You are not logged in.
Det har jeg ikke magt til ![]()
Lækker artikel. Absolut værd at holde fast i de principper der er fremlagt.
Jeg kan desværre ikke før efter d. 8. marts, med mindre du også sørger for barnepasning ![]()
Super. Velkommen hjem ![]()
Som sagt er jeg frisk ![]()
Nogen som har kasper Ns nr.?
http://forum.xn--brtspilsklub-7cb.dk/vi … php?id=425
Der hvor det er mest logisk at kigge efter det ![]()
OOB vs. LRdlM har lavet en aftale med mig. Det er der styr på.
Det ville da være najs at have igen.
Kunne godt finde på at søge den.
Nej det behøver man ikke. Jeg er dårlig til poker ![]()
Det hjælper hvis man kan huske de der hænder i hovedet og hvordan de er rangeret, men ellers er der masser af hand-rank charts.
Ud over hvordan det tematisk er udformet, så har det egentligt ikke meget med poker at gøre.
Før d. 20. februar. Eller i marts ![]()
Eller BBK haler i kan spænde om livet?
Hvis det bliver en realitet, skal jeg gerne være TO på Netrunner delen.
Samme koncept som sidst. Mere eller mindre. Bare længere tid, og med en turnering til sidst ![]()
Datoer
Januar (d. 6.)
Casper 3
Daniel 0
Harris 2
Pelle 2
Siri 3
Februar (d. 3.)
Casper 7
Daniel 1
Harris 4
Pelle 3
Siri 3
Marts (d. 3.)
Casper 10
Daniel 3
Harris 4
Pelle 6
Siri 3
Bonus Draft (d. 31/3)
Casper 11
Daniel 3
Harris 5
Pelle 7
Siri 5
April (d. 7.)
Casper 14
Daniel 4
Harris 5
Pelle 7
Siri 7
Maj (d. 5.)
Casper 16
Daniel 5
Harris 5
Pelle 9
Siri 10
Juni (d. 2.)
L00t er på vej, så jeg ved endnu ikke helt hvad det er, ud over at være det samme som sidst, men med andet art.
jeg regner stadig med at komme
måske bliver jeg nødt til at proxy 4x Unprepared til mit deck ![]()
Kommer du? ![]()
Ja det er en god ide. Det er måske meget smart bare at fortsætte, og så skaffe loot hen ad vejen, så vi ikke glemmer at spille
Lad os sige det.
Hvis man har billeder liggende i f.eks. photobucket eller lign. kan man ihvertfald vise dem, tror ikke man kan uploade direkte til forummet.
Lækkert. Jeg fik aldrig gjort noget ved det... obviously ![]()
Men ja, lad os gøre det igen. Desværre har jeg været for langsom på aftrækkeren, så det næste tournament kit får vi ikke, og må nok derfor vente til engang i foråret/sommeren før der igen er noget. Men måske vi kan skaffe os noget andet. F.eks. kunne man jo købe et par draft packs og så efter samme princip vælge et kort.
Ok. Good to know.
Er der tale om et kirkegårdsshowdown!? ![]()
Så er den sidste opdating fra december oppe. Hurra til alle! Det var fedt med noget 'lidt mere' organiseret netrunner spil, men stadig på et dejligt venskabeligt plan ![]()
Vi snakkede om, til næste omgang, at inkludere en lille afslutningsturnering så hvis man har misset en gang eller to, har man stadig en chance for at rage nogle point til sig til sidst.
Der går nok lidt tid før næste omgang, da jeg ikke fik bestilt det sidste tournament kit så vi må nok vente til næste omgang... jeg prøver lige at snakke med Fantask en af dagene om der er mulighed for at bestille et eller andet loot ![]()
Kan være Joelina og jeg kigger forbi med Spøgelsestrappen ![]()
11.30-16 ifølge Faraos kalender hvis det er turneringen du tænker på ![]()
Mon ikke man bare møder op. Det har jeg da gjort til Netrunner.
Så er programmet oppe!
Kom lige i tanke om at jeg 'måske' skal spille starwars den onsdag, kommer lidt an på hvad de andre finder ud af med at rykke dage og sådan, men hvis det ikke spænder ben er din trofaste patronbælteholder ved dine side.