Blågårdens Brætspilsklubs Forum

Where everybody knows your game

You are not logged in.

#351 Re: Android: Netrunner » Jule cube draft » 03-12-2015 20:37

Øh, fuck. Min sagsbehandler har tilmeldt mig sådan en jobklub, og det er netop (bl.a.) d. 22 dec. 12-15 sad

#352 Re: Find spillere » Blood Rage tirsdag d. 8/12 » 03-12-2015 15:21

Jeg vil gerne prøve det! Det lød som om det var sjovt smile

#355 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 02-12-2015 11:46

Opdateret med december resultater og liste over klaret achievements smile

#356 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 02-12-2015 11:41

Hej Lime, jeg ved ikke om du var forbi igår. Det var lidt kaotisk da der åbenbart også var julearrangement, så vi sad nede i et lille mødelokale istedet for cafeen. Håber at se dig en anden gang!

#357 Re: BB Arkiv » Blågaardens Star League: Playoffs » 30-11-2015 15:15

Bugge og Troels i finalen. Ved ikke hvornår de spiller den.

Jeg ved ikke om der bliver en fast liga efterfølgende. Lige pt. gider jeg ikke organisere det, men hvis andre gider vil jeg gerne spille. Der har været snak om forskellige alternative løsninger: En åben liga som vi har haft før. En resurrection liga hvor vi spiller med turneringsregler.

#359 Re: Alt om bræt » Imperial assault Skirmish » 26-11-2015 16:23

http://jediwars.com/game/SquadBuilder

Den er lækker med billeder etc. men mangler stadig lidt funktionalitet her og der. Man kan dog gemme sine squads.



http://ia-armies.com/

Den her er ikke så flash, men man kan søge på traits i Command Cards, hvilket gør det meget nemmere. Man kan dog ikke 'rigtig' gemme sine squads.

Edit: Tilgengæld kan man, efter at have gemt den, bruge linket der kommet til at vise den i ren text og copy/paste ind i et text dokument så man har listen der.

#360 Re: Alt om bræt » Imperial assault Skirmish » 25-11-2015 20:48

Puha, jeg vidste det ikke selv men det blev tydeligt at min nørd-faktor var faldet lidt, så måtte lige bruge en times tid på den smile

#362 Alt om Blood Bowl » Fumbbl + Resurrection League? » 12-11-2015 21:37

aermet69
Replies: 14

Er der nogen der ved om man kan lave sin egen ressurrection league på fumbbl? Og hvordan, hvis ja?

#363 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 05-11-2015 12:10

Så er der opdateret med den forfærdelige november runde! smile Velkommen til Mikkel og Mikael!

#364 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 05-11-2015 02:39

Ja Dirty Deeds kunne jeg nok godt finde på at købe for at kunne lave et heste deck.

#365 Re: Android: Netrunner » Nyheder! » 30-10-2015 18:51

Store Championship kits er ikke noget vi almindeligvis får. Jeg ved ikke om vi kan, idet vi jo ikke rigtig holder et store championship. Jeg har bestilt det næste liga kit dog, med Ice Wall og Corroder.

#366 Re: Android: Netrunner » Nyheder! » 30-10-2015 15:37

Ja, vi plejer at spille med at kortene er legal når du har fået nallerne i dem. Det behøver ikke først være når de er i fantask.

#368 Re: Nyheder! » Nye skabe! » 29-10-2015 12:35

Tror sku jeg hænger vores Netrunner liga plakat op, hvis det er fint? Og jeg husker det på tirsdag smile

#369 Re: Nyheder! » Nye skabe! » 29-10-2015 12:34

Fedt! De ser fede ud. Ærgeligt at man ikke lidt bedre kan se igennem "glasset", så måske nogle brætspilsklubplakater eller andre nørd plakater skulle hænge på dem?

#371 Android: Netrunner » Nyheder! » 22-10-2015 09:42

aermet69
Replies: 13

https://www.fantasyflightgames.com/en/n … f-android/

Fuck Yeah!

Lige hvad vi har ventet på, uden at vide det. Tag den, Doomtown! smile

#372 Re: Doomtown Reloaded LCG » Sidste Tirsdag i måneden er fast Doomtown dag! » 20-10-2015 14:17

Jeg er tilbøjelig til at være enig, nu hvor der er flere overlap. Men det er jo også vigtigt her, ikke kun at tænke på dem der spiller henholdsvis ANR og/eller DTR. Det er tydeligt at mærke, at der er færre andre i klubben de to dage, idet det kan være sværre at finde nogen at spille med, fordi mange er optaget af ligaer (ligesom da vi spillede rigtig meget BB). Det er jo skidt hvis det at have ANR og DTR ligaer på to forskellige dage i klubben, betyder at halvdelen af klubaftenerne gider folk ikke komme, hvis ikke de har en fast aftale med nogen. Men det er da ikke nogen nem beslutning.

#373 Re: Android: Netrunner » Netrunner Liga, sæson 3. (1. Tirsdag i måneden, kl. 18.00) » 09-10-2015 12:08

Så er oktober oppe. Troels og Pelle ligger sig skarpt i spidsen.

#374 Re: Doomtown Reloaded LCG » Nyheder » 07-10-2015 07:35

De ku lave en Montreal Exp -1 smile

#375 Re: Nyheder! » Nyt skab til vores spil » 06-10-2015 16:29

Fedt! Jeg er på arbejde vil jeg tro, og er i tyskland i weekenden så der går lidt før jeg rigtig kan give en hånd med, men ellers er jeg frisk på at lave noget på skabet!

Board footer

Powered by FluxBB