2014 13:22

Ja det er en god ide. Det er måske meget smart bare at fortsætte, og så skaffe loot hen ad vejen, så vi ikke glemmer at spille smile Lad os sige det.

Hvis man har billeder liggende i f.eks. photobucket eller lign. kan man ihvertfald vise dem, tror ikke man kan uploade direkte til forummet.

#517 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, starter i september! » 08-12-2014 10:59

Lækkert. Jeg fik aldrig gjort noget ved det... obviously smile

Men ja, lad os gøre det igen. Desværre har jeg været for langsom på aftrækkeren, så det næste tournament kit får vi ikke, og må nok derfor vente til engang i foråret/sommeren før der igen er noget. Men måske vi kan skaffe os noget andet. F.eks. kunne man jo købe et par draft packs og så efter samme princip vælge et kort.

#520 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, starter i september! » 03-12-2014 16:05

Så er den sidste opdating fra december oppe. Hurra til alle! Det var fedt med noget 'lidt mere' organiseret netrunner spil, men stadig på et dejligt venskabeligt plan smile

Vi snakkede om, til næste omgang, at inkludere en lille afslutningsturnering så hvis man har misset en gang eller to, har man stadig en chance for at rage nogle point til sig til sidst.

Der går nok lidt tid før næste omgang, da jeg ikke fik bestilt det sidste tournament kit så vi må nok vente til næste omgang... jeg prøver lige at snakke med Fantask en af dagene om der er mulighed for at bestille et eller andet loot smile

#521 Re: Alt om bræt » Start Up Super Blood Bowl og andre Spil Dag » 25-11-2014 12:16

Kan være Joelina og jeg kigger forbi med Spøgelsestrappen smile

#522 Re: Nyheder! » Doomtown Turnering og Demonstration! » 23-11-2014 11:18

11.30-16 ifølge Faraos kalender hvis det er turneringen du tænker på smile

#523 Re: Nyheder! » Doomtown Turnering og Demonstration! » 22-11-2014 13:15

Mon ikke man bare møder op. Det har jeg da gjort til Netrunner.

#525 Re: Nyheder! » Doomtown Turnering og Demonstration! » 20-11-2014 20:18

Kom lige i tanke om at jeg 'måske' skal spille starwars den onsdag, kommer lidt an på hvad de andre finder ud af med at rykke dage og sådan, men hvis det ikke spænder ben er din trofaste patronbælteholder ved dine side.

Board footer

Powered by FluxBB