You are not logged in.
Øh, fuck. Min sagsbehandler har tilmeldt mig sådan en jobklub, og det er netop (bl.a.) d. 22 dec. 12-15 ![]()
Jeg vil gerne prøve det! Det lød som om det var sjovt ![]()
Tjek.
Uha, så er det jo dødt løb mellem jer.
Opdateret med december resultater og liste over klaret achievements ![]()
Hej Lime, jeg ved ikke om du var forbi igår. Det var lidt kaotisk da der åbenbart også var julearrangement, så vi sad nede i et lille mødelokale istedet for cafeen. Håber at se dig en anden gang!
Bugge og Troels i finalen. Ved ikke hvornår de spiller den.
Jeg ved ikke om der bliver en fast liga efterfølgende. Lige pt. gider jeg ikke organisere det, men hvis andre gider vil jeg gerne spille. Der har været snak om forskellige alternative løsninger: En åben liga som vi har haft før. En resurrection liga hvor vi spiller med turneringsregler.
De fortsætter i HBs hovedstad:
http://jediwars.com/game/SquadBuilder
Den er lækker med billeder etc. men mangler stadig lidt funktionalitet her og der. Man kan dog gemme sine squads.
Den her er ikke så flash, men man kan søge på traits i Command Cards, hvilket gør det meget nemmere. Man kan dog ikke 'rigtig' gemme sine squads.
Edit: Tilgengæld kan man, efter at have gemt den, bruge linket der kommet til at vise den i ren text og copy/paste ind i et text dokument så man har listen der.
Puha, jeg vidste det ikke selv men det blev tydeligt at min nørd-faktor var faldet lidt, så måtte lige bruge en times tid på den ![]()
Fedt. Velkommen. Tror Pelle har sagt det hele.
Er der nogen der ved om man kan lave sin egen ressurrection league på fumbbl? Og hvordan, hvis ja?
Så er der opdateret med den forfærdelige november runde!
Velkommen til Mikkel og Mikael!
Ja Dirty Deeds kunne jeg nok godt finde på at købe for at kunne lave et heste deck.
Store Championship kits er ikke noget vi almindeligvis får. Jeg ved ikke om vi kan, idet vi jo ikke rigtig holder et store championship. Jeg har bestilt det næste liga kit dog, med Ice Wall og Corroder.
Ja, vi plejer at spille med at kortene er legal når du har fået nallerne i dem. Det behøver ikke først være når de er i fantask.
Yay!!!!!
Tror sku jeg hænger vores Netrunner liga plakat op, hvis det er fint? Og jeg husker det på tirsdag ![]()
Fedt! De ser fede ud. Ærgeligt at man ikke lidt bedre kan se igennem "glasset", så måske nogle brætspilsklubplakater eller andre nørd plakater skulle hænge på dem?
Yes. 3. November er den næste Netrunner dag!
https://www.fantasyflightgames.com/en/n … f-android/
Fuck Yeah!
Lige hvad vi har ventet på, uden at vide det. Tag den, Doomtown! ![]()
Jeg er tilbøjelig til at være enig, nu hvor der er flere overlap. Men det er jo også vigtigt her, ikke kun at tænke på dem der spiller henholdsvis ANR og/eller DTR. Det er tydeligt at mærke, at der er færre andre i klubben de to dage, idet det kan være sværre at finde nogen at spille med, fordi mange er optaget af ligaer (ligesom da vi spillede rigtig meget BB). Det er jo skidt hvis det at have ANR og DTR ligaer på to forskellige dage i klubben, betyder at halvdelen af klubaftenerne gider folk ikke komme, hvis ikke de har en fast aftale med nogen. Men det er da ikke nogen nem beslutning.
Så er oktober oppe. Troels og Pelle ligger sig skarpt i spidsen.
De ku lave en Montreal Exp -1 ![]()
Fedt! Jeg er på arbejde vil jeg tro, og er i tyskland i weekenden så der går lidt før jeg rigtig kan give en hånd med, men ellers er jeg frisk på at lave noget på skabet!